Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Angst voor rare mensen
Moderator: moderatorteam
-
S@ndr@
- Zeer actief
Re: Angst voor rare mensen
Weet je Tineke, die ene keer was met de Intocht van de Sint, er liepen overal kinderen( het hele dorp was uitgelopen naar de haven) , die man moest en zou hard, ziet de jongens lopen en steekt zijn hand uit om hem omver te meppen- door zijn snelheid, en fietst daarna gewoon door het kind plat op de straat achter latend - dat soort volk is het
gewoon crimineel
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Dat is mijn zoon ook eens overkomen maar dan door een ''dame'' met hond.S@ndr@ schreef:Weet je Tineke, die ene keer was met de Intocht van de Sint, er liepen overal kinderen( het hele dorp was uitgelopen naar de haven) , die man moest en zou hard, ziet de jongens lopen en steekt zijn hand uit om hem omver te meppen- door zijn snelheid, en fietst daarna gewoon door het kind plat op de straat achter latend - dat soort volk is het![]()
gewoon crimineel
Labje liep hem echt hard van zijn sokken hij viel keihard op zijn achterhoofd
Sommige mensen zijn nu eenmaal zo

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
S@ndr@
- Zeer actief
Met een hond kan er altijd iets gebeuren,( niet dat doorlopen zonder je er ook maar iets van aan te trekken goed te praten is hoor) maar- als volwassen vent o een race fiets, je hand expres uitsteken om een kind tegen de vlakte te slaan gaat voor mij net een stapje verder eigenlijk
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Stapje.S@ndr@ schreef:Met een hond kan er altijd iets gebeuren,( niet dat doorlopen zonder je er ook maar iets van aan te trekken goed te praten is hoor) maar- als volwassen vent o een race fiets, je hand expres uitsteken om een kind tegen de vlakte te slaan gaat voor mij net een stapje verder eigenlijk
Wat je zegt ben je zelfffff 

- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
j.werkman schreef:Misschien dacht die mevr. dat je interesse had in haar bezigheden, omdat je het apart vond en deed ze nog extra haar best voor een goede voorstelling. Vandaar ook dat groeten, ze vond je belangstelling leuk.
Je bleef ook nog mooi op afstand met de hond, zodat die haar niet kon storen, dat was ook positief vanuit haar beleven.
Ik fantaseer er ook even op los.
-
Lemuria
Bij smam is er eens een wielrenner gewoon over d'r Jack Russel heen gefietst
Hij riep nog iets van "Gaat u alstublieft aan de kant mevrouw, ik kom eraan." (maar dan in iéts minder vriendelijke bewoordingen
) en *pats*, zo over dat hondje heen. In Limburg rijden ook hórdes van dat tuig rond, dus in het Brabantse aangekomen zat ik ook al met m'n kwade vooroordelen. Toen Izzy een maand of 8 was liepen we over een smal paadje in het bos met aan weerszijden bomen, daar kon je niet echt aan de kant gaan. Opeens hoor ik ook iemand achter me brullen dat ik op moest hoepelen. Ik draaide m'n hoofd en zag hem in volle vaart aanfietsen, op nog geen 15 meter van me vandaan. En toen zat ik zo vol kwaaie adrenaline dat ik pontificaal stil ben blijven staan. Wédden dat ze kunnen remmen, daar kwam ik toen achter
Hij gleed half zijwaarts van z'n fiets af en kwáad dat-ie was
Maar niet zo kwaad als ik. Na een korte woordenwisseling is hij toen doorgefietst, stoer z'n middelvinger opstekend uit de verte.
Achteraf stom natuurlijk, hij had ook zo tegen me aan kunnen knallen.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Op de EHBO vragen of ze AUB die fiets met berijder willen verwijderen die naar binnen zijn gereden.Lemuria schreef:Bij smam is er eens een wielrenner gewoon over d'r Jack Russel heen gefietstHij riep nog iets van "Gaat u alstublieft aan de kant mevrouw, ik kom eraan." (maar dan in iéts minder vriendelijke bewoordingen
) en *pats*, zo over dat hondje heen. In Limburg rijden ook hórdes van dat tuig rond, dus in het Brabantse aangekomen zat ik ook al met m'n kwade vooroordelen. Toen Izzy een maand of 8 was liepen we over een smal paadje in het bos met aan weerszijden bomen, daar kon je niet echt aan de kant gaan. Opeens hoor ik ook iemand achter me brullen dat ik op moest hoepelen. Ik draaide m'n hoofd en zag hem in volle vaart aanfietsen, op nog geen 15 meter van me vandaan. En toen zat ik zo vol kwaaie adrenaline dat ik pontificaal stil ben blijven staan. Wédden dat ze kunnen remmen, daar kwam ik toen achter
Hij gleed half zijwaarts van z'n fiets af en kwáad dat-ie was
Maar niet zo kwaad als ik. Na een korte woordenwisseling is hij toen doorgefietst, stoer z'n middelvinger opstekend uit de verte.

-
Lemuria
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Ik ben dus eens aangereden door een wielrenmeisje, op een zebrapad
Ik ben alleen nogal stevig gebouwd dus het meisje maakte een beste smak. Ze kon daarna ook niet meer verder fietsen, ik denk dat het een goedkoop fietsje was want het wiel was helemaal verbogen. Of ik ben steviger dan ik denk
Ik ben alleen nogal stevig gebouwd dus het meisje maakte een beste smak. Ze kon daarna ook niet meer verder fietsen, ik denk dat het een goedkoop fietsje was want het wiel was helemaal verbogen. Of ik ben steviger dan ik denk
-
Cindy52
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mastin espagnol
Amen !laeken schreef:Ik vind veel reacties hier een typisch voorbeeld van verharding van de maatschappij. Als je last van me hebt dan loop je toch om? Ik heb het recht om dit te doen. Gadver!![]()
Ik ben toch mooi blij dat als ik zie dat iemand ergens last van heeft ik gewoon rekening met diegene ga houden binnen alle redelijkheid. Als ik dus op de stoep mijn pezen sta te strekken en ik zie dat een mevrouw met een hond daar last van heeft omdat de hond me eng vindt dan stop ik even. Bedankt! Graag gedaan, geen punt. Veel plezier, U ook! Wat is daar in hemelsnaam mis mee?
Loop maar om trut, wat kan mij je hond schelen. Ik sta in mijn recht dus ik doe wat ik doe en ik stop voor niemand die last van me heeft. Voor mij een soort gedrag dat me echt enorm tegen staat. Het gaat niet over motoren en prullenbakken. Het gaat om mensen met oordoppen in die je gewoon negeren. Ik heb daar ook een hekel aan. Dat is de hele reden dat ik zo blij ben om in Duitsland te wonen. Geloof het of niet maar daar houden mensen graag en beleefd rekening met elkaar. Je doet geen dingen die een ander lastig vindt als je ze zo makkelijk kan laten. Gewoon sociaal. Vele malen prettiger dan dat Nederland met hun grote waffel en hun egoïstische instelling.
Over een paar jaar mag ik Duitser worden. Ik overweeg het. Ik voel soms gewoon veel meer sympathie voor Duitsland dan het huidige schreeuwerige Nederland.
-
Cindy52
- Zeer actief
ja en een klein beetje behulpzaam zijn om andermans probleem even te verkleinen is teveel gevraagt, dat is nou precies een van de redenen waarom ik weggegaan ben uit dit pokkeland. Asociaal gedrag, het ik ben alleen op de wereld idee, fatsoensnormen en behulpzaamheid zijn verdwenen, bah !Tara schreef: Het is jouw probleem als jouw hond daar moeite mee heeft.
- Iris-Marie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniël (jachtlijn)
Ja, want anderen moeten altijd jouw probleem oplossen. Logisch.Cindy52 schreef:ja en een klein beetje behulpzaam zijn om andermans probleem even te verkleinen is teveel gevraagt, dat is nou precies een van de redenen waarom ik weggegaan ben uit dit pokkeland. Asociaal gedrag, het ik ben alleen op de wereld idee, fatsoensnormen en behulpzaamheid zijn verdwenen, bah !Tara schreef: Het is jouw probleem als jouw hond daar moeite mee heeft.
Asociaal gedrag is iets anders dan gewoon je leven leiden zonder dat je anderen het bewust lastig maakt.
En andermans probleem verkleinen en behulpzaam zijn is iets anders dan doen alsof je een oefenobject bent van een lastige hond.
♥-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dit vind ik dus precies een typische reactie van iemand waar ik het over heb. Nee, niemand hoeft mijn probleem op te lossen. Nee, je bent geen oefenobject van een lastige hond. Een medeburger vraagt je vriendelijk wat. Geen overlast bezorgen maar ondertussen je medemens negeren is ook asociaal hoor. Heel even als het kan rekening te houden met je omgeving alsjeblieft is niet zo heel zwaar ook al doe je niks verkeerd..... Maar blijkbaar is dat teveel gevraagd. Het maakt helemaal niet uit waarom iemand je iets vraagt. Misschien wil iemand koffie pakken achter je in de supermarkt en sta je er al een poosje met je kar voor om een pakje cacao uit te zoeken. Wat dan ook, iemand vraagt je heel vriendelijk wat. Hoezo is het lastig om daar vriendelijk gehoor aan te geven. En hoeveel moeite kost het om er geen discussie van te maken maar behulpzaam te zijn? En hoe fijn is het als iemand ook iets voor jou wil doen.Iris-Marie schreef:Ja, want anderen moeten altijd jouw probleem oplossen. Logisch.Cindy52 schreef:ja en een klein beetje behulpzaam zijn om andermans probleem even te verkleinen is teveel gevraagt, dat is nou precies een van de redenen waarom ik weggegaan ben uit dit pokkeland. Asociaal gedrag, het ik ben alleen op de wereld idee, fatsoensnormen en behulpzaamheid zijn verdwenen, bah !Tara schreef: Het is jouw probleem als jouw hond daar moeite mee heeft.
Asociaal gedrag is iets anders dan gewoon je leven leiden zonder dat je anderen het bewust lastig maakt.
En andermans probleem verkleinen en behulpzaam zijn is iets anders dan doen alsof je een oefenobject bent van een lastige hond.
Je kan in een losloopgebied vinden dat je in je recht staat en een grote bek geven als iemand beleefd vraagt of je even je hond aan wil lijnen. Je kan die persoon ook negeren en lekker je ding doen. Je doet immers niks verkeerd. Je staat in je recht. Toch vind ik het asociaal als je dat weigert en op je recht gaat staan terwijl iemand je vriendelijk iets vraagt.
Ik vind oprecht dat er in Nederland een heleboel verkeerd gaat met de mentaliteit van mensen. Het spijt me. Hondenbezitters zijn vrij asociaal gemiddeld genomen. Grote bek, weigeren aan te lijnen, weigeren hun honden bij zich te houden. Beroepen op rechten. Het opeisen van rechten etc. Je wordt tegenwoordig in Nederland om haast niks voor je bek geslagen, je krijgt meteen een grote bek als je iemand iets vriendelijk vraagt en als je dierenarts bent krijg je las ik gister ook gewoon een verminkt gezicht omdat een chi de narcose niet overleefd. Hier in Duitsland zijn mensen in elkaar geslagen door Nederlanders in de ALDI, op de stoep door wielrenners omdat ze er wat van durfden zeggen en in het bos omdat het mis ging tussen honden. Ik weet gewoon niet wat dat is maar ik vind het enorm storend als mensen zo reageren als jij. Zo weigerend en zo niet meewerkend omdat je "niks verkeerd doet".
Er zijn hier in de buurt een paar dorpen waar een heleboel Nederlanders wonen. Die hangen gewoon de vlag uit en steken Duitse vlaggen in brand in Duitsland tijdens het voetbal. Asocialer volk bestaat gewoon niet. En dat verzin ik gelukkig niet. Je kan de halve wereld over vliegen en er is genoeg op te merken over Nederlanders. Het is niet zo dat ik dat verzin ofzo.
Natuurlijk zijn er genoeg leuke buurten, super leuke mensen en veel sociaal gedrag. Maar er gaat ook echt een hoop mis wat betreft tolerantie, ruimdenkendheid en goed gedrag naar je medemens. Kijk alleen naar de politieke ontwikkelingen. Het gedrag van mensen rondom AZC. Laten we voetbal en alles wat erbij komt kijken nog maar even buiten beschouwing. Ronduit aso als je het mij vraagt.
-
laeken
- Zeer actief
Ik werk overigens in service verlenende baan. Ik kom met een heleboel mensen in contact. Je wil niet weten wat een verschil ik merk in mentaliteit, fatsoen en gedrag nu en bv 15 jaar geleden. Dat wordt ook geïllustreerd door bv geweld tegen ambulance personeel, conducteurs in de treinen, de politie, hondenbezitters onderling, leraren etc etc. Allemaal symptomen van wat er mis gaat in de huidige Nederlandse samenleving. Mensen die iets vriendelijk vragen en mensen die dat dan vriendelijk gehoor geven doen dat soort dingen ook nooit. 
- Iris-Marie
- Zeer actief
Ik vind ook absoluut dat je iets vriendelijks voor je medemens kan doen. Ik maakte het ook met Bodi mee hoor, en ik honoreerde het verzoek altijd. Andersom ook. Maar ik vraag me af tot op welke hoogte iets redelijk is, ik vind dat situatieafhankelijk en ik vind dat je niet altijd elkaars verzoek hoeft te honoreren. Ik sta niet per sé aan de kant van degene die iets gevraagd wordt, maar de manier waarop Cindy dat zei vind ik een beetje overdreven. Ik begrijp jouw redenatie dus wel degelijk, Laeken, maar als iemand zo gepikeerd reageert moet er vermoedelijk overdreven worden om een punt te kunnen maken.
Ik vind het namelijk achterlijk dat niet klakkeloos instemmen met andermans verzoek en probleem meteen als asociaal en egoïstisch wordt bestempeld en dat iemand dan per definitie geen fatsoensnormen heeft en niet behulpzaam kan zijn. Stel je niet aan zeg.
Ik vind het namelijk achterlijk dat niet klakkeloos instemmen met andermans verzoek en probleem meteen als asociaal en egoïstisch wordt bestempeld en dat iemand dan per definitie geen fatsoensnormen heeft en niet behulpzaam kan zijn. Stel je niet aan zeg.
♥-
Cindy52
- Zeer actief
Als je ziet dat een hond panisch is omdat jij daar wat achterlijke bewegingen staat te maken dan is het wel zo sociaal om dat even te stoppen. De hond kan wel ontsnappen en onder een auto komen ! Kleine moeite , groot plezier voor de ander !Iris-Marie schreef:Ik vind ook absoluut dat je iets vriendelijks voor je medemens kan doen. Ik maakte het ook met Bodi mee hoor, en ik honoreerde het verzoek altijd. Andersom ook. Maar ik vraag me af tot op welke hoogte iets redelijk is, ik vind dat situatieafhankelijk en ik vind dat je niet altijd elkaars verzoek hoeft te honoreren. Ik sta niet per sé aan de kant van degene die iets gevraagd wordt, maar de manier waarop Cindy dat zei vind ik een beetje overdreven. Ik begrijp jouw redenatie dus wel degelijk, Laeken, maar als iemand zo gepikeerd reageert moet er vermoedelijk overdreven worden om een punt te kunnen maken.
- Iris-Marie
- Zeer actief
Dat klopt, in die specifieke situatie wel. Zeker als je zeker weet dat die persoon je heeft gezien. Maar dat maakt iets niet honoreren je toch niet automatisch tot egoïstisch en onopgevoede tok? Want zo kwam het over, maar dat heb ik dan wellicht verkeerd geïnterpreteerd.Cindy52 schreef:Als je ziet dat een hond panisch is omdat jij daar wat achterlijke bewegingen staat te maken dan is het wel zo sociaal om dat even te stoppen. De hond kan wel ontsnappen en onder een auto komen ! Kleine moeite , groot plezier voor de ander !Iris-Marie schreef:Ik vind ook absoluut dat je iets vriendelijks voor je medemens kan doen. Ik maakte het ook met Bodi mee hoor, en ik honoreerde het verzoek altijd. Andersom ook. Maar ik vraag me af tot op welke hoogte iets redelijk is, ik vind dat situatieafhankelijk en ik vind dat je niet altijd elkaars verzoek hoeft te honoreren. Ik sta niet per sé aan de kant van degene die iets gevraagd wordt, maar de manier waarop Cindy dat zei vind ik een beetje overdreven. Ik begrijp jouw redenatie dus wel degelijk, Laeken, maar als iemand zo gepikeerd reageert moet er vermoedelijk overdreven worden om een punt te kunnen maken.
Kan echter ook best zijn dat de persoon in kwestie er net achter kwam dat haar man al jaren vreemd ging, of dat ze net heeft gehoord dat een naaste is overleden en dat ze gewoon echt met d'r aandacht ergens anders zit en daarom haar frustratie en verdriet eruit wil sporten. Dat wéét je gewoon niet. Dus om dan meteen te stellen dat iemand blijkbaar onopgevoed is vind ik een beetje voorbarig.
♥-
laeken
- Zeer actief
Natuurlijk hoef je niet alles te doen wat een ander vraagt. Beleefd gevraagde normale verzoekjes heb ik het over. Als iemand mij verzoekt om bv opzij te springen omdat ze op de stoep fietsen zeg ik ook, rot op! Ga op straat fietsen. Maar als iemand me vraagt om even te stoppen met rek en strek oefeningen omdat de hond zo bang wordt stop ik wel meteen. Dus natuurlijk hoef je niet alles te doen wat een ander je vraagt. Gewoon binnen de grenzen van normaal en beleefd natuurlijk. Je bent echt geen tok als je iemand niet van dienst wil zijn die iets stoms van je wil. Kun je even die lelijke struik uit je voortuin halen bv. Of kun je even aan de kant want ik heb haast dus ik wil graag voor je in de rij. Maar mag ik er even langs want mijn zoontje moet heel nodig plassen vind ik dan wel weer een hele normale.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Misschien was mevrouw wel spastisch en kon ze helemaal niet ophouden om het zielige hondje te helpen .
Kom zeg hoe komt het in je hoofd om je hond zo op de voorgrond te zetten om van iemand te eisen om een gewone oefening die duizenden mensen dagelijks doen te stoppen . Ik wil best iemand helpen of even aan de kant stappen maar niet als mevr of meneer de koning/in gaat spelen waar het hele rijk zich naar moet buigen . Zie je tegenwoordig ook met moeders en vaders die iedereen ondergeschikt maken aan hun goddelijke snotneus met een schreeuwsmoel.
Wat nu als bange poepert van TS die vrouw gebeten had , ook de schuld van mevrouw zeker .
Kom zeg hoe komt het in je hoofd om je hond zo op de voorgrond te zetten om van iemand te eisen om een gewone oefening die duizenden mensen dagelijks doen te stoppen . Ik wil best iemand helpen of even aan de kant stappen maar niet als mevr of meneer de koning/in gaat spelen waar het hele rijk zich naar moet buigen . Zie je tegenwoordig ook met moeders en vaders die iedereen ondergeschikt maken aan hun goddelijke snotneus met een schreeuwsmoel.
Wat nu als bange poepert van TS die vrouw gebeten had , ook de schuld van mevrouw zeker .

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Maar ze VROEG NIKS.laeken schreef:Natuurlijk hoef je niet alles te doen wat een ander vraagt. Beleefd gevraagde normale verzoekjes heb ik het over.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
laeken
- Zeer actief
Volgens mij wel maar mevrouw had oordopjes inMiranda schreef:Maar ze VROEG NIKS.laeken schreef:Natuurlijk hoef je niet alles te doen wat een ander vraagt. Beleefd gevraagde normale verzoekjes heb ik het over.
Verder hoef je niet te schreeuwen en kan ik kleine letters ook lezen.
-
laeken
- Zeer actief
Jeetje wat ben jij de laatste tijd hysterisch zeg.bouvierpoedel schreef:Misschien was mevrouw wel spastisch en kon ze helemaal niet ophouden om het zielige hondje te helpen .
- ikbeneenmens
- Vaste gebruiker
Over normen en waarden gesproken, ik vind dat mensen in dit topic al een beetje de grens over gaan door dingen zoals "doe normaal" en "stel je niet aan" te zeggen.
Maar dat zijn mijn normen en waarden.
Andere mensen zijn het misschien veel heftiger gewend, en vinden dat gewoon vrijheid van meningsuiting. Voor hun ligt de grens anders.
Hetzelfde geldt voor die vrouw die op de stoep staat. Misschien heeft zij wel normen en waarden, maar zijn die anders. Misschien heeft ze wel een hekel aan honden, en dat mag ze hebben. Misschien realiseerde ze zich wel dát de hond bang was, maar niet dat hij bang was voor haar. En misschien zág ze wel dat je aan het praten was, maar dacht ze dat je tegen de hond aan het praten was. Je weet het niet.
Maar om vervolgens haar asociaal te noemen, daarmee ben jij in mijn ogen niet veel aardiger dan die vrouw die niet ophield met bewegingen maken.
Maar dat zijn mijn normen en waarden.
Andere mensen zijn het misschien veel heftiger gewend, en vinden dat gewoon vrijheid van meningsuiting. Voor hun ligt de grens anders.
Hetzelfde geldt voor die vrouw die op de stoep staat. Misschien heeft zij wel normen en waarden, maar zijn die anders. Misschien heeft ze wel een hekel aan honden, en dat mag ze hebben. Misschien realiseerde ze zich wel dát de hond bang was, maar niet dat hij bang was voor haar. En misschien zág ze wel dat je aan het praten was, maar dacht ze dat je tegen de hond aan het praten was. Je weet het niet.
Maar om vervolgens haar asociaal te noemen, daarmee ben jij in mijn ogen niet veel aardiger dan die vrouw die niet ophield met bewegingen maken.
honden stinken vaak, pas op
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Over mijn honden wilden ze nooit heen fietsen.Lemuria schreef:Bij smam is er eens een wielrenner gewoon over d'r Jack Russel heen gefietst

- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ja maar dat dat kan toch naar twee kanten werken? Toto mag dan geen held zijn, maar hij is stiklief en voorzichtig met kleine kinders, en Lilo is heel rustig en laat zich heel graag aaien door klein grut. Dus ik sta regelmatig bij jonge ouders met kinders gezellig een praatje te maken terwijl mijn honden wat klunzig worden geaaid met van die plakkerige kleine handjes. Vreemde kinders kunnen ook spontane natte zoenen op mijn honden geven of per ongeluk een vinger in een oog douwen en ik ben er 99% zeker van dat er nooit wordt gehapt.Iris-Marie schreef:Ja, want anderen moeten altijd jouw probleem oplossen. Logisch.Cindy52 schreef:ja en een klein beetje behulpzaam zijn om andermans probleem even te verkleinen is teveel gevraagt, dat is nou precies een van de redenen waarom ik weggegaan ben uit dit pokkeland. Asociaal gedrag, het ik ben alleen op de wereld idee, fatsoensnormen en behulpzaamheid zijn verdwenen, bah !Tara schreef: Het is jouw probleem als jouw hond daar moeite mee heeft.
Met angstige honden is mijn stel ook hartstikke goed, ze hebben een hele reeks hondenvrienden die niet jofel gaan met vreemde honden. Dus ik doe genoeg aan de andere kant, denk ik zo.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Hanneke2
- Zeer actief
Nou inderdaad.laeken schreef:Jeetje wat ben jij de laatste tijd hysterisch zeg.bouvierpoedel schreef:Misschien was mevrouw wel spastisch en kon ze helemaal niet ophouden om het zielige hondje te helpen .
En 'bange poepert van TS'... Hallo zeg, alsof je niet weet wie ik ben en het gaat om Toto, ook zeker nooit iets over gelezen.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Nee , nee ,nee.Hanneke2 schreef:Nou inderdaad.laeken schreef:Jeetje wat ben jij de laatste tijd hysterisch zeg.bouvierpoedel schreef:Misschien was mevrouw wel spastisch en kon ze helemaal niet ophouden om het zielige hondje te helpen .
En 'bange poepert van TS'... Hallo zeg, alsof je niet weet wie ik ben en het gaat om Toto, ook zeker nooit iets over gelezen.En voor alle duidelijkheid: Toto is superlullie, en bijt echt niet zomaar in rare mevrouwen. Bijt helemaal nergens in, ook al wordt hij zelf gebeten.

- Hanneke2
- Zeer actief
Dus na 13.647 berichten van mij heb je geen idee dat ik hier op het forum zit sinds 2002, je hebt nog nooit een topic gezien over Toto en je gelooft niet dat hij niet in mensen bijt.bouvierpoedel schreef:Nee , nee ,nee.Hanneke2 schreef: En 'bange poepert van TS'... Hallo zeg, alsof je niet weet wie ik ben en het gaat om Toto, ook zeker nooit iets over gelezen.En voor alle duidelijkheid: Toto is superlullie, en bijt echt niet zomaar in rare mevrouwen. Bijt helemaal nergens in, ook al wordt hij zelf gebeten.
![]()
Effe bloedserieus en een beetje bezorgd: gaat het wel helemaal goed met je? Want ik vergeet ook van alles hoor en ik maak wellicht geen verpletterende indruk
Ik zag ook dat je in je meest recente berichten wat rare type- en taalfouten maakte. (Meer dan anders.
Misschien even langs de HA? Het kan iets simpels zijn als een ontsteking op je evenwichtsorgaan of dikke migraine zonder hoofdpijn of stervensveel stress (ik heb ervaring met allemaal en ik kon werkelijk geen normale zin meer typen).
Ik zal wel weer afgebrand worden omdat een zeker deel van het forum geen mogelijkheid onbenut laat om mij op al mijn foute reacties te wijzen
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Nee schatje je bent gewoon 1 van de velen . Schreeuwen van weet je wel wie ik ben helpt ook niet echt . Nouja niet dat het niet blijft hangen want dat is toch een beetje is bij jou , denkend dat alles je toekomt en overal recht op hebt.Hanneke2 schreef:Dus na 13.647 berichten van mij heb je geen idee dat ik hier op het forum zit sinds 2002, je hebt nog nooit een topic gezien over Toto en je gelooft niet dat hij niet in mensen bijt.bouvierpoedel schreef:Nee , nee ,nee.Hanneke2 schreef: En 'bange poepert van TS'... Hallo zeg, alsof je niet weet wie ik ben en het gaat om Toto, ook zeker nooit iets over gelezen.En voor alle duidelijkheid: Toto is superlullie, en bijt echt niet zomaar in rare mevrouwen. Bijt helemaal nergens in, ook al wordt hij zelf gebeten.
![]()
Effe bloedserieus en een beetje bezorgd: gaat het wel helemaal goed met je? Want ik vergeet ook van alles hoor en ik maak wellicht geen verpletterende indrukmaar ik had eerst Jack, die podenco met die scheve poten. Gaat er al een belletje rinkelen?
Ik zag ook dat je in je meest recente berichten wat rare type- en taalfouten maakte. (Meer dan anders.)
Misschien even langs de HA? Het kan iets simpels zijn als een ontsteking op je evenwichtsorgaan of dikke migraine zonder hoofdpijn of stervensveel stress (ik heb ervaring met allemaal en ik kon werkelijk geen normale zin meer typen).
Ik zal wel weer afgebrand worden omdat een zeker deel van het forum geen mogelijkheid onbenut laat om mij op al mijn foute reacties te wijzen, maar dat zal me een zorg wezen, BP, ik heb liever echt een giga forumrel met jou dan dat je zo raar reageert. Hop, naar de HA!
Goeie eigenschap maar je draaft er een beetje in door.

- ikbeneenmens
- Vaste gebruiker
Laat er vooral géén forumrel komen, mensen. En dit gaat niet meer over het topic.
honden stinken vaak, pas op