Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hoe reageren op piepende/jankende pup?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Cindy52
Zeer actief
Mijn ras(sen): mastin espagnol
Aantal honden: 1

Re: hoe reageren op piepende/jankende pup?

Ongelezen bericht door Cindy52 »

Cleva schreef:Ik zou hem een stomp verkopen. Hij heeft al een hele dag de kans gehad om het te leren. Je hebt al tegen hem geroepen en je kunt niet bezig blijven.

Vervelend dat je nou net zo'n etterbak te pakken hebt. Andere pups doen dat niet.
hahahahaha
Cindy52
Zeer actief

Boots1978 schreef:ik zeg toch dat ik advies wil? en waar staat dat ik heb geroepen? nergens!!!
ik heb 2 kinderen dus ja, ik zal een keer naar boven moeten om ze uit bed te halen of te wassen. ik vraag wat ik aan het janken kan doen. meer niet
Mijn hond is nu ruim een jaar, ik heb haar gewoon in het begin achter me aan laten hobbelen, jij bent haar veiligheid, ze is er net een dag, ze wil bij je zijn, is weggerukt van haar moeder en broertjes en zusjes. Ze huilt omdat ze zich eenzaam en bang voelt als jij uit het zicht bent !
Cindy52
Zeer actief

Boots1978 schreef: hij heeft zijn plekje in de keuken waar hij los kan lopen. deze kijkt uit op een groot gedeelte van de woonkamer en is nu net 15 min laten piepen. ik zat 1,5 meter van hem vandaan, aan de tafel. ik had hem even in de keuken gelaten zodat hij rust had. hij was uit geweest, gespeelt, gegeten en kids waren druk dus even uit elkaar. maar janken als een gek.
15 minuten laten piepen omdat je hem in de keuken gezet hebt voor rust . Nou duidelijk dat hij zo zijn rust dus niet pakt, hij wordt er onrustig en angstig van. Een babie zet je ook niet apart als hij huilt, die stel je gerust, pakt hem op, kijkt wat er is en een pup is gewoon een babie die aandacht, liefde, zorg en vooral ook veiligheid nodig heeft.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”