Ik heb bij wijze van proef eens een zak ´more` gekocht, hondenvoer. Ik voer normaal gesproken als brokken `dog lovers Gold`. Daar ben ik heel tevreden over, maar ik moet er altijd speciaal voor naar Almelo en daar heb ik toch wel een hekel aan.
Nu heeft degene waar ik het voer koop voor mijn andere dieren ook van allerlei hondenvoer, maar dat zijn vind ik allemaal mindere brokken. Ik heb hem verteld dat ik mijn honden niet zoveel granen wil voeren, maar meer vlees en dat zit nauwelijks in die brokken verwerkt. Hij heeft nu een kwalitatief beter voer, en dat is dus dit merk. http://www.gezondhondenvoer.com/c-2588662/more/
Ik heb een zak meegenomen om te kijken hoe mijn honden het vinden. Ik ben het nu aan het vermengen met Dog lovers gold zodat ze niet te veel verschil ineens proeven. Voor drie van mijn honden maakt het niet uit maar ik heb er een pietlutje tussen zitten.
Kent iemand dit merk?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nieuw merk `more`.
Moderator: moderatorteam
- iones
- Zeer actief
Nieuw merk `more`.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Re: Nieuw merk `more`.
Ja, ik voer sinds een paar maanden More en mijn honden doen het er prima op allebei.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
De winkel waar ik werk verkoopt het ook, geen klachten over. Heel veel positieve reacties.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Bij mij werd in de winkel de large breed aangeraden vanwege de grootte van de brokken, maar de large breed brokken waren wel érg groot dus daar ben ik weer vanaf gestapt. De samenstelling van de normale versie en de large breed is overigens gelijk, het enige verschil is de grootte van de brok.
- iones
- Zeer actief
Is alvast leuk om te weten.
De brokken zijn inderdaad erg groot. Ik heb nu ook de large breed omdat ze niet voor kleine honden hadden. Ik heb 3 kleine honden en 1 middelgrote. Maar ik koos voor de brokken van 7 jaar en ouder. De jongste is namelijk 7 en de rest is allemaal ouder. Die hadden ze niet in kleine brokken. Die bestel ik dan wel voor de volgende keer.
De brokken zijn inderdaad erg groot. Ik heb nu ook de large breed omdat ze niet voor kleine honden hadden. Ik heb 3 kleine honden en 1 middelgrote. Maar ik koos voor de brokken van 7 jaar en ouder. De jongste is namelijk 7 en de rest is allemaal ouder. Die hadden ze niet in kleine brokken. Die bestel ik dan wel voor de volgende keer.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Linda van Veen
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): teckel en grote poedel
- Aantal honden: 2
Lijkt idd een nette brok, echter als je vers omrekent naar droog valt het vleesgehalte wel erg mee... ik blijf dan toch bij Smolke Graanvrij. Is ook goed verkrijgbaar en zit een hoger percentage vlees/eiwit in en geen granen. Ik betaal 39,95 voor 12 kg (is toch 5,- goedkoper dan More wat ik zo kan vinden online).
En anders zou ik bij DLG blijven, bevat óf rijst of is geheel graanvrij.
En anders zou ik bij DLG blijven, bevat óf rijst of is geheel graanvrij.