Ben ik het niet mee eens, tenzij ''iedereen'' een achterlijke gladiool is.Maeve schreef:Nakisha schreef: Dit vind ik dus wel zoiets dat iedereen kan overkomen.

Moderator: moderatorteam
Ben ik het niet mee eens, tenzij ''iedereen'' een achterlijke gladiool is.Maeve schreef:Nakisha schreef: Dit vind ik dus wel zoiets dat iedereen kan overkomen.
Quote staat verkeerd om...Marco88 schreef:Ben ik het niet mee eens, tenzij ''iedereen'' een achterlijke gladiool is.Maeve schreef:Nakisha schreef: Dit vind ik dus wel zoiets dat iedereen kan overkomen.
De beste stuurlui staan aan wal heMarco88 schreef:Ben ik het niet mee eens, tenzij ''iedereen'' een achterlijke gladiool is.Maeve schreef:Nakisha schreef: Dit vind ik dus wel zoiets dat iedereen kan overkomen.
Volgens mij pas nadat de politie dit geeist heeft maar goed dat weet ik niet zeker... ik vind dat je zoiets dus niet kunt vergeten... gewoon niet. Een hond is iets anders dan een tas boodschappen iig wel voor mij. Ik vergeet eerder mn gordel dan een hond.Maeve schreef:De beste stuurlui staan aan wal heMarco88 schreef:Ben ik het niet mee eens, tenzij ''iedereen'' een achterlijke gladiool is.Maeve schreef:Nakisha schreef: Dit vind ik dus wel zoiets dat iedereen kan overkomen.Makkelijk roepen, maar jij maakt mij niet wijs dat je nooit eens in gedachten bent terwijl je de auto in stapt. Het is net zoiets als de deur achter je dichttrekken en dan bedenken dat je de sleutels nog binnen hebt liggen. Daar hoef je ook geen achterlijke gladiool voor te zijn hoor. Alleen zijn de gevolgen dan een stuk minder vervelend dan in dit geval. Maar het feit dat ze meteen met het dier naar de DA is gegaan zegt toch genoeg. Dat doe je niet als het de bedoeling was de hond eens flink te laten rennen.
Oh. Dat had ik niet gelezen. Gelukkig maar!ranetje schreef: Ja, ze is meteen naar de DA gegaan en gelukkig was de schade beperkt.
Dat stond gisteren al in de laatste update.
Het was een stomme fout.
Maar het was overduidelijk absoluut niet haar bedoeling om die hond aan de haak te laten meelopen en iets aan te doen.
Ik ben ooit eens vergeten het zijdeurtje van de trailer dicht te doen. Sindsdien doen we dubbelcheck. Ook ben ik in de eerste week dat mijn kind naar het kinderdagverblijf moest haar bijna vergeten. Ik was gewoon richting mijn werk gereden toen ik ineens in mijn achteruitkijkspiegel haar zag bewegen. Toen besefte ik ineens dat ik haar weg moest brengen.Manuma schreef:Ik ben eens weggereden met de klep van de paardentrailer nog openNakisha schreef:Ik begrijp oprecht niet hoe je dit voor elkaar krijgt. Dat je de klep niet goed dichtdoet, dat kan ik snappen. Maar een hond aan de trekhaak hangen en vergeten en wegrijden? Echt? Hoe krijg je dat in vredesnaam ''per ongeluk'' voor elkaar...![]()
Gelukkig is de hond nog in orde. Dit zal de mevrouw nooit meer gebeuren geloof ik.
Hopelijk heeft hij heel veel koekjes en knuffels gekregen om zijn vrouwtje te vergeven
Voor de hond doet t net zoveel pijn en net zo vervelendNobbygaard schreef:Ik ben ooit eens vergeten het zijdeurtje van de trailer dicht te doen. Sindsdien doen we dubbelcheck. Ook ben ik in de eerste week dat mijn kind naar het kinderdagverblijf moest haar bijna vergeten. Ik was gewoon richting mijn werk gereden toen ik ineens in mijn achteruitkijkspiegel haar zag bewegen. Toen besefte ik ineens dat ik haar weg moest brengen.Manuma schreef:Ik ben eens weggereden met de klep van de paardentrailer nog openNakisha schreef:Ik begrijp oprecht niet hoe je dit voor elkaar krijgt. Dat je de klep niet goed dichtdoet, dat kan ik snappen. Maar een hond aan de trekhaak hangen en vergeten en wegrijden? Echt? Hoe krijg je dat in vredesnaam ''per ongeluk'' voor elkaar...![]()
Gelukkig is de hond nog in orde. Dit zal de mevrouw nooit meer gebeuren geloof ik.
Hopelijk heeft hij heel veel koekjes en knuffels gekregen om zijn vrouwtje te vergeven
Ik vind het reuze sneu voor deze vrouw. Dit is iets waar ze zich altijd schuldig overblijft voelen en haar altijd blijft achtervolgen. Vind dan ook sommige reacties wel erg hard en ver gaan voor een persoon die het onbewust overkomen is. Het is wat anders als iemand het doelbewust doet.
Johhhh. Dat ontkent niemand.malinois schreef:Voor de hond doet t net zoveel pijn en net zo vervelendNobbygaard schreef:
Ik ben ooit eens vergeten het zijdeurtje van de trailer dicht te doen. Sindsdien doen we dubbelcheck. Ook ben ik in de eerste week dat mijn kind naar het kinderdagverblijf moest haar bijna vergeten. Ik was gewoon richting mijn werk gereden toen ik ineens in mijn achteruitkijkspiegel haar zag bewegen. Toen besefte ik ineens dat ik haar weg moest brengen.
Ik vind het reuze sneu voor deze vrouw. Dit is iets waar ze zich altijd schuldig overblijft voelen en haar altijd blijft achtervolgen. Vind dan ook sommige reacties wel erg hard en ver gaan voor een persoon die het onbewust overkomen is. Het is wat anders als iemand het doelbewust doet.
malinois schreef:Idd. Ik vind dit te zot voor woorden ja en ze mag dit van mij tot in lengte van jaren herinneren... en ja ik maak net zo goed fouten maar als niet als t zoiets betreft. Dat check ik wel 10x. En laat 3x per dag mn honden uit met de auto al een jaartje of 15...
Dat heeft niets te maken met van de wereld zijn. Dat zijn routines, dat sluipt er in en je maakt mij niet wijs dat dat bij jou niet gebeurt. Jij bent nooit eens verkeerd gereden omdat je ineens een andere route dan anders moest hebben? Iets vergeten omdat iemand je stoorde terwijl je bezig was met je spullen pakken? Zo simpel is dat gewoon, het gebeurt.malinois schreef:Dat zal... ik kan me er niks bij voorstellen. Als je zo van de wereld bent moet je imo helemaal geen auto besturen...
Nee ik knoop geen honden aan auto's dus nee dat gebeurd niet. Heel simpel.Maeve schreef:Dat heeft niets te maken met van de wereld zijn. Dat zijn routines, dat sluipt er in en je maakt mij niet wijs dat dat bij jou niet gebeurt. Jij bent nooit eens verkeerd gereden omdat je ineens een andere route dan anders moest hebben? Iets vergeten omdat iemand je stoorde terwijl je bezig was met je spullen pakken? Zo simpel is dat gewoon, het gebeurt.malinois schreef:Dat zal... ik kan me er niks bij voorstellen. Als je zo van de wereld bent moet je imo helemaal geen auto besturen...
Reken maar dat die vrouw dit nooit vergeet, dit lijkt me afschuwelijk om mee te makenEn tuurlijk is het een ongelooflijke blunder, maar ik vind het idioot om te roepen dat dit jou niet overkomt. Dat is makkelijk beweren als je er zelf niet voor staat he.
Nou dan gebeurt jou dit niet, mooi toch? Mij zal het ook niet overkomen want ik bind ook geen honden aan de trekhaak en daarnaast ben ik er ook zo een die als een herder in de gaten houdt waar iedereen is. Maar volgens mij zou dat de hele discussie niet moeten zijn. Of we moeten elke denkbare situatie bespreken waarbij er iets fout kan gaan icm dieren. En voor iedereen kun je wel een situatie vinden die je zelf nooit zo zou oplossen. Ik kan me ergens voorstellen dat het per ongeluk gebeurt. Maar dat betekent niet dat ik het niet zielig vind voor de hond of dom van de baas.malinois schreef:Nee ik knoop geen honden aan auto's dus nee dat gebeurd niet. Heel simpel.Maeve schreef:Dat heeft niets te maken met van de wereld zijn. Dat zijn routines, dat sluipt er in en je maakt mij niet wijs dat dat bij jou niet gebeurt. Jij bent nooit eens verkeerd gereden omdat je ineens een andere route dan anders moest hebben? Iets vergeten omdat iemand je stoorde terwijl je bezig was met je spullen pakken? Zo simpel is dat gewoon, het gebeurt.malinois schreef:Dat zal... ik kan me er niks bij voorstellen. Als je zo van de wereld bent moet je imo helemaal geen auto besturen...
Reken maar dat die vrouw dit nooit vergeet, dit lijkt me afschuwelijk om mee te makenEn tuurlijk is het een ongelooflijke blunder, maar ik vind het idioot om te roepen dat dit jou niet overkomt. Dat is makkelijk beweren als je er zelf niet voor staat he.
Caat* schreef:Ik las dat die mevrouw nou bedreigd wordt. Toffe, stoere personen hoor!
Gebeurt regelmatig overal op internet.Cleva schreef:ranetje schreef:Caat* schreef:Ik las dat die mevrouw nou bedreigd wordt. Toffe, stoere personen hoor!![]()
Lang leve internet ..... is echt niet alleen maar haleluja
Bedreigen is heel erg raar. Wat bereik je daar nou mee?
Kan gebeuren jaCleva schreef:Maar ik vind het ook raar om te doen alsof het allemaal wel normaal is. "Kan gebeuren. joh. Voel je vooral niet schuldig, hoor, meis!"
Maar goed, het is een allang geleerde les.
De eigenaar zal er zelf vast enorm mee in de knoop zitten.
En terecht.
Nee dat is idd ook onzin...ranetje schreef:Caat* schreef:Ik las dat die mevrouw nou bedreigd wordt. Toffe, stoere personen hoor!![]()
Dit idd.Cleva schreef:ranetje schreef:Caat* schreef:Ik las dat die mevrouw nou bedreigd wordt. Toffe, stoere personen hoor!![]()
Maar ik vind het ook raar om te doen alsof het allemaal wel normaal is. "Kan gebeuren. joh. Voel je vooral niet schuldig, hoor, meis!"
En terecht.
En juist daarom vind ik al dat bekritiseren wat naar. Tuurlijk voelt ze zich schuldig, daarvoor hoef je niet na te trappen.Cleva schreef:ranetje schreef:Caat* schreef:Ik las dat die mevrouw nou bedreigd wordt. Toffe, stoere personen hoor!![]()
Maar ik vind het ook raar om te doen alsof het allemaal wel normaal is. "Kan gebeuren. joh. Voel je vooral niet schuldig, hoor, meis!"
En terecht.
Maeve schreef:En juist daarom vind ik al dat bekritiseren wat naar. Tuurlijk voelt ze zich schuldig, daarvoor hoef je niet na te trappen.Cleva schreef:ranetje schreef:Caat* schreef:Ik las dat die mevrouw nou bedreigd wordt. Toffe, stoere personen hoor!![]()
En terecht.
Fouten blijven menselijk en dat er dan zulke holbewoners zijn die meteen gaan lopen dreigen vind ik triest. Dierenliefde noemen ze dat dan ook nog waarschijnlijk.
Apart dat juist incidenten met dieren dit op zich afroepen. Een kennis van me is een keer getuige geweest bij een ongeluk waarbij een landbouwmachine is aangezet terwijl zn collega ermee bezig was. Het scheelde weinig of hij was tot een pakketje hooi geperst.Maeve schreef: En juist daarom vind ik al dat bekritiseren wat naar. Tuurlijk voelt ze zich schuldig, daarvoor hoef je niet na te trappen.
Fouten blijven menselijk en dat er dan zulke holbewoners zijn die meteen gaan lopen dreigen vind ik triest. Dierenliefde noemen ze dat dan ook nog waarschijnlijk.
Omdat we dieren zien als zijnde zwakker en moeten beschermd worden denk ik. Als er een kind in de buurt van die landbouwmachine was gekomen was er vast niet zo relaxed gereageerdPaisley schreef:Apart dat juist incidenten met dieren dit op zich afroepen. Een kennis van me is een keer getuige geweest bij een ongeluk waarbij een landbouwmachine is aangezet terwijl zn collega ermee bezig was. Het scheelde weinig of hij was tot een pakketje hooi geperst.Maeve schreef: En juist daarom vind ik al dat bekritiseren wat naar. Tuurlijk voelt ze zich schuldig, daarvoor hoef je niet na te trappen.
Maar zo'n persoon krijgt vooral medeleven en steun, geen bedreigingen.
Dat dat is wel de bedoeling ja.Cleva schreef: Het is de bedoeling dat je de normale dagelijkse dingen goed kunt overzien.
Ohhhh hahaha het kan nog erger, sorry moet er wel om lachen hoorKruimel53 schreef:Het is mij tot twee keer toe gebeurd dat de achterklep van de auto niet goed dichtzat en er dientengevolge tijdens de rit een/twee honden uitrolden. Ter verdediging voer ik aan dat in beide gevallen die klep door een ander was dichtgedaan. De eerste hond rolde uit de Renault4 midden op het Smakkelaarsveld te Utrecht, dat ook 38 jaar geleden al een retedrukke rotonde was. Remmen, hond roepen en inladen, klep dicht. En daarna de bibbers krijgen. De twee honden vielen in de bocht uit de Peugeot Partner op het fietspad. Ook toen reed ik gelukkig langzaam, dus auto aan de kant, honden inladen en klep goed dicht.billy schreef:Soms word je makkelijk en ben je bezig met andere dingen denk ik, Baco vergat ik nooit omdat hij anders weg was, maar Madam hupte erbij zo in de auto, tot ik een Havik zag en die wilde ik al zo lang mooi op de foto dus weggereden en gewacht op de Havik maar die kwam niet meeren hetzelfde pad terug zie ik ineens een zwarte Lakeland lopen en dacht nog jeetje die zie je niet vaak
nou ja was Madam dus
ze was gelukkig op hetzelfde plekje gebleven
ohh en ik heb geen trekhaak
Shit happens, ook al ben je nóg zo voorzichtig. Er kan altijd iets anders dan anders gaan, daarvoor hoef je volstrekt niet aan het dementeren te zijn.
Zoiets zat er al wel een beetje in natuurlijk. Maar het is gewoon ook wel makkelijk om iemand een tok te noemen.Sulluna schreef:Nou, dit maakt het verhaal wel een beetje anders. Word altijd moe van dat "zoiets zou mij nooit over komen" geblaat. Alsof je perfect bent, iedereen maakt wel eens een stomme fout. En deze was heel stom ja, geloof zo maar dat die vrouw daar nachten slecht van geslapen heeft. Is gelijk met de hond naar de dierenarts gegaan ook. Maar goed, een stel tokken heeft mevrouw alweer dierenbeul genoemd. Idioot.Alsof zij haar hond expres achter haar auto heeft gesleept. kom op zeg.
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... adliner.nl