Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De honden hebben allemaal zo'n eetbare schoen van iemand gekregen. Gevuld met kluifjes. Hartstikke lief natuurlijk.
Maar die schoenen, geven jullie die echt ? Ik vind het zulk eng spul. Kan dat geen kwaad ?
Normaal ben ik niet zo bezorgd, hoefjes ed krijgen ze hier gewoon en ik gooi nooit wat weg. Maar de vorige schoen en ook eens een eetbare tas heb ik toch weggegooid. Maarja, nu zijn het er 5 en het was zo goed bedoeld.
Zo één bedoel ik.
Gijs wordt helemaal gek als hij zo'n schoentje krijgt. Eerst gaan alle veters eruit en dan speelt hij nog even met alle losse onderdelen maar voor de rest is de pret dan ook over en blijft de rest liggen, haha.
YvetteJ schreef:Mijn moeder zei vroeger altijd dat je die nooit moest geven omdat honden het verschil niet zien tussen een echte schoen Wees dus gewaarschuwd Son!
YvetteJ schreef:Mijn moeder zei vroeger altijd dat je die nooit moest geven omdat honden het verschil niet zien tussen een echte schoen Wees dus gewaarschuwd Son!
Haha dat was hier precies zo!
Maar inderdaad het is gewoon buffelhuid.
Ik koop ze nooit omdat het voor mijn honden een minuutje lol is maar anders zou ik het ook zo geven.
Fijn dat ze ervan genoten hebben
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
sirene schreef:Ze zijn alle 5 op. Ik heb 1 hele lange veter weggegooid, die bleef liggen.
Verder is er geen bewijsmateriaal meer te vinden.
Dan vonden ze het in ieder geval erg lekker. Fijn!
Waar het HF al niet goed voor is. Jáááárenlang weggegooid, die schoentjes...
Nou, ik heb er best wel spijt van ik heb echt best wel veel van die dingen weggegooid. En inderdaad jaren lang want ik heb ze in de 11 jr dat ik honden heb dus nooit durven geven.
Ze deden er trouwens veel langer mee dan ik had verwacht. Eigenlijk net zo lang als met een buffalo oor. Het moest vakkundig uit elkaar enzo.
Kells schreef:Die schoentjes zou ik ook gewoon geven (al hebben die van mij daar hooguit 3 minuten plezier van), die leuke felgekleurde stokjes zou ik in de prullenbak gooien.
Die zaten er niet in! (dat wist ik niet eens want ze zaten ook allemaal nog in inpakpapier). De geefster wist dat ik niet zo dol ben op die gekleurde dingen dus had ze gevuld met andere kleine kluifjes. En die waren ook zo op.
Het was iig een succes met dank aan het HF. Voortaan iets eerder vragen ipv 11 jaar wachten
Ik haal bij de schoentjes altijd eerst de veters en bij de zool die lange sliert eruit.
Was altijd bang dat dat in de keel zou blijven steken, maar dat hoeft dus niet meer.
Hier is Bros dol op het schoentje en Bigboy vind die eng gekleurde stokjes heerlijk.
sirene schreef:Ze zijn alle 5 op. Ik heb 1 hele lange veter weggegooid, die bleef liggen.
Verder is er geen bewijsmateriaal meer te vinden.
Dan vonden ze het in ieder geval erg lekker. Fijn!
Waar het HF al niet goed voor is. Jáááárenlang weggegooid, die schoentjes...
Nou, ik heb er best wel spijt van ik heb echt best wel veel van die dingen weggegooid. En inderdaad jaren lang want ik heb ze in de 11 jr dat ik honden heb dus nooit durven geven.
Ze deden er trouwens veel langer mee dan ik had verwacht. Eigenlijk net zo lang als met een buffalo oor. Het moest vakkundig uit elkaar enzo.
Ik heb ze ook wel eens gehad voor Kerst, die dingen. Hier vond ik die staafjes altijd veel enger dan het schoentje zelf. Die staafjes schijnen van geperst papier te zijn heb ik wel eens gehoord.
Mits je hond niet al te gevoelig is kunnen die gekleurde staafjes ook best een keer hoor.
Mijn honden zijn er dol op, ik zal het nooit voor ze kopen omdat het snel op is en ik geen fan ben van de kleurstoffen e.d.
Maar gevaarlijk zijn die stokjes niet hoor.. de honden zijn altijd erg blij als er weer eens bezoek is wat mijn standpunten niet kent en dan dat soort dingen voor ze mee heeft genomen.
De sticks zijn gewoon o.a buffelhuid gedroogd vlees. De meeste honden kunnen er prima tegen, maar af en toe zit er eentje tussen die ietwat aan de diarree raakt.
Zijn dus ook veilig te geven
Pets_Passion schreef:Mits je hond niet al te gevoelig is kunnen die gekleurde staafjes ook best een keer hoor.
Mijn honden zijn er dol op, ik zal het nooit voor ze kopen omdat het snel op is en ik geen fan ben van de kleurstoffen e.d.
Maar gevaarlijk zijn die stokjes niet hoor.. de honden zijn altijd erg blij als er weer eens bezoek is wat mijn standpunten niet kent en dan dat soort dingen voor ze mee heeft genomen.
*Grinnik* herkenbaar
Ik zal ze dus ook nooit kopen, maar ja soms krijgen ze van iemand en tja ach gevoelig zijn ze niet en ze vinden ze best goed te doen.
De schoentjes hebben ze hier vanmorgen nog gehad toen ik ging werken. Shelly is er gek op, Juno iets minder dus voor het lekkere stop ik er nog iets vleesachtigs in