Alleen is er nu weer wat nieuws.. En ik begin mij toch wel af te vragen hoe ik dit moet aanpakken.
Er is al redelijk wat vuurwerk in de wijk, hier en daar een rotje of hardere klapper.
Het ochtendrondje gaat goed.. Maar vanaf een uurtje of 12 'smiddags komt er hier en daar een keer een klapper, en doet Luna dus niks meer buiten. Niet plassen en niet poepen.
Oftwel, zij houdt gewoon 24 uur alles op.. Al 3 dagen achter elkaar. Vanochtend was haar hele onderbuik bol, zo vol zat het met plas. Je kon er een zwembad mee vullen, wat er allemaal uit kwam.
Eergisteren ben ik expres nog in de avond naar het strand gereden( is hier om de hoek) , om zo een rustige plek te hebben waar geen vuurwerk is. Maar zij doet gewoon niks, echt niet
Overigens zijn er geen ongelukjes in huis ofzo.. Ze houdt het gewoon echt op..
Allemaal leuk en aardig, maar kan dit kwaad? We hebben zeker nog een dikke week te gaan..
Wat zij buiten doet, is gewoon aan mijn been plakken en het liefst in mij kruipen.. Haar daar uit krijgen is dan niet mogelijk, je kan alles uit de kast halen. Zodra wij bij ons huis zijn, rent zij naar binnen.. Ik zit zelfs te denken haar savonds niet meer mee te nemen, maar dan `verplicht` ik haar om alles op te houden.. Nu heeft zij elk geval wel de keuze om iets te doen..