Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Handig

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Handig

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Daar kom ik nu dus pas achter... :roll:

Zodra duidelijk is dat ik naar buiten ga met Jack, blijft hij achter me aan drentelen terwijl ik dingen zoals de riem en de sleutels loop te zoeken, schoenen aan doe, frolicjes ga pakken, enz. Op zich heel begrijpelijk, maar lastig voor ons allebei. Ik breek af en toe bijna mijn nek over hem, en hij wordt tureluurs van het achter me aan lopen.

Maar nu bedacht ik me dat hij 'BLIJF' zo langzamerhand aardig snapt. Dus nu net had ik een hond die keurig in het midden van de kamer zat te kijken naar mijn heen-en-weer-geloop. :-D Toen ik helemaal startklaar was heb ik hem uiteraard de hemel ingeprezen en een frolicje gegeven. En daarna z'n gewone frolicje voor het netjes blijven zitten bij het aanlijnen.

Handig!!

Hanneke
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

nou, hoera! brave jack :p: !
Hanneke2
Zeer actief

linlin schreef:nou, hoera! brave jack :p: !
:mrgreen:

Nou nog afleren dat hij de katten niet met een voorpoot van het aanrecht af mag vegen zodat ze van pure schrik meteen klaar zijn met eten zodat hij de restjes krijgt, en dan heb ik echt een brave hond. :p:

Hanneke
anubis
Zeer actief

Ongelezen bericht door anubis »

haha een brave hond zou Ramses niet kunnen blijf is voor 30 seconden bij hem en verder ben ik al die jaren echt nog niet gekomen want door wat hij doet lig ik dan gewoon dubbel met gevolg dat ik een dolle Ramses ontmoet :roll: :p: :p: :p:
Groetjes Birgit en een lebber van Ramses
AfbeeldingRIP
Afbeelding
http://www.zivotinjsko-carstvo.com/imag ... odenco.jpg
Hanneke2
Zeer actief

anubis schreef:haha een brave hond zou Ramses niet kunnen blijf is voor 30 seconden bij hem en verder ben ik al die jaren echt nog niet gekomen want door wat hij doet lig ik dan gewoon dubbel met gevolg dat ik een dolle Ramses ontmoet :roll: :p: :p: :p:
Haha, nee, je moet ook wel bloedserieus blijven, en bij Jack moet ik ook na elke tien seconden even zijn geheugen opfrissen door nog een keer BLIJF! te zeggen. Ik schat dat hij het hele BLIJF-gebeuren nu iets van twee minuten kan volhouden, en daarna hangt hij weer om mijn nek. :p: Maar ik vind het al hartstikke knap hoor. :-D

Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. :mrgreen:

Hanneke
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”