Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hilde schreef:Ik wil ook wel even tillen hoor Alleen 10 kilo is wel veel inderdaad
Ja, ik heb ook wel zo'n buiktas ergens maar volgens mij past ze daar niet meer in haha, nou ja ik zie het wel de kar ligt standaard in de auto en de tas neem ik voor de zekerheid wel mee.
Ik kom ook! Nog even aan het twijfelen of ik alle honden meeneem. Hebben een border te logeren en ik weet niet hoe die reageert in een grotere groep. Rowan neem ik in ieder geval mee voor grote griend Mojo.
Sita schreef:Ik kom ook! Nog even aan het twijfelen of ik alle honden meeneem. Hebben een border te logeren en ik weet niet hoe die reageert in een grotere groep. Rowan neem ik in ieder geval mee voor grote griend Mojo.
Gezellig! Mojo zal het geweldig vinden dat zijn grote vriend er ook is.
Ha, Zazou is weer bij jullie dus, ook met Oud en Nieuw?
Ik moet even een slag om de arm houden wat betreft morgen.
Tommy heeft bij een rare beweging tijdens het spelen met een stok waarschijnlijk een knie geluxeerd, helemaal zeker weet ik het niet omdat ik er met mn rug naar toe stond op dat moment.
Hij loopt wel goed, maar is erg van slag en piepte flink. Is al eens eerder gebeurd en toen gaf hij dezelfde reactie, toen was het de volgende dag al een stuk beter vandaar dat ik nog niet meteen afzeg.
Hou jullie op de hoogte.
Sita schreef:Ik kom ook! Nog even aan het twijfelen of ik alle honden meeneem. Hebben een border te logeren en ik weet niet hoe die reageert in een grotere groep. Rowan neem ik in ieder geval mee voor grote griend Mojo.
Gezellig! Mojo zal het geweldig vinden dat zijn grote vriend er ook is.
Ha, Zazou is weer bij jullie dus, ook met Oud en Nieuw?
Zazou is er inderdaad weer. Ook met oud en nieuw, wij zijn toch thuis dus dat is geen probleem.
Net de knoop doorgehakt dat ik ze gewoon allevier meeneem. Gaat het niet dan haak ik wel af. Verwacht het niet dat het nodig is.
welshwitch schreef:Ik moet even een slag om de arm houden wat betreft morgen.
Tommy heeft bij een rare beweging tijdens het spelen met een stok waarschijnlijk een knie geluxeerd, helemaal zeker weet ik het niet omdat ik er met mn rug naar toe stond op dat moment.
Hij loopt wel goed, maar is erg van slag en piepte flink. Is al eens eerder gebeurd en toen gaf hij dezelfde reactie, toen was het de volgende dag al een stuk beter vandaar dat ik nog niet meteen afzeg.
Hou jullie op de hoogte.
Oei, hopelijk is het inderdaad hetzelfde als de vorige keer zodat het snel weer over is.
Beterschap en misschien tot morgen.