Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond aan trekhaak

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Manuma
Zeer actief

Re: Hond aan trekhaak

Ongelezen bericht door Manuma »

In het vorige artikel was ook al duidelijk dat het niet bewust was gedaan. Om iemand dan via social media nog even lastig te gaan vallen met nare woorden vind ook ik misselijk gedrag.
Elk huisje heeft zijn kruisje.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Kruimel53 schreef:
billy schreef:Soms word je makkelijk en ben je bezig met andere dingen denk ik, Baco vergat ik nooit omdat hij anders weg was, maar Madam hupte erbij zo in de auto, tot ik een Havik zag en die wilde ik al zo lang mooi op de foto dus weggereden en gewacht op de Havik maar die kwam niet meer :wink: en hetzelfde pad terug zie ik ineens een zwarte Lakeland lopen en dacht nog jeetje die zie je niet vaak :mrgreen: nou ja was Madam dus :oeps: ze was gelukkig op hetzelfde plekje gebleven :wink: ohh en ik heb geen trekhaak :mrgreen:
Het is mij tot twee keer toe gebeurd dat de achterklep van de auto niet goed dichtzat en er dientengevolge tijdens de rit een/twee honden uitrolden. Ter verdediging voer ik aan dat in beide gevallen die klep door een ander was dichtgedaan. De eerste hond rolde uit de Renault4 midden op het Smakkelaarsveld te Utrecht, dat ook 38 jaar geleden al een retedrukke rotonde was. Remmen, hond roepen en inladen, klep dicht. En daarna de bibbers krijgen. De twee honden vielen in de bocht uit de Peugeot Partner op het fietspad. Ook toen reed ik gelukkig langzaam, dus auto aan de kant, honden inladen en klep goed dicht.

Shit happens, ook al ben je nóg zo voorzichtig. Er kan altijd iets anders dan anders gaan, daarvoor hoef je volstrekt niet aan het dementeren te zijn.
Oh god heb ik ook eens gehad. Met een vriendin samen met de honden naar het bos.
Alles ingeladen en op de rondweg in Veenendaal bij het spoor weer opgetrokken keek ik achterom en de klep stond open. Zie ik heel in de verte een paar bouviers in volle vaart achter de auto aanhollen en de 2 die nog achterin zaten zaten zich echt schrap tehouden . Affiijn honden ingeladen en lopen al een poosje op Prattenburg en zeg tegen vriendin Gerrr we missen iets. Ger dus ach nee loop niet te zeiken.
Komen we er dus achter dat haar bouvier er niet tussen loopt. Zij de auto gepakt en terug gereden en geen Pasja en doorgereden naar mijn huis , bleek Pasja nog in de tuin te zitten. :mann: :LOL:
Mensen maken fouten , ongelukjes en zijn vergeetachtig en dat zwakken we af door te zeggen dat zal mij noooooit overkomen gewoon uit angst dat het wel zo een keer gebeurt.
.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Die Bouviers lijken ook allemaal zo godsgruwend op elkaar he :lol1:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Maeve schreef:Ja, zie. Er zit dus wel een heel verklaarbaar verhaal achter.
Dit vind ik wel irritant:
'Volgens Huurdeman was de vrouw erg geschrokken en ontdaan toen zij erachter kwam wat er was gebeurd. "Ik heb haar niet gesproken, maar het was wel duidelijk dat het niet expres ging."
Zet die foto dan niet online. We weten inmiddels toch wel hoe ongenuanceerd de meeste mensen reageren op dit soort dingen :ugh:
Precies :ok:
Wel een foto maken en on line zetten, maar niet meteen ingrijpen ............
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Lemuria schreef:Die Bouviers lijken ook allemaal zo godsgruwend op elkaar he :lol1:
Als ze als toen allemaal zwart , even groot en zwaar familie van elkaar en op elkaar lijken wel.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”