Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Geïnspireerd door wat leuke filmpjes die ik de laatste tijd zag heb ik ook eens een poging gedaan.
Ik had natuurlijk best wel wat losse filmpjes maar ik wilde proberen daar 1 filmpje van te maken met wat tekst erbij.
En het is na 80 mislukte pogingen zowaar een beetje gelukt
Ja, hij doet het inderdaad goed
Het is allemaal nog wel beginnend en recreatief maar hij heeft er in ieder geval erg veel plezier in en dat is het belangrijkste!
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Wat knap van jou om dat zo aan elkaar te kunnen breien in een filmpje
En dat "beginnend recreatief"................. daar heb ik een ander idee over, maar dat wist je al
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
ranetje schreef:Wat knap van jou om dat zo aan elkaar te kunnen breien in een filmpje
En dat "beginnend recreatief"................. daar heb ik een ander idee over, maar dat wist je al
dat wist ik al ja!
Misschien heb ik ook wel een beetje een vertekend beeld ervan haha maar goed, hoe ik met hem bezig ben is wel nog gewoon echt recreatief, misschien verandert dat nog
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
ranetje schreef:Wat knap van jou om dat zo aan elkaar te kunnen breien in een filmpje
dat wist ik al ja!
Misschien heb ik ook wel een beetje een vertekend beeld ervan haha maar goed, hoe ik met hem bezig ben is wel nog gewoon echt recreatief, misschien verandert dat nog
Dat begin ik haast te denken ja
In ieder geval zit Fudge wel goed bij jou
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)