Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
KVV van Kivo
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
KVV van Kivo
Mijn pup krijgt nu smuldier maar nu zag ik dat er ook een kivo dealer in de buurt zat. kivo zou wat vetter zijn.
wie heeft er ervaring met Kivo? Ik zie dat ze kivo compleet hebben maar ook bijv rund, kip op vis compleet en puppy compleet.
kan ik hem gewoon alleen de kivo compleet geven? zit daar alles in of moeten de diersoorten echt afgewisseld worden? dus een paar dagen rund, paar dagen kip enz.?
kan ik hem de gewone versie geven of moet hij op de puppenversie?
wie heeft er ervaring met Kivo? Ik zie dat ze kivo compleet hebben maar ook bijv rund, kip op vis compleet en puppy compleet.
kan ik hem gewoon alleen de kivo compleet geven? zit daar alles in of moeten de diersoorten echt afgewisseld worden? dus een paar dagen rund, paar dagen kip enz.?
kan ik hem de gewone versie geven of moet hij op de puppenversie?
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: KVV van Kivo
Hier krijgen ze vanaf pup KIVO, altijd de normale versie. Ik voer met name de kip compleet, de kip-vis en af en toe de rund als afwisseling (die is niet compleet)
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik voer meerdere merken waaronder kivo. Kivo is sowieso al fijn gemalen voor de gemiddelde pup is de pupversie dus niet nodig. Die is alleen nog fijner gemalen. Pup hier dus ook de grwone compleet versie, en de geit compleet en konijn compleet.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Vaste gebruiker
zag inderdaad dat de pup versie meer bedoelt was voor puppen die voor het eerst vlees eten.malinois schreef:Ik voer meerdere merken waaronder kivo. Kivo is sowieso al fijn gemalen voor de gemiddelde pup is de pupversie dus niet nodig. Die is alleen nog fijner gemalen. Pup hier dus ook de grwone compleet versie, en de geit compleet en konijn compleet.
welke merken voer jij nog meer?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Kivo, lotgering, tamro en dogmeatBoots1978 schreef:zag inderdaad dat de pup versie meer bedoelt was voor puppen die voor het eerst vlees eten.malinois schreef:Ik voer meerdere merken waaronder kivo. Kivo is sowieso al fijn gemalen voor de gemiddelde pup is de pupversie dus niet nodig. Die is alleen nog fijner gemalen. Pup hier dus ook de grwone compleet versie, en de geit compleet en konijn compleet.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
Mijn pup stond op Kivo toen ik haar kreeg, omdat we op mijn werk Carnibest voeren heb ik voor de makkelijkheid haar op de Carni gezet maar sinds 2 dagen is ze weer terug op de Kivo daar deed ze het prima op en nu op de Carni helaas niet.
- Shiloh86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder
- Aantal honden: 1
Ik voer ook met name Smuldier. Soms ook KIVO, maar werd super misselijk van de geur., veel heftiger dan bij Smuldier. Vind jij de andere merken vergelijkbaar ruiken, of herken je dat KIVO behoorlijk riekt?malinois schreef:Kivo, lotgering, tamro en dogmeatBoots1978 schreef:zag inderdaad dat de pup versie meer bedoelt was voor puppen die voor het eerst vlees eten.malinois schreef:Ik voer meerdere merken waaronder kivo. Kivo is sowieso al fijn gemalen voor de gemiddelde pup is de pupversie dus niet nodig. Die is alleen nog fijner gemalen. Pup hier dus ook de grwone compleet versie, en de geit compleet en konijn compleet.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee andere merken niet echt, niet meer dan smuldier en van Kivo met name de zwarte dus de compleet. Ik heb ook paard, geit en konijn compleet en daar heb ik t nog nooit bij gehad. Ik vermoed dat t de pens is in de zwarte compleetShiloh86 schreef:Ik voer ook met name Smuldier. Soms ook KIVO, maar werd super misselijk van de geur., veel heftiger dan bij Smuldier. Vind jij de andere merken vergelijkbaar ruiken, of herken je dat KIVO behoorlijk riekt?malinois schreef:Kivo, lotgering, tamro en dogmeatBoots1978 schreef:zag inderdaad dat de pup versie meer bedoelt was voor puppen die voor het eerst vlees eten.malinois schreef:Ik voer meerdere merken waaronder kivo. Kivo is sowieso al fijn gemalen voor de gemiddelde pup is de pupversie dus niet nodig. Die is alleen nog fijner gemalen. Pup hier dus ook de grwone compleet versie, en de geit compleet en konijn compleet.
De overige merken niet.

- Shiloh86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder
- Aantal honden: 1
Top. Ga ik die andere merken ook eens proberen. Heb meestal ook de zwarte compleet van KIVO inderdaad. Bedankt!

- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Hier staan ze alle 5 op de kivo
Van bamkhangster tot sporthonden in de ipo , behendigheid en schapenhoeden
Ze krijgen vnl de kivo compleet en vis compleet
De rund compleet ( dat zijn de blauwe rollen ) beviel hier niet zo goed
Op t moment ook geit liggen , die mix ik met de compleet ( zwarte rol )
Daarnaast krijgen ze ook barfspul als stukken pens , kuikens enz
Van bamkhangster tot sporthonden in de ipo , behendigheid en schapenhoeden
Ze krijgen vnl de kivo compleet en vis compleet
De rund compleet ( dat zijn de blauwe rollen ) beviel hier niet zo goed
Op t moment ook geit liggen , die mix ik met de compleet ( zwarte rol )
Daarnaast krijgen ze ook barfspul als stukken pens , kuikens enz
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herders, Mechelse Herder
- Aantal honden: 5
Hier sinds een maand of 2-3 ook Kivo erbij, moet zeggen dat ik erg tevreden ben.
Ik heb niet echt het idee dat het stinkt, het ruikt wel naar pens.
Puppenversie geef ik zelf enkel aan pups die ik elders koop en over moet zetten van brok naar vlees.
Hier wordt afgewisseld tussen Dinapet, KIVO, Meat4Dogs en Degomeat.
Ik heb niet echt het idee dat het stinkt, het ruikt wel naar pens.
Puppenversie geef ik zelf enkel aan pups die ik elders koop en over moet zetten van brok naar vlees.
Hier wordt afgewisseld tussen Dinapet, KIVO, Meat4Dogs en Degomeat.