Dus: wat zien jullie hier gebeuren?
https://youtu.be/26WyanMjXJI
Moderator: moderatorteam
Ik ook. Volgens mij is het meer spel dan geouwehoer van de hava's.Kells schreef:Ik zie een Wetter die het geouwehoer van de Hava's niet blieft. Veel meer kan ik er niet uit opmaken.

Ja, na afloop inderdaad, dan maakt die met het langste haar nog even haar punt.Marjoleine schreef:Nee, die ene hava snauwt lelijk naar die andere hoor, dus spel is het niet.

Regelteef in actieMarjoleine schreef:Dus: wat zien jullie hier gebeuren?
Misschien omdat ze dat op voorhand wéét? Het viel mij ook op, ja.Miranda schreef:Wat ik me wel afvraag: ze draait zich razendsnel om naar de andere wetters. Te snel om te kunnen beoordelen wat het resultaat was van haar ingrijpen.
Kan ik me niet voorstellen, Fien corrigeert haar voor zover ik weet nooit met dit soort dingen.Verwacht ze soms een correctie omdat ze ingreep?
Met de houding die ze heeft en houdt? Dat kan ik me niet voorstellen. Die staart kan er echt ook áfWas ze een beetje geschrokken van haar eigen daadkracht?
Nee.Is het voor het eerst dat ze op zo'n manier regulerend optreedt?
Ja, volgens mij mist ze geen milliseconde.Apple schreef:Ik denk ondanks dat haar blik snel weer terug gaat naar de rest, ze wel nog oplet op hetgeen achter haar gebeurd.
Nee, ik bedoel van Chaconne, die er in de eerste instantie op afging, waarop Jettekind als een stormtrooper op de hava's afvloogMarjoleine schreef:Kan ik me niet voorstellen, Fien corrigeert haar voor zover ik weet nooit met dit soort dingen.Verwacht ze soms een correctie omdat ze ingreep?
Oh, ik snap wat je bedoelt!Miranda schreef:BAM! Niet doen!
Oh shit....vindt mama dit wel goed?
Dat zou heel goed kunnen.Rinne Roos schreef:Is Jet soort van soldaatje die erop af gestuurd wordt om de boel te regelen?
Dan stuurt ze zichzelf, want volgens mij geven de andere groterds geen reactie.Rinne Roos schreef:Is Jet soort van soldaatje die erop af gestuurd wordt om de boel te regelen?
Oh, die heb ik gemist!Esther12 schreef:Waarbij de het rechtse kleine hondje een kleine extra waarschuwing krijgt.
Ja, ik zie de trigger ook niet van andere honden.ranetje schreef:Dan stuurt ze zichzelf, want volgens mij geven de andere groterds geen reactie.Rinne Roos schreef:Is Jet soort van soldaatje die erop af gestuurd wordt om de boel te regelen?
Je ziet haar al even kijken en dan er op af gaan als het niet stopt.
Als ik naar dit filmpje kijk wel jaMarjoleine schreef:Oh, die heb ik gemist!Esther12 schreef:Waarbij de het rechtse kleine hondje een kleine extra waarschuwing krijgt.
Ze maken trouwens geen geluid, dus logisch dat je dat niet hoort
Ja, ik zie de trigger ook niet van andere honden.ranetje schreef:Dan stuurt ze zichzelf, want volgens mij geven de andere groterds geen reactie.Rinne Roos schreef:Is Jet soort van soldaatje die erop af gestuurd wordt om de boel te regelen?
Je ziet haar al even kijken en dan er op af gaan als het niet stopt.
Het is dus blijkbaar wel eigen initiatief.

Volgens mij maakt Fien duidelijk dat Polly op haar plek moet blijven.Heavy schreef:Is dat neuzen op het einde nou goedmaken of niet ?
Rot herdersSuske schreef:Typisch regelteven gedrag volgens mij.
Kort houden, naar herdertrekje
Rot wettersMarjoleine schreef:Rot herdersSuske schreef:Typisch regelteven gedrag volgens mij.
Kort houden, naar herdertrekje