Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dode pup gevonden politie zoekt getuigen
Moderator: moderatorteam
- Hylos
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Dode pup gevonden politie zoekt getuigen
Van de Leeuwarder Courant:
Update woensdag 15.55 uur: De politie heeft aanvullende informatie gegeven over de hond die uit het water bij de Potmarge is gehaald. De pup is, in tegenstelling tot eerdere berichtgeving, maximaal 6 weken oud. Ook gaat het niet om een Pitbull of Stafford, maar om een kruising Friese Stabij
Update woensdag 15.55 uur: De politie heeft aanvullende informatie gegeven over de hond die uit het water bij de Potmarge is gehaald. De pup is, in tegenstelling tot eerdere berichtgeving, maximaal 6 weken oud. Ook gaat het niet om een Pitbull of Stafford, maar om een kruising Friese Stabij

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Jee dat lijkt me toch wel een verschil?Hylos schreef:Van de Leeuwarder Courant:

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
6 weken? soort van autopsie gone bad bij de fokker ofzo.. Raar verhaal iig
edit - een (soort van) stabij met 6 weken is toch echt nog wel een klein diertje. Een hond van 14 weken is dubbel zo groot joh
edit - een (soort van) stabij met 6 weken is toch echt nog wel een klein diertje. Een hond van 14 weken is dubbel zo groot joh
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
De "fokker" van de pup is bekend en die heeft ook toegegeven dat het een pup van haar is.
Verder is het een vaag verhaal of de pup al verkocht was of dat ze zelf hand gehad hebben in de gebeurtenis.
Faceboekers kunnen een discussie volgen op
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Verder is het een vaag verhaal of de pup al verkocht was of dat ze zelf hand gehad hebben in de gebeurtenis.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Ik klikte op de link, had ik beter niet kunnen doen, eerste wat ik zag, was de losse kop van de pup in het visnet !!teckeltoos schreef:De "fokker" van de pup is bekend en die heeft ook toegegeven dat het een pup van haar is.
(was juist zo blij dat ik die foto nergens was tegengekomen.)

-
- Zeer actief
Sorry.thom schreef:Ik klikte op de link, had ik beter niet kunnen doen, eerste wat ik zag, was de losse kop van de pup in het visnet !!teckeltoos schreef:De "fokker" van de pup is bekend en die heeft ook toegegeven dat het een pup van haar is.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Zie helemaal geen dooie pup maar een levende pup op schoot die vastgehouden word.teckeltoos schreef:Sorry.thom schreef:Ik klikte op de link, had ik beter niet kunnen doen, eerste wat ik zag, was de losse kop van de pup in het visnet !!teckeltoos schreef:De "fokker" van de pup is bekend en die heeft ook toegegeven dat het een pup van haar is.
Niemand weet hoe of wat , alleen dat pup zo gevonden is. Zo dan blijkt er een heel ander verhaal achter te zitten wat we denken.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Ja hoor, de foto van alleen de kop in het visnet staat er naast.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Nou overdrijven is ook een vak , als je het niet weet dan zie je niet eens een afgesneden kop.gonnie schreef:Ja hoor, de foto van alleen de kop in het visnet staat er naast.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Maar je weet het, dus valt het meteen op.bouvierpoedel schreef:Nou overdrijven is ook een vak , als je het niet weet dan zie je niet eens een afgesneden kop.gonnie schreef:Ja hoor, de foto van alleen de kop in het visnet staat er naast.

- Izzers
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse dwarslopende tokkel
Nou sorry hoor, maar die facebookers (nieuw woord meneer van Dale) sporen toch ook niet helemaal.
Ik snap en deel de verontwaardiging en zelfs de woede. Maar om nou maar weer mensen met naam en toenaam over fb te mieteren zonder ook maar zeker te weten dat deze personen er meer van weten vind ik ver over de grens.
Zeker als er nog een paar gestoorden bij zitten die wel ff hetzelfde aankondigen te doen met die mensen.
Social media, Lekker sociaal allemaal
Ik snap en deel de verontwaardiging en zelfs de woede. Maar om nou maar weer mensen met naam en toenaam over fb te mieteren zonder ook maar zeker te weten dat deze personen er meer van weten vind ik ver over de grens.
Zeker als er nog een paar gestoorden bij zitten die wel ff hetzelfde aankondigen te doen met die mensen.
Social media, Lekker sociaal allemaal

Ik hou van je! Met heel mijn kont.
Met mijn hart ook wel, maar mijn kont is groter
-
- Vaste gebruiker
Wat een klootzakken die dat hebben gedaan, ben blij dat ik die pup niet heb gevonden ik zou echt hebben gejankt en ik zou er een trauma aan overgehouden hebben.
-
- Zeer actief
De politie heeft twee mannen aangehouden in verband met de dood van de jonge hond die op 12 januari
in het water van de Potmarge in Leeuwarden werd gevonden.
Een 38-jarige inwoner van Leeuwarden wordt ervan verdacht dat hij de pup in zijn woning heeft geschopt, waarna het dier overleed.
De Leeuwarder ontkent dat hij verantwoordelijk is voor de dood van het beestje.
Ook een 16-jarige werd aangehouden. De jongen vertelde in eerste instantie een ander verhaal aan de politie,
namelijk dat de pup aan een onbekende was verkocht. Uit onderzoek is gebleken dat dat verhaal is verzonnen en dat hij
mogelijk getuige is geweest van de dood van de pup.
Het verminkte dier is na de mishandeling zeer waarschijnlijk door de 38-jarige in het water van de Potmarge gedumpt.
Vermoedelijk om sporen uit te wissen.
De forensische recherche heeft onderzoek in de woning waar de pup gedood is verricht.
De verdachten zijn inmiddels op vrije voeten.
Het Openbaar Ministerie beslist als het onderzoek is afgerond over vervolging.
bron Leeuwarden courant pas op ...die nare foto
in het water van de Potmarge in Leeuwarden werd gevonden.
Een 38-jarige inwoner van Leeuwarden wordt ervan verdacht dat hij de pup in zijn woning heeft geschopt, waarna het dier overleed.
De Leeuwarder ontkent dat hij verantwoordelijk is voor de dood van het beestje.
Ook een 16-jarige werd aangehouden. De jongen vertelde in eerste instantie een ander verhaal aan de politie,
namelijk dat de pup aan een onbekende was verkocht. Uit onderzoek is gebleken dat dat verhaal is verzonnen en dat hij
mogelijk getuige is geweest van de dood van de pup.
Het verminkte dier is na de mishandeling zeer waarschijnlijk door de 38-jarige in het water van de Potmarge gedumpt.
Vermoedelijk om sporen uit te wissen.
De forensische recherche heeft onderzoek in de woning waar de pup gedood is verricht.
De verdachten zijn inmiddels op vrije voeten.
Het Openbaar Ministerie beslist als het onderzoek is afgerond over vervolging.
bron Leeuwarden courant pas op ...die nare foto
- Izzers
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse dwarslopende tokkel
Dat is toch raar?
Dat ze nog niet weten of er vervolgd word?
En wat voor een debiel is die volwassen kerel om een gastje van 16 getuige te laten zijn van zoiets en hem ook nog te laten liegen?
Ik heb er geen woorden voor
En wat voor een debiel is die volwassen kerel om een gastje van 16 getuige te laten zijn van zoiets en hem ook nog te laten liegen?

Ik hou van je! Met heel mijn kont.
Met mijn hart ook wel, maar mijn kont is groter
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Als dat het geval is want dat staat er niet?Izzers schreef:Dat is toch raar?
Ik denk dat de politie eerst duidelijk bewijs moet hebben voor de mishandeling en door wie die mishandeling is gepleegd voor ze kunnen beslissen tot vervolging.
Het moet namelijk wel bewezen kunnen worden ........... en dat is maar gelukkig ook.