Dit gaat elke dag meerdere keren zo. Aan de voordeur, om 12 uur snachts binnen in de keuken en in de tuin overdag.

Op het filmpje hoor je hoe het gaat als ik er nog niet ben. gegil en gekrijs tot wij er zijn. Loop ik er heen dan druipen ze wel enigszins af want ze weten dat ze hier niet mogen komen.
Tijdens het afspelen van dit filmpje staat Bas al op en rent grommend en keffend naar de keukendeur.
Maar omdat het hier kan en ik er eigenlijk geen last van heb laten wij het ook gaan. Niet bij de hek zoals in dit filmpje want de hondjes proberen elkaar door de hek te bijten.

De JR en Bas staan dan tegenover elkaar en halen om beurten uit met ontblote tanden. Bas is te corrigeren en stopt dan meteen. Maar de buurhondjes zijn niet te corrigeren alleen weg te jagen. Als we Bas loslaten en de Jack Russel berispen doen ze elkaar niks. De JR probeert wel zo nu en dan naar Bas uit te halen maar dat durft ze niet als wij erbij zijn. Bas kwispelt en zou best even lief willen snuffelen. Met de hek ertussen gaan ze tekeer als mini-waakhondjes.
De chihuahua staat de boel op te stoken maar durft niks. Die hapt wat in Bas haar gezicht en onze enkels.....