Het is nu 3 weken op rij dat ze op de club haar behoefte doet in de auto. Het rare is dat ze dat maar op 1 club doet, op de andere is ze zo zuiver als iets.
Gisteren voor ik ging, ben ik eerst bij de paarden gestopt, daar heeft ze rondgelopen, alles netjes gedaan, dan doorgereden naar de club. na een half uur was het al prijs, ik rook het al vooraleer ik het zag
Alles uitgekuist, goed getraind, flink stuk gaan wandelen nog erna, kennel weer in en dat was dat. Na een tijd ga ik haar halen voor pakwerk, wéér van datte
PLezant is dus echt wel anders, gezien ze in de kennel ook constant rondjes draait en alles bijgevolg letterlijk vol hangt
Ik ga nu volgende keer proberen om mijn auto elders te zetten, een eind van het terrein vandaan, misschien dat dat een invloed zal hebben
Ze is overigens voor de rest zo zuiver als iets, door omstandigheden woont ze al sinds eind november in de auto (zwaar gekwetst geweest, begint nu weer met de trainingen op te nemen) maar dus nooit heeft ze ook maar iets in de auto gedaan, ook niet als pup (ze is nu 9 maanden). 2 weken geleden dacht ik gewoon dat het een ongelukje was, kon gebeuren. Maar afgelopen donderdag deed ze het weer en nu gisteren dus 2 maal. Vandaag op de andere club niets, terwijl ze ook daar constant ligt te blaffen.
Het is verder een érg actieve hond, als in echt erg
Ik heb een stuk in bestelling om haar kennel kleiner te maken, zodat ze niet meer kan ronddraaien, dat zal in elk geval dan al verhinderen dat ze de boel nog kan rondstrooien als ze ze nodig moet, maar soit, het is niet de bedoeling dat ik daar meerdere keren haar kennel sta uit te kuisen uiteraard. Gisteren pas een nieuw deken gekocht om er in te leggen, gelukkig had ik dat nog niet gedaan