Goedemiddag
Even vluchtig door de reacties heen gelezen,sommige leuk,anderen waarvan ik denk,gaan we wéér.
Óók ik ben idd 1 van de "naïeve" die denkt een hond vorm je zelf,tuurlijk ik weet dat het honden zijn die pittig kunnen zijn,maar daarentegen hebben deze honden nog een belangrijke leuke eigenschap,ze zijn nl. erg leuk en lief voor kinderen en het gezin.
En het agressieve zit er niet altijd in en ik weet dat je ze beter niet los kan laten,maar het wil met Kesha wel,momenteel doe ik het niet meer,aangezien ze dan gelijk wil zwemmen en in deze kou lijkt me dat niet fijn met haar zwangere buikje :p
Maar ze is hartstikke leuk met andere honden.
De reden waarom ik gekozen heb voor een nestje is,Kesha is zo'n lieverd en wou ter zijner tijd altijd al een nestje met haar,maar dat wilden we eigenlijk pas met ongeveer de leeftijd van 4 jaar doen.
Maarrrrrrr ik had altijd maar 1 hond,een neef van mij had al 7 jaar lang een prachtige stafford X bulldog lang verhaal,maar hij kreeg een vriendin,vriendin beweerde dat hond na 7 jaar ineens vals was,en hond moest een spuitje

Aangezien ik en mijn vriend Romy al goed kenden,konden we dit niet laten gebeuren en hebben besloten haar in huis te nemen,en geen valse noot te bekennen bij ons.
Alleen Kesha raakte van slag,raakte vorig jaar schijnzwanger en daardoor behoorlijk ziek,de da adviseerde steriliseren,en als ik een nest zou willen kon ik dat beter zo snel mogelijk doen en haar hierna laten helpen,doordat kans op baarmoederonsteking groter is.
Daarom hebben we ervoor gekozen om haar te laten dekken door een mooie,maar vooral lieve reu.
Inmiddels weten we al zeker dat er 3 pups verzegd zijn....
En geniet ik van onze zwangere dame en haar vriendin Romy.
Zal proberen foto's erbij te krijgen straks.
En @bouvierpoedel.......dus ik ben ook een gemankeerde,aangezien ik 2 jaar geleden ook zo'n verschrikkelijk,enge en vooral moeilijke pup heb gekozen?
Nogmaals ik houd van deze honden,en ik ben er altijd zelf bij aan wie ik mijn pups mee geef en kan je vertellen dat gaat niet mee met mensen waar ik géén goed gevoel heb.
Dat neemt niet weg idd dat er een hoop mensen niet goed mee omgaan,maar om nou alle mensen en 1 ras over 1 kam scheren gaat wat ver niet?
Vertrouw mijn honden blind,en dat kan ik van de meeste mensen niet zeggen