Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Show Eindhoven
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Show Eindhoven
Yara en ik zijn er op zondag, nog meer mensen ingeschreven? 

Re: Show Eindhoven
Ik had willen gaan kijken op zondag, maar er doen maar 7 Tibetaanse Terriers mee en de entree vind ik behoorlijk duur. Veel succes.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ik wilde gaan kijken, maar zie dat rasgroep 1 op vrijdag is en dan moet ik werken helaas.
- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ja, we doen mee op zaterdag. Er zijn maar liefst 27 tollers, dat zijn er meer dan op de Winner 

- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ja ik zondag met 3 leeuwhondjes. Hopelijk loopt Lilly nu wel met een beetje meer interesse, in plaats van te snuffelen
en krijgt ze rcac, dat is al genoeg
Er zijn 6 leeuwhondjes ingeschreven.

- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Als er 1 catalogus is voor alle drie de dagen, zou iemand me dan kunnen zeggen welke vlinderhondjes er op zondag zijn ingeschreven? Er zouden vijf Phalenes en zeven Papillons moeten zijn. Mag ook per PB.
- aragoleon
- Actief
- Mijn ras(sen): Mastines en dashonden
- Contacteer:
als hierboven: zou iemand mij kunnen vertellen wie de mastin del pirineo is die op zondag staat ingeschreven?
liefst per PB!
liefst per PB!
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Onbegrijpelijk!
Ik vind het een prachtig hondje, het is niet mijn ras, maar dit vind ik wel hoe een franse bulldog eruit hoort te zien!
'vrij lang in neus'.. jeetje juist daarom zouden ze minsten een uitmuntend moeten geven!
Ik vind het een prachtig hondje, het is niet mijn ras, maar dit vind ik wel hoe een franse bulldog eruit hoort te zien!
'vrij lang in neus'.. jeetje juist daarom zouden ze minsten een uitmuntend moeten geven!
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nee stel je voor dat je hond er eens niet uitziet alsof er een pletwals tegenaan is geramdChantalTY schreef: 17 mnd. Niet gezochte hoofdtype.

Waar zijn we mee bezig als dit al 'vrij lang in snuit' wordt genoemd.
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Ik heb echt respect voor je dat ondanks je uitslagen (negatief, commentaar van andere mensen) alsnog naar shows gaat met Yara!ChantalTY schreef:We zijn weer thuis, met een M voor Yara
17 mnd. Niet gezochte hoofdtype.
Vrij lang in snuit & tanggebit.
In stand met aangedrukte ellebogen.
Staat overbouwd en mag achter meer gehoekt zijn.
Vlot gangwerk. Prima karakter.
Matig
Ik hoop dat ze ooit in gaan zien dat juist Yara een mooi hoofdtype heeft en niet zo'n platkop

- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
Ik ga met mn bovenstaanders mee en vind het een mooi hoofd.
Wij zijn vandaag geweest met onze poedel en die heeft vandaag zijn Nederlands Jeugdkampioenschap behaald
Wij zijn vandaag geweest met onze poedel en die heeft vandaag zijn Nederlands Jeugdkampioenschap behaald
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Dank jullie haha. Er staan ook echt wel dingen in die zo zijn hoor. Ze heeft een tanggebit, waar ondervoorbeet gevraagd word en ze mag meer hoeking achter hebben. Het is echt niet zo dat ik geen commentaar wil hebben op mijn hond ofzo hoor, mochten jullie dat denken

Super, gefeliciteerd!vosse schreef:Ik ga met mn bovenstaanders mee en vind het een mooi hoofd.
Dat zal nog lang, lang, lang, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gaan duren. Op z'n minst moet de oude garde vertrokken zijn en dan is maar af te wachten of er wat slims voor in de plaats komt.Ikke93 schreef:Onbegrijpelijk!
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Ik vrees van niet... de "jonge" generatie gaat in veel gevallen toch naadloos mee in de gedachtengang van de huidige grijze haren club. Bij veel rassen in ieder geval wel. Zonde eigenlijkNeeltje schreef:Dat zal nog lang, lang, lang, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gaan duren. Op z'n minst moet de oude garde vertrokken zijn en dan is maar af te wachten of er wat slims voor in de plaats komt.Ikke93 schreef:Onbegrijpelijk!

In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Er zou bij binnenkomst een dierenartsenkeuring plaats moeten vinden: alle plopogen, alle zwakke polsen, alle doorgezakte hakken, alle hoorbare ademhaling (anders dan normaal ademgeruis), alle te kleine neusgaten, alle honden met over- of ondergewicht etc direct bij de deur weigeren. Dan zet je gezondheid voorop. Maar goed, dat zal wel nooit gaan gebeuren
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Jammer. Mijn keurrapport zou zijn:
Bladiebladiebla
Ondanks niet gewenste hoofdtype (als dat zo zou zijn, geen verstand van hoofdtypes bij de FB), en tanggebit een uitmuntend vanwege de langere snuit, de mooie grote open neusgaten en het gangwerk en karakter.
Een aanwinst voor het ras.
Maarja, dat heilige type hè.
-
- Zeer actief
Ik denk dat je als dierenarts dan maar een show hoeft te keurenFotogravinnetje schreef:Er zou bij binnenkomst een dierenartsenkeuring plaats moeten vinden: alle plopogen, alle zwakke polsen, alle doorgezakte hakken, alle hoorbare ademhaling (anders dan normaal ademgeruis), alle te kleine neusgaten, alle honden met over- of ondergewicht etc direct bij de deur weigeren. Dan zet je gezondheid voorop. Maar goed, dat zal wel nooit gaan gebeuren

Maar inderdaad dat zou veel beter zijn!
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Er zijn dierenartsen die ook keurmeester zijn.Ikke93 schreef:Ik denk dat je als dierenarts dan maar een show hoeft te keurenGeloof niet dat je dan erg welkom bent..
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, mijn dierenarts is ook keurmeester (zelfs ook nog fokker!!)Marjoleine schreef:Er zijn dierenartsen die ook keurmeester zijn.Ikke93 schreef:Ik denk dat je als dierenarts dan maar een show hoeft te keurenGeloof niet dat je dan erg welkom bent..

Groetjes Helma
http://www.cashelvale.nl
http://www.cashelvale.nl