Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Herdershond doodgestoken in uitlaatgebied De Put, Wagenberg
Moderator: moderatorteam
- Sientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising uit Griekenland
- Aantal honden: 1
Re: Herdershond doodgestoken in uitlaatgebied De Put, Wagenb
Afschuwelijk! Wat een mafkees om die hond mee te nemen om dood te steken. Daar kan ik niet over uit.
Ik was er niet bij en weet niet wat er precies gebeurd is, maar dat kán toch niet!
En wat is aanvallen? Soms lijkt het heel wat, maar stelt het niets voor. Nee, een hond mag niet zomaar op andere honden af denderen, maar ja, het blijven dieren met een eigen wil en je kunt niet alles voor zijn. Mijn Amy is een ontzettend doetje met andere honden en in 99% van de gevallen goed terug te roepen wanneer ze naar een hondje toe rent. Maar heel soms voelt ze zich stoer wanneer ze een klein hondje ziet en schiet er dan naartoe en gaat stoer lopen doen en wil spelen. Ze zal nooit aanvallen, maar als je haar niet kent snap ik dat je schrikt en denkt dat je hond aangevallen wordt. Heb al een aantal keer woorden gehad daarover, rustig uitgesproken met die mensen en achteraf waren ze erg verbaasd dat Amy zo ontzettend zachtaardig bleek te zijn. Haar gedrag is echt speels bedoelt op zo'n moment, maar omdat ze een herderachtige is hebben mensen snel het idee dat ze agressief en niet te vertrouwen zijn met kleine hondjes.
Ik was er niet bij en weet niet wat er precies gebeurd is, maar dat kán toch niet!
En wat is aanvallen? Soms lijkt het heel wat, maar stelt het niets voor. Nee, een hond mag niet zomaar op andere honden af denderen, maar ja, het blijven dieren met een eigen wil en je kunt niet alles voor zijn. Mijn Amy is een ontzettend doetje met andere honden en in 99% van de gevallen goed terug te roepen wanneer ze naar een hondje toe rent. Maar heel soms voelt ze zich stoer wanneer ze een klein hondje ziet en schiet er dan naartoe en gaat stoer lopen doen en wil spelen. Ze zal nooit aanvallen, maar als je haar niet kent snap ik dat je schrikt en denkt dat je hond aangevallen wordt. Heb al een aantal keer woorden gehad daarover, rustig uitgesproken met die mensen en achteraf waren ze erg verbaasd dat Amy zo ontzettend zachtaardig bleek te zijn. Haar gedrag is echt speels bedoelt op zo'n moment, maar omdat ze een herderachtige is hebben mensen snel het idee dat ze agressief en niet te vertrouwen zijn met kleine hondjes.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ik krijg uit dit stukje niet de indruk dat het witte hondje ernstig werd aangevallen, maar dit is het verhaal van één partij.De 50-jarige man riep nog naar de twee personen dat zij zijn Mechelse herder maar weg moesten sturen.
Dat gebeurde niet. De hond werd door een van de tegemoetkomende personen in zijn nekvel gepakt, een paar meter meegesleept en aan de kant geduwd. De eigenaar zag dat zijn hond bleef liggen. Toen hij dichterbij kwam zag hij dat er bloed rond de nek zichtbaar was. De hond was kennelijk doodgestoken.
Dus de vraag is of het witte hondje werd gepakt of niet.
Ik vind het heel erg dat die hond is weggehaald bij dat witje en vervolgens is doodgestoken.
Lijkt me zo onnodig dat doodsteken ....... die persoon kon de Mechelaar kennelijk gewoon weghalen, dus waarom dan verder gaan?

- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
Daarom denk ik ook dat het verhaal heel anders is, iemand gaat toch niet zomaar een naderende hond doodsteken.ranetje schreef:Ik krijg uit dit stukje niet de indruk dat het witte hondje ernstig werd aangevallen, maar dit is het verhaal van één partij.De 50-jarige man riep nog naar de twee personen dat zij zijn Mechelse herder maar weg moesten sturen.
Dat gebeurde niet. De hond werd door een van de tegemoetkomende personen in zijn nekvel gepakt, een paar meter meegesleept en aan de kant geduwd. De eigenaar zag dat zijn hond bleef liggen. Toen hij dichterbij kwam zag hij dat er bloed rond de nek zichtbaar was. De hond was kennelijk doodgestoken.
Ik vind het heel erg dat die hond is weggehaald bij dat witje en vervolgens is doodgestoken.
Lijkt me zo onnodig dat doodsteken ....... die persoon kon de Mechelaar kennelijk gewoon weghalen, dus waarom dan verder gaan?

- Pemba
- Zeer actief
Pemba schreef:Daarom denk ik ook dat het verhaal heel anders is, iemand gaat toch niet zomaar een naderende hond doodsteken.ranetje schreef:Ik krijg uit dit stukje niet de indruk dat het witte hondje ernstig werd aangevallen, maar dit is het verhaal van één partij.De 50-jarige man riep nog naar de twee personen dat zij zijn Mechelse herder maar weg moesten sturen.
We zullen het nooit weten als de dader niet gevonden wordt.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Als jouw hond echt aangevallen is dan ga je toch gewoon naar de politie? Dan zou ik me er niet voor schamen ook... toen ik met herl veel moeite die
X rottweiler van dusty afkreeg door hem te wurgen waarbij mijn hond van voor tot achter opengescheurd lag, had ik me zelf direct gemeld als de hond echt dood geweest zou zijn... nu was hij niet dood maar ik had t gelijk doorgegeven hoor... had mn hond toch als bewijs!
X rottweiler van dusty afkreeg door hem te wurgen waarbij mijn hond van voor tot achter opengescheurd lag, had ik me zelf direct gemeld als de hond echt dood geweest zou zijn... nu was hij niet dood maar ik had t gelijk doorgegeven hoor... had mn hond toch als bewijs!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
dit denk ik dus ook.Pemba schreef:Daarom denk ik ook dat het verhaal heel anders is, iemand gaat toch niet zomaar een naderende hond doodsteken.ranetje schreef:Ik krijg uit dit stukje niet de indruk dat het witte hondje ernstig werd aangevallen, maar dit is het verhaal van één partij.De 50-jarige man riep nog naar de twee personen dat zij zijn Mechelse herder maar weg moesten sturen.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Maar jij maakt er ook een heel ander verhaal van. Iedereen eigenlijk omdat niemand hier zich voor kan stellen zoiets te doen. Maar dat de mensen met het witte hondje gewoon hun hielen hebben gelicht geeft mij niet veel vertrouwen in ze eigenlijk. Dat doe je niet als hondenliefhebber ook niet als de mechelse herder je hondje echt aan het mollen was.
Gr. Aniek

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Nee, precies.Budkes schreef:Maar jij maakt er ook een heel ander verhaal van. Iedereen eigenlijk omdat niemand hier zich voor kan stellen zoiets te doen. Maar dat de mensen met het witte hondje gewoon hun hielen hebben gelicht geeft mij niet veel vertrouwen in ze eigenlijk. Dat doe je niet als hondenliefhebber ook niet als de mechelse herder je hondje echt aan het mollen was.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Budkes schreef:Maar jij maakt er ook een heel ander verhaal van. Iedereen eigenlijk omdat niemand hier zich voor kan stellen zoiets te doen. Maar dat de mensen met het witte hondje gewoon hun hielen hebben gelicht geeft mij niet veel vertrouwen in ze eigenlijk. Dat doe je niet als hondenliefhebber ook niet als de mechelse herder je hondje echt aan het mollen was.
Dat vind ik ook.
Als iemand vindt dat hij in zijn recht staat maak je je niet snel uit de voeten.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- dagmar88
- Zeer actief
Pemba schreef: Daarom denk ik ook dat het verhaal heel anders is, iemand gaat toch niet zomaar een naderende hond doodsteken.
Nogal naïef niet? Genoeg gekken die elkaar of dieren zonder reden wat aandoen.
Wat had dat pupje met afgesneden kop en verwijderde organen dan wel niet op z'n kerfstok?
- Pemba
- Zeer actief
Dat was zonder getuigen.dagmar88 schreef:Pemba schreef: Daarom denk ik ook dat het verhaal heel anders is, iemand gaat toch niet zomaar een naderende hond doodsteken.
Nogal naïef niet? Genoeg gekken die elkaar of dieren zonder reden wat aandoen.
Wat had dat pupje met afgesneden kop en verwijderde organen dan wel niet op z'n kerfstok?
En natuurlijk lopen er gekken rond maar ik vind dit gewoon een raar verhaal wat je maar van 1 kant hoort.

-
- Zeer actief
Nou, die andere kant ging er vandoor dus die is niet te horen. Die wist niet hoe snel ze er vandoor moesten gaan.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Vreemd verhaal. Ik zou me overigens geen illusies maken over het niet mee kunnen sleuren van een hond. Als je de ballen hebt kun je elke herder aan zijn nekvel pakken. Ze kunnen dan niet meer bijten en zijn dan vaak overdonderd en meegaand. Vriend van mij heeft een keer een politiehond opgetild....tijdens rellen. Gewoon bij zijn nekvel toen hij hem beet.
-
- Zeer actief
Eerder uitkijken voor mensen met witte hondjes.
Zodra je een wit hondje ziet snel je honden aan de lijn.
Zodra je een wit hondje ziet snel je honden aan de lijn.
Groetjes Gonnie.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Niet elke herder, t is ze bij Mikey nog nooit gelukt, die was enorm gefocust op de handen. Zodra iemand een grijpende beweging in de richting van hem maakte beet hij onmiddelllijk over op de grijpende hand en liet los wat hij al beet had. Dus het ligt ook aan de hond en zijn aard, niet alleen aan de ballen van de mens.laeken schreef:Vreemd verhaal. Ik zou me overigens geen illusies maken over het niet mee kunnen sleuren van een hond. Als je de ballen hebt kun je elke herder aan zijn nekvel pakken. Ze kunnen dan niet meer bijten en zijn dan vaak overdonderd en meegaand. Vriend van mij heeft een keer een politiehond opgetild....tijdens rellen. Gewoon bij zijn nekvel toen hij hem beet.
En de ene politiehond is de andere niet.
Gr. Aniek

- ranetje
- Zeer actief
Tenzij ze als een speer naar een DA moesten om hun witte hondje te redden.Budkes schreef:Maar jij maakt er ook een heel ander verhaal van. Iedereen eigenlijk omdat niemand hier zich voor kan stellen zoiets te doen. Maar dat de mensen met het witte hondje gewoon hun hielen hebben gelicht geeft mij niet veel vertrouwen in ze eigenlijk. Dat doe je niet als hondenliefhebber ook niet als de mechelse herder je hondje echt aan het mollen was.
Dan ga je niet eerst staan wachten om gegevens uit te wisselen ..... denk ik als ik mezelf na ga.
Maar dat is dus ook iets dat we niet weten.
- Budkes
- Zeer actief
Ja dat zou kunnen, heb ik ooit ook eens gehad, maar snel om een 06 nummer gevraagd en toen door.ranetje schreef:Tenzij ze als een speer naar een DA moesten om hun witte hondje te redden.Budkes schreef:Maar jij maakt er ook een heel ander verhaal van. Iedereen eigenlijk omdat niemand hier zich voor kan stellen zoiets te doen. Maar dat de mensen met het witte hondje gewoon hun hielen hebben gelicht geeft mij niet veel vertrouwen in ze eigenlijk. Dat doe je niet als hondenliefhebber ook niet als de mechelse herder je hondje echt aan het mollen was.
Dan ga je niet eerst staan wachten om gegevens uit te wisselen ..... denk ik als ik mezelf na ga.
Maar zou idd. kunnen.
Gr. Aniek

-
- Zeer actief
Niet iedereen is bang om gebeten te worden. De man waar ik over spreek was uitsmijter en werd onterecht gebeten. Hij heeft 0,0 angst voor honden en trekt gewoon hun bek open. Ik zou geen enkele hond op hem af sturen want hij maakt ze dood. Dat wil hij niet want hij houdt van honden. Hij heeft de ME meneer gezegd, wil je je hond levend mee terug dan hou je hem bij je. Dat hebben ze ook gedaan. Hij heeft de betreffende hond gewoon met 1 hand overgedragen en hij heeft hem gewoon van zijn been getrokken. Natuurlijk was hij gewond maar dat boeide hem niet. Een grote man kan elke mechelaar hebben. Je moet het durven en niet bang zijn. Maar een groot sterk sportschool man-mens je in een echt gevecht sterker dan een hond. Als je doorpakt en tegen bloed kan.Budkes schreef:Niet elke herder, t is ze bij Mikey nog nooit gelukt, die was enorm gefocust op de handen. Zodra iemand een grijpende beweging in de richting van hem maakte beet hij onmiddelllijk over op de grijpende hand en liet los wat hij al beet had. Dus het ligt ook aan de hond en zijn aard, niet alleen aan de ballen van de mens.laeken schreef:Vreemd verhaal. Ik zou me overigens geen illusies maken over het niet mee kunnen sleuren van een hond. Als je de ballen hebt kun je elke herder aan zijn nekvel pakken. Ze kunnen dan niet meer bijten en zijn dan vaak overdonderd en meegaand. Vriend van mij heeft een keer een politiehond opgetild....tijdens rellen. Gewoon bij zijn nekvel toen hij hem beet.
-
- Zeer actief
Politie Twitter:
Loslopende hond doodgestoken
Laatste update: 01-02-2016 | 11:56Woordvoering: Zeeland-West-Brabant - mediadesk Oost
Wagenberg - De politie is op zoek naar een hondenbezitter die een andere hond doodstak.
Het incident vond plaats op zondagmiddag 31 januari 2016 bij de Wagenbergse Put.
De omgeving van de Wagenbergse Put ligt buiten de bebouwde kom en is een plek waar veel hondenbezitters met hun hond wandelen.
De put ligt vlak langs de autosnelweg A-59.
Een 50-jarige man uit Made ging er zondagmiddag met zijn Mechelse herder en zwarte jachthond wandelen.
Onderweg kwam hij mensen tegen met een wit hondje. Alle honden liepen los. De Mechelse herder ging op het witte hondje af.
De 50-jarige man riep nog naar de twee personen dat zij zijn Mechelse herder maar weg moesten sturen.
Doodgestoken
Dat gebeurde niet.
De hond werd door een van de tegemoetkomende personen in zijn nekvel gepakt, een paar meter meegesleept en aan de kant geduwd.
De eigenaar zag dat zijn hond bleef liggen. Toen hij dichterbij kwam zag hij dat er bloed rond de nek zichtbaar was.
De hond was kennelijk doodgestoken.
Aangifte en onderzoek
De twee personen waren ondertussen doorgelopen en uit het zicht verdwenen.
Het is onbekend of het om twee mannen, twee vrouwen of een stel ging.
Wel is duidelijk dat ze een wit hondje uitlieten en vermoedelijk met een grijze auto naar de Wagenbergse Put waren gekomen.
De wijkagente heeft een aangifte opgenomen. De politie hoopt dat eventuele getuigen zich melden of mensen die de daders herkennen aan de omschrijving.
De politie is bereikbaar via 0900-8844. Kent u de daders en wilt u liever anoniem blijven.
Neem dan contact op met Meld Misdaad Anoniem 0800-7000 of via de website http://www.meldmisdaadanoniem.nl
-
- Zeer actief
Mijn hond Lut is een kruisbijter. Bloed zal er niet aan te pas komen, maar geplette ballen doen wel erg veel pijn. Kan die grote sterke man daar ook tegen?laeken schreef:Niet iedereen is bang om gebeten te worden. De man waar ik over spreek was uitsmijter en werd onterecht gebeten. Hij heeft 0,0 angst voor honden en trekt gewoon hun bek open. Ik zou geen enkele hond op hem af sturen want hij maakt ze dood. Dat wil hij niet want hij houdt van honden. Hij heeft de ME meneer gezegd, wil je je hond levend mee terug dan hou je hem bij je. Dat hebben ze ook gedaan. Hij heeft de betreffende hond gewoon met 1 hand overgedragen en hij heeft hem gewoon van zijn been getrokken. Natuurlijk was hij gewond maar dat boeide hem niet. Een grote man kan elke mechelaar hebben. Je moet het durven en niet bang zijn. Maar een groot sterk sportschool man-mens je in een echt gevecht sterker dan een hond. Als je doorpakt en tegen bloed kan.Budkes schreef:Niet elke herder, t is ze bij Mikey nog nooit gelukt, die was enorm gefocust op de handen. Zodra iemand een grijpende beweging in de richting van hem maakte beet hij onmiddelllijk over op de grijpende hand en liet los wat hij al beet had. Dus het ligt ook aan de hond en zijn aard, niet alleen aan de ballen van de mens.laeken schreef:Vreemd verhaal. Ik zou me overigens geen illusies maken over het niet mee kunnen sleuren van een hond. Als je de ballen hebt kun je elke herder aan zijn nekvel pakken. Ze kunnen dan niet meer bijten en zijn dan vaak overdonderd en meegaand. Vriend van mij heeft een keer een politiehond opgetild....tijdens rellen. Gewoon bij zijn nekvel toen hij hem beet.

Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
- Zeer actief
of hier tegen?Wolfsblut schreef: Mijn hond Lut is een kruisbijter. Bloed zal er niet aan te pas komen, maar geplette ballen doen wel erg veel pijn. Kan die grote sterke man daar ook tegen?

- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
- Aantal honden: 4
Hier was een foto te zien van de hond http://www.hartvannederland.nl/nederlan ... wagenberg/
Blijft een vreemd verhaal, dat wel.
Snap de ergernis van een los lopende hond die op je af komt stormen. Hier lopen ook een aantal van dat soort.. Maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om t beest neer te steken.
Blijft een vreemd verhaal, dat wel.
Snap de ergernis van een los lopende hond die op je af komt stormen. Hier lopen ook een aantal van dat soort.. Maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om t beest neer te steken.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Kan het wel begrijpen dat mensen zich bewapenen als ze al veel problemen met andere honden hebben gehad , maar als je iets als een mes bij je hebt ga je het ook sneller gebruiken al zou het maar uit angst zijn en moet je dat willen.
Als ik het zo lees lijkt het wel een gerichte actie van een gefrustreerd persoon , hond pakken en er een eindje mee weglopen en dan afmaken.
Waar was die eigenaar , je laat toch niemand met je hond weg lopen.?
Is die man wel helemaal eerlijk geweest tegen over politie.?
.
Als ik het zo lees lijkt het wel een gerichte actie van een gefrustreerd persoon , hond pakken en er een eindje mee weglopen en dan afmaken.
Waar was die eigenaar , je laat toch niemand met je hond weg lopen.?
Is die man wel helemaal eerlijk geweest tegen over politie.?
.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ik heb een mechelse herder teef die onze oudste teef aanviel ook 'gewoon' vastgepakt met een brul er bij. Beide honden gingen in één seconde van elkaar in de haren vliegen naar braaf zitten en naar mij kijken. Dus ja zo gek vind ik het niet dat dit kan, ik ben niet groot of indrukwekkend en mij is het ook gelukt.laeken schreef:Vreemd verhaal. Ik zou me overigens geen illusies maken over het niet mee kunnen sleuren van een hond. Als je de ballen hebt kun je elke herder aan zijn nekvel pakken. Ze kunnen dan niet meer bijten en zijn dan vaak overdonderd en meegaand. Vriend van mij heeft een keer een politiehond opgetild....tijdens rellen. Gewoon bij zijn nekvel toen hij hem beet.
Ik ben benieuwd of ze de dader vinden en we de andere kant van het verhaal horen.
-
- Zeer actief
Precies, als je even goed doorpakt en net doet alsof je de baas bent dan geven de meeste honden gewillig mee. Als je gaat schreeuwen en slaan dan wordt het een ander verhaal. Toen mijn kruising bouvier werd aangevallen door een Duitse herder heb ik die hond ook in een relfex gepakt bij haar halsband. Gezegd, NEE! FOEI! dat mag niet. Hond ging net als bij jou gewoon zittenrunninggirl schreef: Ik heb een mechelse herder teef die onze oudste teef aanviel ook 'gewoon' vastgepakt met een brul er bij. Beide honden gingen in één seconde van elkaar in de haren vliegen naar braaf zitten en naar mij kijken. Dus ja zo gek vind ik het niet dat dit kan, ik ben niet groot of indrukwekkend en mij is het ook gelukt.

En even over dat verhaal van mensen die honden aan kunnen. Kijk, een mechelaar weegt max 40 kilo en heeft tanden. Een grote sterke man weegt al snel 100 kilo en heeft handen, armen en benen. Geen enkele hond van 30-40 kilo kan daar tegenop als de betreffende persoon zich hard en echt verdedig.

-
- Zeer actief
denk er wel aan dat een hond vele malen sneller is als jij..laeken schreef: En even over dat verhaal van mensen die honden aan kunnen. Kijk, een mechelaar weegt max 40 kilo en heeft tanden. Een grote sterke man weegt al snel 100 kilo en heeft handen, armen en benen. Geen enkele hond van 30-40 kilo kan daar tegenop als de betreffende persoon zich hard en echt verdedig.Een goede trap is behoorlijk heftig. Vastpakken bij de nek/wangen maakt machteloos en een hond van dat gewicht til je gewoon op. Verder kan je als je goed kan slaan behoorlijk linke stompen uitdelen die extreem hard aankomen. De meeste mensen die aangevallen worden gaan trekken, schreeuwen en slaan. Dat is inderdaad kansloos. Pak je goed en slim door dan kan je zo'n hond gewoon aan.
Ik ben er ook van overtuigd dat een gemiddelde mechelaar mij niet kan doodbijten. Voordat dat zover is heb ik hem nl.
- ranetje
- Zeer actief
Wie zou dat dan vertellen?Kells schreef:Dat weten we inderdaad niet, maar ik vermoed als dat het geval zou zijn we wel al iets gehoord zouden hebben via de social media.ranetje schreef:Tenzij ze als een speer naar een DA moesten om hun witte hondje te redden.Budkes schreef:Maar jij maakt er ook een heel ander verhaal van. Iedereen eigenlijk omdat niemand hier zich voor kan stellen zoiets te doen. Maar dat de mensen met het witte hondje gewoon hun hielen hebben gelicht geeft mij niet veel vertrouwen in ze eigenlijk. Dat doe je niet als hondenliefhebber ook niet als de mechelse herder je hondje echt aan het mollen was.
Vast niet de mensen van dat witte hondje.
Die weten n.l. dat ze een hond hebben doodgestoken..............
- ranetje
- Zeer actief
Klopt.Kells schreef:Nee, die vast niet, maar je ziet vaker een klopjacht op Facebook.ranetje schreef:Wie zou dat dan vertellen?Kells schreef:Dat weten we inderdaad niet, maar ik vermoed als dat het geval zou zijn we wel al iets gehoord zouden hebben via de social media.ranetje schreef:Tenzij ze als een speer naar een DA moesten om hun witte hondje te redden.
Vast niet de mensen van dat witte hondje.
Die weten n.l. dat ze een hond hebben doodgestoken..............
En nu niet, voor zover ik weet?
Niet van de bazen van de herder en niet van de bazen van het witte hondje............
Misschien is dat op zich al bijzonder en weten we dus lang niet alles?
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Mwah,, hoewel social media niet meer weg te denken is in de maatschappij zijn er LEGIO mensen die niet aan facebook en dergelijke doen.ranetje schreef: Klopt.
Niet van de bazen van de herder en niet van de bazen van het witte hondje............
Het gaat hier om een man van 50-55 wiens hond doodgestoken is... misschien heeft hij wel helemaal geen facebook en zijn vrouw ook niet.
- ranetje
- Zeer actief
Misschien ja juist.mercedes2803 schreef:Mwah,, hoewel social media niet meer weg te denken is in de maatschappij zijn er LEGIO mensen die niet aan facebook en dergelijke doen.ranetje schreef: Klopt.
Het gaat hier om een man van 50-55 wiens hond doodgestoken is... misschien heeft hij wel helemaal geen facebook en zijn vrouw ook niet.
We weten lang niet alles zoals ik al schreef.