Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

KVV van zooplus?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Aantal honden: 2

KVV van zooplus?

Ongelezen bericht door pioenroos »

Ik zag vorige week dat zooplus kennelijk sinds kort ook kvv in het assortiment heeft. Ik ben altijd in voor een gokje en afwisseling dus ik heb een doos meebesteld. Nu eet Mies alles en kan ook overal tegen dus ik maak me verder geen zorgen :wink:

Maar ik vraag mij af of anderen al positieve/negatieve ervaringen hebben hoe honden het er op doen?

Het is vandaag bij mij binnen gekomen en het ziet er op eerste ook prima uit. Ik heb de doos om 18:30 opengemaakt en het was allemaal nog hard bevroren. Het wordt verstuurd in een piepschuim doos met droog ijs via dpd. Ik vraag mij wel af of het ook nog goed bevroren is als het een hittegolf is en/of de koerier een dag te laat komt.

Edit: foto ter illustratie :wink:
Afbeelding
Afbeelding
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.

Re: KVV van zooplus?

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Ik had het gezien maar vond het erg duur! Jammer want ik bestel graag bij zooplus en vond het wel heel handig dat ze voortaan ook kvv hadden . Ik geloof niet dat ik het voor die prijs wil proberen......
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Ben ook even gaan kijken, maar vind de prijzen ook aan de hoge kant.
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Tis inderdaad wel duur. Maar Mies eet niet zo veel dus dat valt mij niet op :engel:

Juist omdat je kleine hoeveelheden kan bestellen en het ook in 4 ons porties komt maakte het voor mij aantrekkelijk. Bij pond verpakkingen ruikt het laatste portie al zo sterk. Mies vindt het alleen maar aantrekkelijker dan :mrgreen: Maar op mijn nuchtere maag heb ik dat liever niet.
Afbeelding
bellabeest
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door bellabeest »

ik had van de zomer (toen het dus warm was) 10kg haaksbarf "gewonnen" via facebook
dat kwam ook op deze manier. en was nog keurig bevroren. stond wel op de doos dat er diepvries inzat en dat het bij niet thuis bij de buren moest worden afgegeven
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”