Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Schijnzwanger?
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
Schijnzwanger?
Lana is de laaste paar dagen heel erg onrustig ze wil ook steeds met lucky vechten, Nu sinds gister wandelt lana steeds met een kikker (speeltje) die sjouwt ze overal mee naar toe en ligt er bij of op haar tepels zijn wel een stuk groter dan die van lucky. Zou ze schijnzwanger kunnen zijn en wat kan ik er nu aan doen? Naar de da? Ik heb morgen een cursus met haar is het dan wel goed om te gaan in deze situatie?
:

.jpg?dc=4675469781549161583)
Groetjes Suzanne
-
- Actief
-
- Actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
- Actief
Zeker schijndrachtig! Mijn teefje had het ook heel erg. Altijd twee maanden na de loopsheid, speeltjes slepen, dominanter naar andere honden, heel aanhankelijk. Eigenlijk eindigt alle loopsheden met schijndracht. Maar als het zo erg geestelijk is dus uit met gedrag dan kan je de teef beter castereren. En daar heb ik geen moment spijt van gehad, want ze is veel vrolijker. Helaas wordt het vaak iedere keer erger.. succes

-
- Zeer actief
-
- Actief
We hebben er wel over nagedacht maar we wachten tog even af mits het TE vaak voorkomt want dit is voor lucky ook niet leuk.Yndra schreef:Zeker schijndrachtig! Mijn teefje had het ook heel erg. Altijd twee maanden na de loopsheid, speeltjes slepen, dominanter naar andere honden, heel aanhankelijk. Eigenlijk eindigt alle loopsheden met schijndracht. Maar als het zo erg geestelijk is dus uit met gedrag dan kan je de teef beter castereren. En daar heb ik geen moment spijt van gehad, want ze is veel vrolijker. Helaas wordt het vaak iedere keer erger.. succes
Groetjes Suzanne
- Sandracula
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Het komt iedere keer weer terug heelaas en vaak nog heviger dan de keer daarvoor.. Bij Nessa is het nu ook alweer zoverWe hebben er wel over nagedacht maar we wachten tog even af mits het TE vaak voorkomt want dit is voor lucky ook niet leuk.

Als het allemaal achter de rug is laten we haar toch "helpen"

-
- Actief
Heb vanmorgen de da gesproken want die wij weten hoe het nu met lana ging en het gaat al stukker beter.. Maar we zitten er tog over te denken om het te doen ik wil er tog niet mee fokken en dit is mischien voor beide partijen beter ook voor lucky van 2 vechtende teven steeds in huis is ook niet fijn, Ik heb het liever niet maar als dit uit de hand loopt doe ik het tog.
Groetjes Suzanne
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
nee werkt niet bij elke hond... hier in ieder geval niet.Angel-eyes schreef:Voor de tepels kun je er kampferspiritus op spuiten,worden ze vanzelf kleiner.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dat is niet waar, ik heb hier het idee dat het juist steeds heel iets minder wordt bij die van mij. Maar ze is dan ook niet chagarijnig ofzo alleen geeft ze melk. Castreren vind ik geen optie, wordt in de natuur ook niet gedaan.Sandracula schreef:Het komt iedere keer weer terug heelaas en vaak nog heviger dan de keer daarvoor..We hebben er wel over nagedacht maar we wachten tog even af mits het TE vaak voorkomt want dit is voor lucky ook niet leuk.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
van mijn ma kreeg ik iets van campferspiritus met glycerine mee voor amy, geloof niet dat het geholpen heeft :p:
wel was ze tijdens die periode vreselijk beschermend - ik, mijn tas, ozzy noem maar op, alles wat maar keek, of deed of het die/mijn kant op kwam vloog ze aan. ik heb haar in die periode een beetje bij andere honden weg gehouden.
nu hoeft dat dus niet meer....ze is inmiddels steriel.
wel was ze tijdens die periode vreselijk beschermend - ik, mijn tas, ozzy noem maar op, alles wat maar keek, of deed of het die/mijn kant op kwam vloog ze aan. ik heb haar in die periode een beetje bij andere honden weg gehouden.
nu hoeft dat dus niet meer....ze is inmiddels steriel.
-
- Actief
Haar laten helpen is ook niet meteen de optie die ik in de gedachten heb hoor het hoort bij de hond en haal het niet weg tenzei het nodig is . Maar haar gedrag is daarmate zo veranderd dat ze lucky gewoon niet meer kan luchten of zien, terwijl ze daarvoor juist de dikste maatjes waren..Het is nu gewoon afwachten hoe het zich nu ontwikkeld en dat kost ff tijd en geduld.malinois schreef:dat is niet waar, ik heb hier het idee dat het juist steeds heel iets minder wordt bij die van mij. Maar ze is dan ook niet chagarijnig ofzo alleen geeft ze melk. Castreren vind ik geen optie, wordt in de natuur ook niet gedaan.Sandracula schreef:Het komt iedere keer weer terug heelaas en vaak nog heviger dan de keer daarvoor..We hebben er wel over nagedacht maar we wachten tog even af mits het TE vaak voorkomt want dit is voor lucky ook niet leuk.
Groetjes Suzanne
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
yep gewoon even kijken hoe het verder gaat, het kan altijd nog, ongedaan maken niet.Suzanne19 schreef:Haar laten helpen is ook niet meteen de optie die ik in de gedachten heb hoor het hoort bij de hond en haal het niet weg tenzei het nodig is . Maar haar gedrag is daarmate zo veranderd dat ze lucky gewoon niet meer kan luchten of zien, terwijl ze daarvoor juist de dikste maatjes waren..Het is nu gewoon afwachten hoe het zich nu ontwikkeld en dat kost ff tijd en geduld.malinois schreef:dat is niet waar, ik heb hier het idee dat het juist steeds heel iets minder wordt bij die van mij. Maar ze is dan ook niet chagarijnig ofzo alleen geeft ze melk. Castreren vind ik geen optie, wordt in de natuur ook niet gedaan.Sandracula schreef:Het komt iedere keer weer terug heelaas en vaak nog heviger dan de keer daarvoor..We hebben er wel over nagedacht maar we wachten tog even af mits het TE vaak voorkomt want dit is voor lucky ook niet leuk.