Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
het kiezen van een waterblazer.
Moderator: moderatorteam
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
het kiezen van een waterblazer.
een waterblazer heb ik al heel lang op mijn verlanglijstje staan en nu is het dan zover maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Je hebt ze al vanaf zo'n 80 euro maar is dat niet een gevalletje goedkoop is duurkoop?
Zo'n hele dure proffesionele hoef ik echter ook niet want dan is mijn spaarrekening gelijk leeg en ik ben ook maar een "thuistrimster".
De enigste eisen die ik heb is dat het wel een beetje fatsoenlijke moet zijn die warm en koud kan blazen dus graag jullie ervaringen zoals merk, prijzen en betrouwbare websites waar ik zo'n blazer kan kopen.
Je hebt ze al vanaf zo'n 80 euro maar is dat niet een gevalletje goedkoop is duurkoop?
Zo'n hele dure proffesionele hoef ik echter ook niet want dan is mijn spaarrekening gelijk leeg en ik ben ook maar een "thuistrimster".
De enigste eisen die ik heb is dat het wel een beetje fatsoenlijke moet zijn die warm en koud kan blazen dus graag jullie ervaringen zoals merk, prijzen en betrouwbare websites waar ik zo'n blazer kan kopen.

- Ytje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
- Aantal honden: 1
Re: het kiezen van een waterblazer.
Ik lees ook even mee
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Ptje
- Zeer actief
Ziet er goed uit en qua prijs ook, is echter niet leverbaar en dat zijn er meerdere op die site zag ik laatst.

- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Sam is net bij de trimsalon geweest en ik heb gezien, hoe onwijs fijn de waterblazer is. Echt een pre voor honden die vaak nat worden en lang haar hebben. Je blaast erover en zit precies ook waar evt. klitjes zitten etc.
Mij werd de OKDV aangeraden als site om te bestellen en ik heb daar ook wel eerder dingen besteld. Ik ga even 'neuzen' daar.
Mij werd de OKDV aangeraden als site om te bestellen en ik heb daar ook wel eerder dingen besteld. Ik ga even 'neuzen' daar.

-
- Zeer actief
Hier de doodlebooster.
Ik ben er zeer tevreden over, ik gebruik m vaak...
Hij kostte 129 euro.
Kan je geen website adviseren, want onze trimster heeft m voor mij besteld, maar als je googled kun je m vast vinden.
Ik ben er zeer tevreden over, ik gebruik m vaak...
Hij kostte 129 euro.
Kan je geen website adviseren, want onze trimster heeft m voor mij besteld, maar als je googled kun je m vast vinden.
- Ptje
- Zeer actief
Ik zie net op die site dat de paarse doubleblaster wel verkrijgbaar is en ook nog eens met geluidsdemper en een mooi prijsje, zou dat wat zijn?

- Hilly45
- Zeer actief
Hoeveel vermogen heeft die dan, misschien is dat ook nog belangrijk.Ptje schreef:Ik zie net op die site dat de paarse doubleblaster wel verkrijgbaar is en ook nog eens met geluidsdemper en een mooi prijsje, zou dat wat zijn?

- Ptje
- Zeer actief
Een traploos regelbare motor met 2200 w vermogen.

- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Is dat niet dezelfde als op de site van Trim.nl?Ptje schreef:Ik zie net op die site dat de paarse doubleblaster wel verkrijgbaar is en ook nog eens met geluidsdemper en een mooi prijsje, zou dat wat zijn?

- Ptje
- Zeer actief
Ja klopt, deze staat ook op trim.nl

-
- Zeer actief
Dat is een fijne waterblazer hoor!
- Ptje
- Zeer actief
Mooi dank jullie wel dan ga ik die bestellen.
Oh gottegottegot ben me vandaag toch een geld uit aan het geven
.
Had het geld van mijn moeders erfenisje apart gezet om te sparen voor laminaat want die andere is echt op, naja mag ook wel na 25 jaar.
Bij formido hadden ze actiedagen dus voor ongeveer de helft van de prijs heb ik heel mooi laminaat uitgezocht met een voelbare structuur zodat de honden niet alle kanten opglibberen
Oh gottegottegot ben me vandaag toch een geld uit aan het geven

Had het geld van mijn moeders erfenisje apart gezet om te sparen voor laminaat want die andere is echt op, naja mag ook wel na 25 jaar.
Bij formido hadden ze actiedagen dus voor ongeveer de helft van de prijs heb ik heel mooi laminaat uitgezocht met een voelbare structuur zodat de honden niet alle kanten opglibberen

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Deze heb ik ook en ik ben er heel erg blij mee. Als ik Elmo gewassen heb is hij binnen een half uur helemaal droog. Elmo heeft ichtyosis en ook de schilfers blaas je er goed mee uit.Pemba schreef:http://www.trim.nl/waterblazers-drogers ... w-1307023/
- Ptje
- Zeer actief
Ja, die heb ik dus nu ook besteld, alleen in het paars want die waren nog op voorraad, ben heel benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.

Bij Trim.nl heb je het met een paar dagen binnen. Daar ga je echt veel plezier van hebben, ik zou de mijne niet meer willen missen (ook goed om stof tussen de verwarmingsradiatoren weg te blazen;) )
- Ptje
- Zeer actief
Neeltje schreef:Bij Trim.nl heb je het met een paar dagen binnen. Daar ga je echt veel plezier van hebben, ik zou de mijne niet meer willen missen (ook goed om stof tussen de verwarmingsradiatoren weg te blazen;) )

-
- Zeer actief
Oh ja je kunt er ook je motor mee droogblazen (als je die hebt) en je kunt hem ook als bladblazer gebruiken.
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): poedel x golden retriever
Ik zie dat je hem al besteld hebt. Ik heb er ook een tijdje over gedaan om een goede prijs/kwaliteit te vinden onder de waterblazers. Volgens mij blazen ze uiteindelijk allemaal goed. Na een hele zoektocht ben ik terecht gekomen bij deze Trimsalonjuweel.
Vond het wel een aanrader omdat hij graag wil verkopen, voordelig is en snel levert. Contact verloopt via mail, er is geen winkelwagentje, paypal. Ideal of i.d. Uiteindelijk voor de Tritra AS gekozen, voor €135 incl versturen. Stevig, metaal omhulsel en gaat tot windkracht 10!
Vond het wel een aanrader omdat hij graag wil verkopen, voordelig is en snel levert. Contact verloopt via mail, er is geen winkelwagentje, paypal. Ideal of i.d. Uiteindelijk voor de Tritra AS gekozen, voor €135 incl versturen. Stevig, metaal omhulsel en gaat tot windkracht 10!
- chinanooksyekona
- Actief
- Mijn ras(sen): Malamute
Volgensmij heb je op witjesverzendhuis.nl ook wel goeie voor een redelijke prijs!
Chinanooks Hailey & Yekona 

- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik heb er vandaag een geleend om eens uit te proberen bij Iarik. Wat een verademing! Ik ga ook zo'n apparaat aanschaffen! 

- chinanooksyekona
- Actief
- Mijn ras(sen): Malamute
Ik zit er ook aan te denken, wat vind je er zo fijn aan?EstherK schreef:Ik heb er vandaag een geleend om eens uit te proberen bij Iarik. Wat een verademing! Ik ga ook zo'n apparaat aanschaffen!
Vanwege het verharen, of puur echt het drogen?
Chinanooks Hailey & Yekona 

- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Het gaat mij om het drogen. Iarik blijft lang nat en gaat dan stinken. Zo'n natte dweil geur. Ik zag wel dat een bijkomend voordeel is dat zijn vacht heel mooi is na het drogen.
- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
Beide.chinanooksyekona schreef:Ik zit er ook aan te denken, wat vind je er zo fijn aan?EstherK schreef:Ik heb er vandaag een geleend om eens uit te proberen bij Iarik. Wat een verademing! Ik ga ook zo'n apparaat aanschaffen!
Vanwege het verharen, of puur echt het drogen?
Ik heb er een keer één mogen gebruiken bij mijn Newfoundlanders. Echt ideaal!
Al blazend borstelen en de klitten gaan er veel makkelijker uit, los haar blaas je eruit en ook alle stof en schilfers.
Ook gewoon met een droge vacht.
Hun vacht was zo mooi daarna en heerlijk fris.
- *Skye*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Wij zitten er ook iedere keer aan te denken er 1 aan te schaffen. Waar gebruiken jullie hem? Kan me voorstellen dat als je het binnen doet je hele kamer onder de haren zit. Maar buiten al die haren lijkt me niet ideaal voor de buren.
-
- Zeer actief
Ik gebruik de waterblazer in mijn tuinhuisje hier heb ik de trimtafel ook staan.
- Ptje
- Zeer actief
Nou ik heb hem binnen hoor
ben heel benieuwd hoe hij gaat bevallen

ben heel benieuwd hoe hij gaat bevallen

- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Contacteer:
Bij mij staat hij in de garage. Ik heb hem nu een jaar of 3 en ben er nog steeds blij mee. Sam spettert altijd heel haar buik onder met modder en vuil van de straat en dergelijke als het regent. Binnen 5 minuten heb ik haar weer schoon en geen hoopje vuil in huis als ze heeft geslapen na de wandeling.
Ik gebruik hem ook om de haren uit de auto te blazen, sneeuw blaas ik weg wat bij de buitendeuren ligt, afgelopen weekend zat er een prop in de afvoer die we er doorgeblazen hebben, hoekjes en gaatjes waar je normaal slecht bij kan, zijn ook goed schoon te blazen.
Multifunctioneel apparaat dus.
Ik gebruik hem ook om de haren uit de auto te blazen, sneeuw blaas ik weg wat bij de buitendeuren ligt, afgelopen weekend zat er een prop in de afvoer die we er doorgeblazen hebben, hoekjes en gaatjes waar je normaal slecht bij kan, zijn ook goed schoon te blazen.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- Hilly45
- Zeer actief
Ik heb er 1 bestelt bij OKDV. Ik heb daar vaker materiaal besteld tot grote tevredenheid. Met hun overlegt, of een waterblazer nu bestaat met geluidsdemper, maar dit zou onmogelijk zijn, omdat het geluid tot stand komt, doordat de uitblazende lucht in aanraking komt met een object of met in dit geval een hond. Dat geeft o.a. het geluid. Dat is in feite geluid, voorbij de motor en dan schijnt een geluidsdemper in feite niet te kunnen.
Nou ja, ik ga af op eerdere ervaringen met OKDV en heb deze besteld:Waterblazer Super- Paw R . volledig regelbaar.
2800 watt. geleverd met 2 blaasmondjes.Makkelijk bedienbaar en 3 standen in temperatuur te zetten.
Het is een 2motorige, die daardoor langer meegaat ook bij gebruik.
Ben benieuwd.
Nou ja, ik ga af op eerdere ervaringen met OKDV en heb deze besteld:Waterblazer Super- Paw R . volledig regelbaar.
2800 watt. geleverd met 2 blaasmondjes.Makkelijk bedienbaar en 3 standen in temperatuur te zetten.
Het is een 2motorige, die daardoor langer meegaat ook bij gebruik.
Ben benieuwd.

Die had ik nog niet bedacht, had me een loodgieter gescheeld.Wilma schreef:Bij mij staat hij in de garage. Ik heb hem nu een jaar of 3 en ben er nog steeds blij mee. Sam spettert altijd heel haar buik onder met modder en vuil van de straat en dergelijke als het regent. Binnen 5 minuten heb ik haar weer schoon en geen hoopje vuil in huis als ze heeft geslapen na de wandeling.