Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

verlatingsangst

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Rossi
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rossi »

Oppas is helaas bij ons niet zo'n makkelijke optie. Daar kennen we te weinig hondenmensen voor die daar ook tijd en energie voor hebben en uberhaupt willen. Ik heb wel gezocht op internet voor een soort hondencreche in de buurt maar nog niet gevonden.
Er staat inderdaad genoeg informatie op die link. Zullen we op een rustig moment eens lezen.
Groeten van Angel en Rossi.

Afbeelding
Rossi
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rossi »

Inmiddels heb ik dat hele stuk over die blafband gelezen en inderdaad bevestigd het mijn vermoedens dat het voor Rossi ook helemaal niet goed zou zijn. Hij zou er volgens mij alleen maar angstiger door worden. Niet doen dus! Tweede reden; ik heb een emailtje naar zo'n verkoop bedrijf gestuurd om informatie en ze hebben niet gereageerd. Slechte service! :roll:
Ook hebben we nog nagedacht over de plek waar Rossi is als we er niet zijn. Inderdaad vanwege de vele prikkels en ongezellig hok laten we de gang maar voor wat die is. :mrgreen:
Rossi is nu al twee keer een uur alleen in de kamer geweest en tot nu toe gaat het prima. Ook passen we de tips toe van:
- het niet continue achter ons aan laten lopen
- plaats leggen en houden (koekjestrommel in zicht)
- zelfvertrouwen vergroten door zoekspelletjes en dergelijke.

Zou eventuele homeopatische ondersteuning nog handig zijn??
Groeten van Angel en Rossi.

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”