Ik wil best een keer mee! T is een stukje rijden, maar dat is het strand ook en dat houd me ook niet tegen, zo kom je nog eens ergens.
Meer uit mijn eigen onzekerheid hierover dan strikt noodzakelijk, maar Kalev is wel een beetje een luidruchtige puper. Vooral aan de lijn kan hij een heleboel herrie maken (iets waar we heel veel op oefenen op het moment), los is hij vervolgens wel heel netjes. Luidruchtig, maar netjes. Met teven gaat het sowieso altijd goed, met reuen heeft het tot nu toe nog nooit aan hem gelegen dat het soms niet zo goed gaat.
Ik was een bang dat hij wellicht een lompe herder zou zijn met honden die geen behoefte hebben aan spelen (en werd daarom eerlijkheidshalve ook echt te krampachtig wat zijn gedrag aan de lijn niet ten goede zal zijn gekomen..), maar we hebben van het weekend gewandeld met een bordercollie teefje die absoluut geen zin had in spelen, en jah, hij doet ontzettend zijn best om haar uit te dagen tot spel, maakt er ook behoorlijk wat geluid bij, maar heeft haar met nog geen haar aangeraakt. Ze hoefde hem maar smerig aan te kijken en hij maakte zich uit de voeten
Dus als je dat aandurft rij ik graag een keer die kant op!