Of een blue merle aussie. Wauw.

Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:Waarom niet? De (weinige) Barzoi's die ik ken zijn gewoon vriendelijke beschaafde figuren hoor.lieke schreef: Dat gezegd hebbende, ik heb een enorm zwak voor barzoi's maar die zal ik maar niet nemen.
Heb van diverse mensen gehoord dat het nogal dominante honden zijn die een strakke hand nodig hebben. En die heb ik alvast niet. Dus blijft het bij van verre bewonderen.Nanna schreef:Waarom niet? De (weinige) Barzoi's die ik ken zijn gewoon vriendelijke beschaafde figuren hoor.lieke schreef: Dat gezegd hebbende, ik heb een enorm zwak voor barzoi's maar die zal ik maar niet nemen.
Dan is een chimera labrador misschien wat voor jouSulluna schreef:CatahoulaPrachtig vind ik ze. Als ze nou labrador karakters zouden hebben, zou ik er vandaag nog 1 halen
![]()
Ja, echt prachtig. maar ga ze maar eens vindenPaisley schreef:Dan is een chimera labrador misschien wat voor jouSulluna schreef:CatahoulaPrachtig vind ik ze. Als ze nou labrador karakters zouden hebben, zou ik er vandaag nog 1 halen
![]()
![]()
Ik vind ze ook geweldig.renee-uk schreef:de allermooiste hond vind ik de american akita, maar aangezien ik helemaal niks kan met zo'n zelfstandige hond blijf ik ze wel vanuit de verte bewonderen
Zijn deze pootjes lang genoeg?pioenroos schreef:De heidewachtel, in schimmel![]()
Denk trouwens wel dat het karakter mij ook wel zou passen, alleen kan ik ze fysiek niet bieden wat ze nodig hebben.
Verder ook de saluki, mudi en sommige wolfhonden. Met als kanttekeningen dat ik van bv de Saarloos de achterkant niet altijd mooi vind.
En een langhaarteckel vind ik ook prachtig, alhoewel het liefst met wat langere poten
Hier ook een enorme fan van de Epagneul blue de Picardie! Ik riep al van jongs af aan dat ik een hond zocht die doet denken aan de Engelse setter (drie gehad), maar het toch niet is. En toen vond ik dit ras. Voorlopig nog niet aan de orde, er lopen nu twee Ierse setters, maar over een aantal jaar...Frolic schreef:Ierse wolfshond, prachtig vind ik die. Gaat er nooit komen.
Op mijn verlanglijstje staat nog de Epagneul blue de Picardie. Ik ken er precies één en dat is toch zo'n pracht van een beest en zo ontzettend lief en zacht van karakter.
Ik heb me verder nog niet in het ras verdiept, daar word ik veel te hebberig van, ik weet dus helemaal nog niet of ze bij mij zouden passen.