We hebben nu 5 lessen gehad en na een wat weifelende start gaat het nu echt goed, hij heeft er lol in en pakt het snel op.
Vanavond is vriendlief mee geweest en heeft wat filmpjes gemaakt.
Zoals je kan zien heb ook ik nog genoeg te leren

Moderator: moderatorteam
Ik heb een grote zwemband gekocht en ben daarmee thuis gaan oefenen. Hij had het zo door.veertje schreef:Hij gaat al lekker!wat goed ook die band, Sadie snapt daar nog steeds niks van...
Ga ik eens doen. We hebben geleerd om de hond op het vlak te laten wachten, op het filmpje was ik te vroeg met het commando.veertje schreef:Zou hem bij de kattenloop leren twee voorpootjes in het gras te zetten. anders leert hij op de afloop te wachten maar niet precies waar, omdat ze geen idee hebben van dat vlak
Is iets dat er bij mij nog "ingetraind" moet worden, ben gewoon nog niet snel genoeg met anticiperen.veertje schreef:Volgens mij zoekt hij ook veel naar contact en als hij dan geen sturing krijgt gaat hij snuffelen. Zou duidelijker aangeven welke kant hij op moet.
Bedankt, weer wat geleerdPets_Passion schreef:Ja dat zijn wires. Die zorgen ervoor dat de hond de paaltjes goed neemt en zo leert zelfstandig de palen te nemen.