ze is samen met Alex, kan onbeperkt naar buiten, heeft allerlei speelgoed inclusief flostouwen en oude lappen.... dat mag ze allemaal stuk bijten
Zijn DH zo destructief?
Moderator: moderatorteam
Nee, het zijn geen nieuwe dekens, allemaal oude... maar ze zijn bijna opStapper schreef:Balen dat net dat ene nieuwe dekentje stuk is gebeten, je zou het bijna persoonlijk nemen maar hoe weet een hond dat het ene dekentje wel stuk mag en een andere niet?
Ik heb een kong maar die bijt ze stuk...dagmar88 schreef:Die loopt zich gewoon te vervelen.
Je kunt daar zeker geen kong kopen?
mosquito1980 schreef:Ik heb een kong maar die bijt ze stuk...dagmar88 schreef:Die loopt zich gewoon te vervelen.
Ze heeft van alles, een oude voetbal, een scooter band, verschillende flostouwen, oud kussensloop met knopen gebruikt voor touwtrekken met Alex, daarnaast vindt ze zelf verschillende dingen in de tuin.
Ze groeit er misschien uit in de nabije toekomst
OK, er is nog hoop... nog 2 jaar te gaanGrethavW schreef:Heeft de mijne ook heeeeeeel lang gedaan.
Hij is nu 3 jaar en het is eindelijk over.![]()
Behalve als hij zich verveelt, of geen aandacht krijgt als er visite is. Dan begint hij weer aan zijn kleed te plukken.
Mergpijpen.... zulkemosquito1980 schreef:Ik gebruik oude mergpijpen vul die weer op met Yoghurt en div snoepjes enz in de vriezer.
Bigshopper met handdoeken is een goed idee, Tip van Kippo was ook goed... ik dacht alleen even aan het opruimen van papiersnippers en stukjes doos![]()

Ik heb die foto's eerder gezien..Zamunda schreef:Mergpijpen.... zulkemosquito1980 schreef:Ik gebruik oude mergpijpen vul die weer op met Yoghurt en div snoepjes enz in de vriezer.
Bigshopper met handdoeken is een goed idee, Tip van Kippo was ook goed... ik dacht alleen even aan het opruimen van papiersnippers en stukjes doos![]()
?
Day is vast niet (veel) meer werk dan snippers deken opruimenmosquito1980 schreef:
Ik gebruik oude mergpijpen vul die weer op met Yoghurt en div snoepjes enz in de vriezer.

Goeie morgen, heb jij je koffie al gehadbouvierpoedel schreef:Oeibij herders is dat het grote rode signaal van agressie , ontkom je bij herders niet aan. Hup in de kennel ermee of een spuitje, zo dan gaat hij nog kinderen bijten.

veel (duitse) herders hebben niet zoveel met speelgoed of andere honden om mee te spelen, die willen -met, maar net zo makkelijk zonder speelgoed- bij de baas zijn.mosquito1980 schreef: Goeie tip met speelgoed wat er altijd ligt, ik ga eens variëren.....
Al vraag ik me wel een beetje af, hoe kan die hond zich nou vervelen? Ze kan naar buiten, heeft veel speelgoed (ga ik nu dus veranderen), heeft Alex om mee te spelen of om te vervelen, elke dag 2 wandelingen van een uur of meer.![]()
Volgens mij begint zij in de categorie "verwende" honden te vallen

Nou dat word er 7 herplaatsen dus.Heavy schreef:Misschien wil ze die 7 hondenvriendinnen nietbouvierpoedel schreef:Hier vreet er 1 de deurposten en plinten weg en heeft zelfs een gat in de muur gevreten terwijl ze 7 hondenvriendinnen heeft.en wil ze gewoon lekker alleen thuis zijn

Ik blijf ook hoop houden, volgens de eigenaar van zijn vader duurde het ongeveer 3 jaarmosquito1980 schreef:Ik heb een kong maar die bijt ze stuk...dagmar88 schreef:Die loopt zich gewoon te vervelen.
Ze heeft van alles, een oude voetbal, een scooter band, verschillende flostouwen, oud kussensloop met knopen gebruikt voor touwtrekken met Alex, daarnaast vindt ze zelf verschillende dingen in de tuin.
Ze groeit er misschien uit in de nabije toekomst