Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
twee gewonde honden gevonden
Moderator: moderatorteam
- Izzers
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse dwarslopende tokkel
- Aantal honden: 1
twee gewonde honden gevonden
Gewonde honden aangetroffen Alberdingk Thijmstraat
Datum: maandag 29 februari 2016 18:00
Den Haag - In de Alberdingk Thijmstraat zijn aan het begin van de avond twee gewonde honden aangetroffen.
Voorbijgangers zagen de honden, die hun riem nog om hadden, los lopen op straat en belden de politie.
Het bleek dat beide honden gewond waren; het vermoeden bestaat dat zij met elkaar gevochten hadden want zij reageerden agressief op elkaar. Er was echter in geen velden of wegen een eigenaar te vinden. De politie heeft daarom de beide honden gescheiden; één van hen is tijdelijk in een politiebus gezet.
De Dierenambulance heeft de hond met de op het oog meeste verwondingen meegenomen om deze door een dierenarts te laten onderzoeken. De andere hond is door de politie naar politiebureau Laak gebracht en zal daar later ook door de Dierenambulance worden opgehaald en naar de dierenarts worden gebracht.
Naar verluidt waren beide honden gechipt. De politie doet onderzoek naar de eigenaar.
Bron: http://www.regio15.nl/nieuws/lijst-weer ... hijmstraat
Datum: maandag 29 februari 2016 18:00
Den Haag - In de Alberdingk Thijmstraat zijn aan het begin van de avond twee gewonde honden aangetroffen.
Voorbijgangers zagen de honden, die hun riem nog om hadden, los lopen op straat en belden de politie.
Het bleek dat beide honden gewond waren; het vermoeden bestaat dat zij met elkaar gevochten hadden want zij reageerden agressief op elkaar. Er was echter in geen velden of wegen een eigenaar te vinden. De politie heeft daarom de beide honden gescheiden; één van hen is tijdelijk in een politiebus gezet.
De Dierenambulance heeft de hond met de op het oog meeste verwondingen meegenomen om deze door een dierenarts te laten onderzoeken. De andere hond is door de politie naar politiebureau Laak gebracht en zal daar later ook door de Dierenambulance worden opgehaald en naar de dierenarts worden gebracht.
Naar verluidt waren beide honden gechipt. De politie doet onderzoek naar de eigenaar.
Bron: http://www.regio15.nl/nieuws/lijst-weer ... hijmstraat

Ik hou van je! Met heel mijn kont.
Met mijn hart ook wel, maar mijn kont is groter
- Nobbygaard
- Actief
- Mijn ras(sen): Jack Russels
- Aantal honden: 2
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: twee gewonde honden gevonden
En weer twee van die arme stumperds 

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Inderdaad, arme honden.Tineke schreef:En weer twee van die arme stumperds

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
Jeetje. wat sneu.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Een Staffordshire bullterrierteefje en volgens mij een raszuivere en een pitbullteefje. Hoe kan zoiets nou ga je denken? Ik denk dat ze van dezelfde eigenaar waren. En je bent bijna blij dat ze elkaar aangevlogen zijn en niet een teckel van een voorbijganger oid. Ze kunnen zelf wel wat hebben en ze zien er niet slecht uit gelukkig 

- dagmar88
- Zeer actief
laeken schreef:Een Staffordshire bullterrierteefje en volgens mij een raszuivere en een pitbullteefje. Hoe kan zoiets nou ga je denken? Ik denk dat ze van dezelfde eigenaar waren. En je bent bijna blij dat ze elkaar aangevlogen zijn en niet een teckel van een voorbijganger oid. Ze kunnen zelf wel wat hebben en ze zien er niet slecht uit gelukkig
Samen ontsnapt, lopen hyperen en elkaar in de haren gevlogen om een grasspriet.
Als ze echt agressief waren had het er heel anders uitgezien.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
laeken schreef:Een Staffordshire bullterrierteefje en volgens mij een raszuivere en een pitbullteefje. Hoe kan zoiets nou ga je denken? Ik denk dat ze van dezelfde eigenaar waren. En je bent bijna blij dat ze elkaar aangevlogen zijn en niet een teckel van een voorbijganger oid. Ze kunnen zelf wel wat hebben en ze zien er niet slecht uit gelukkig
amerikaans. dat was geen engelse. die in de bus een soort pitje inderdaad.
arme drommels

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Amerikaans? Zo'n kleine met zo'n dik koppie? Ik vind het echt meer een Engelse. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Dat viel mij ook opNanna schreef:Hoe dat achter dat raampje zit met dat 'waakzaam en dienstbaar' eronder![]()

Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- Bink2009
- Zeer actief
Hm raar verhaal op FB van Regio15, hond werd aangevallen door een losloper en eigenaar riep om hulp, mensen gingen helpen en toen politie eraan kwam rende de eigenaar weg en stond de man die te hulp schoot met die hond
Dit stond er geschreven onder het bericht:
Nou wat ik zag gebeuren mensen kwam net naar me auto lopen en het baasje van de hond die bij de agent zit riep om hulp want zijn hond werd aangevallen door de hond die ik samen met meerdere heb gevangen maar zodra de honden los waren was het baasje ineens weg gerent ??? Maar waar de ene hond nou ineens vandaan kwam is voor mij ook een raadsel en dat beesje was voor ons na het gevecht erg lief en aanhankelijk vreemde wereld leven we in

Dit stond er geschreven onder het bericht:
Nou wat ik zag gebeuren mensen kwam net naar me auto lopen en het baasje van de hond die bij de agent zit riep om hulp want zijn hond werd aangevallen door de hond die ik samen met meerdere heb gevangen maar zodra de honden los waren was het baasje ineens weg gerent ??? Maar waar de ene hond nou ineens vandaan kwam is voor mij ook een raadsel en dat beesje was voor ons na het gevecht erg lief en aanhankelijk vreemde wereld leven we in
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
Ik weet niet wat jij niet slecht uit vind zien, maar ze zitten onder het bloed en diepe gatendagmar88 schreef:laeken schreef:Een Staffordshire bullterrierteefje en volgens mij een raszuivere en een pitbullteefje. Hoe kan zoiets nou ga je denken? Ik denk dat ze van dezelfde eigenaar waren. En je bent bijna blij dat ze elkaar aangevlogen zijn en niet een teckel van een voorbijganger oid. Ze kunnen zelf wel wat hebben en ze zien er niet slecht uit gelukkig
- M@scha
- Zeer actief
rechtopstaand/zittend, alle onderdelen nog op de originele plaats en ze ademen nog. precies wat Dagmar zegt dus.Marco88 schreef:Ik weet niet wat jij niet slecht uit vind zien, maar ze zitten onder het bloed en diepe gatendagmar88 schreef:laeken schreef:Een Staffordshire bullterrierteefje en volgens mij een raszuivere en een pitbullteefje. Hoe kan zoiets nou ga je denken? Ik denk dat ze van dezelfde eigenaar waren. En je bent bijna blij dat ze elkaar aangevlogen zijn en niet een teckel van een voorbijganger oid. Ze kunnen zelf wel wat hebben en ze zien er niet slecht uit gelukkig

Je hebt door dat je een klapkaak in je onderschrift hebt, die zo te zien aan het spelen is met andere honden?Marco88 schreef:Het zal ook eens geen klapkaken zijn

OT: Stumperds. Je zult maar zo'n eigenaar hebben getroffen zonder de ballen verstand in z'n donder.
- dagmar88
- Zeer actief
Marco weet nog niet zo goed hoe het nu zit. Hier plaatst hij 1001 zure berichten over gevaarlijke staffords en pitbulls terwijl hij z'n literfles handcrème er nog maar eens bij pakt en is de hond in zijn onderschrift van iemand anders, familielid dacht ik.Lemuria schreef:Je hebt door dat je een klapkaak in je onderschrift hebt, die zo te zien aan het spelen is met andere honden?Marco88 schreef:Het zal ook eens geen klapkaken zijn![]()
Op het staffordforum is hij staffordeigenaar en vindt hij zo oh zo leuk en lief. Intriges!

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
En die tweede foto dan...Fabiola17 schreef:Dat viel mij ook opNanna schreef:Hoe dat achter dat raampje zit met dat 'waakzaam en dienstbaar' eronder![]()
.
Waarbij hij of zij zich op de voorstoel - achter het stoel - heeft geinstalleerd...
Ik vond het bijna aandoenlijk...ware het niet dat ik vind dat die ook 'link' uit zijn ogen kijkt met zo'n blik; wie dut mij wat?

- Tineke
- Zeer actief
Oh mijn Jomandagave zegt me dat je nu pb's kunt verwachtendagmar88 schreef:Marco weet nog niet zo goed hoe het nu zit. Hier plaatst hij 1001 zure berichten over gevaarlijke staffords en pitbulls terwijl hij z'n literfles handcrème er nog maar eens bij pakt en is de hond in zijn onderschrift van iemand anders, familielid dacht ik.Lemuria schreef:Je hebt door dat je een klapkaak in je onderschrift hebt, die zo te zien aan het spelen is met andere honden?Marco88 schreef:Het zal ook eens geen klapkaken zijn![]()
Op het staffordforum is hij staffordeigenaar en vindt hij zo oh zo leuk en lief. Intriges!

- chinanooksyekona
- Actief
- Mijn ras(sen): Malamute
- Aantal honden: 2
- dagmar88
- Zeer actief
Haha, vertel!Tineke schreef:Oh mijn Jomandagave zegt me dat je nu pb's kunt verwachtendagmar88 schreef:Marco weet nog niet zo goed hoe het nu zit. Hier plaatst hij 1001 zure berichten over gevaarlijke staffords en pitbulls terwijl hij z'n literfles handcrème er nog maar eens bij pakt en is de hond in zijn onderschrift van iemand anders, familielid dacht ik.Lemuria schreef:Je hebt door dat je een klapkaak in je onderschrift hebt, die zo te zien aan het spelen is met andere honden?Marco88 schreef:Het zal ook eens geen klapkaken zijn![]()
Op het staffordforum is hij staffordeigenaar en vindt hij zo oh zo leuk en lief. Intriges!![]()
![]()
- Tineke
- Zeer actief
Nou meer een tipje , ongeopend in de prullenbak gooiendagmar88 schreef: Haha, vertel!

- M@scha
- Zeer actief
dus toch! ik zit al steeds met de oortjes te flapperen als in: huh? daar is hij fan, hier is hij tegen. help?dagmar88 schreef:Marco weet nog niet zo goed hoe het nu zit. Hier plaatst hij 1001 zure berichten over gevaarlijke staffords en pitbulls terwijl hij z'n literfles handcrème er nog maar eens bij pakt en is de hond in zijn onderschrift van iemand anders, familielid dacht ik.Lemuria schreef:Je hebt door dat je een klapkaak in je onderschrift hebt, die zo te zien aan het spelen is met andere honden?Marco88 schreef:Het zal ook eens geen klapkaken zijn![]()
en dat klopt dus!

- dagmar88
- Zeer actief
M@scha schreef: dus toch! ik zit al steeds met de oortjes te flapperen als in: huh? daar is hij fan, hier is hij tegen. help?
en dat klopt dus!
Ik lees er al een tijd niet meer en heb nooit actief deelgenomen, dus ik weet niet of het nog zo is.