Maar dan is het exclusieve er ook gelijk vanaf.
Even alle tegens aan de kant geschoven van welke bastaard zijn jullie gecharmeerd en zou je er wel meerdere van willen zien als een soort van ras .?
Moderator: moderatorteam
bouvierpoedel schreef:Zie soms wel eens honden voorbij komen die een kruising van 2 rashonden zijn en soms multi bastaarden waarvan ik denk oooohhhhdie zou ik willen hebben of daar zou ik wel een ras van willen maken.
Even alle tegens aan de kant geschoven van welke bastaard zijn jullie gecharmeerd en zou je er wel meerdere van willen zien als een soort van ras .?
Uit het nest van Rosita toch , die vond ik toen ook leuk.*Esther schreef:Mijn eigen Laporto natuurlijk.
Portugese Waterhond x Lagotto.
Geweldig karakter en een kleine knapperd.
Ja klopt. ik heb het meest witte teefje. Zeker niet de allerknapste maar wel met een gouden karaktertje!bouvierpoedel schreef:Uit het nest van Rosita toch , die vond ik toen ook leuk.*Esther schreef:Mijn eigen Laporto natuurlijk.
Portugese Waterhond x Lagotto.
Geweldig karakter en een kleine knapperd.
Doe eens een foto.?
Heb ooit een york x pommetje gehad als trimklant en dat was ook zo'n leuk ding , lekker ongekunsteld met zijn ruwe plukvacht , heb daarna ook nooit meer zo'n type hondje gezienlaeken schreef:bouvierpoedel schreef:Zie soms wel eens honden voorbij komen die een kruising van 2 rashonden zijn en soms multi bastaarden waarvan ik denk oooohhhhdie zou ik willen hebben of daar zou ik wel een ras van willen maken.
Tja, dat is duidelijk denk ik. De X York...die zijn werkelijk allemaal leuk, lief, slim en sportief. Een soort opper-schoothond. Wat ik mis aan maltezers, shitzu's en andere kleine hondjes is sportiviteit, wat felheid en hardheid. En wat ik ook mis is de straathondenlook bij die boomers. Als je er een York in mee fokt is het eigenlijk meteen een mooi kleurtje, draderige haartjes en een schoffie-look.
Vroeger vond ik de Yorken allemaal stom. Tegenwoordig kijk ik er anders naar en merk ik dat het mini-terriers met een enorm goed karakter zijn. Ik kom ze nooit tegen met een rotkarakter.
Een Jack Russel x York, meteen een plaatje...![]()
Tekkel x York, werkelijk om op te vreten.
York x beagle
Dus wat mij betreft is elke kleine opdonder leuker als het een halve Yorkshire terrier is. Dat ras heeft gewoon goede genen.
Gaby.? Die van die witte herder x wolfhond.? Ja dat zijn ook leuke xsingen net als Mojo en de zwart/witte hond die een topic heeft over afstamming/dna test.fenneke schreef:ooohh jaaa
en ik ben heel benieuwd hoe de pupjes van gaby uitgroeien
dat is op papier voor mij ook een heel mooie mix
en ze zien er nu al heel mooi uit
maar dat vind ik ook van labradoedel pups terwijl ik daar als ze groot zijn niets meer aan vind . dan vind ik ze vaak zelfs lelijk
Wat let je , je hebt een Charlie lopen en een poedel is snel gevonden.dagmar88 schreef:Als ik een staff x toy poedel tegenkom haal ik hem dezelfde dag nog op.
Wat let je , je hebt een Charlie lopen en een poedel is snel gevonden.dagmar88 schreef:Als ik een staff x toy poedel tegenkom haal ik hem dezelfde dag nog op.
Die jongste van jouw vind ik ook een leuk ding . zoiets zie ik hier ook wel lopen.Machie schreef:Mijn Luca vind ik mooi. Golden retriever met een vleugje wetterhoun![]()
Ik vind veel kruisingen leukMojo vind ik bv prachtig, net als Amoz.
Uit schaamte zou je zo alle 3 je honden herplaatsenGollum schreef:Ik moet bekennen dat ik York kruisinkjes ook ontzettend leuk vind. Ik dacht eerst dat het tuttenhondjes waren totdat ik een week op zo'n muis had gepast. Ze deed echt niet onder voor de grote honden, er bleef niks van over maar ze apporteerde en zwom beter dan de Labradors
bouvierpoedel schreef: Wat let je , je hebt een Charlie lopen en een poedel is snel gevonden.![]()
Hij is wel leuk.
Die gevlekte.?Apple schreef:Kruising whippet met poedel hier van het forum lijkt me wel wat.
Johnny Jones schreef:Die kruising collie x rottweiler lijkt een beetje op Goofy Lieke!
Dit soort honden moeten niet te vaak in mijn zicht verschijnen, vooral niet als ze nog een baas zoeken.Johnny Jones schreef:Mijn huidige opvanghond Goofy![]()
Niet alleen omdat hij zo mooi is, maar vooral omdat hij zo'n geweldig karakter heeft. Welke rassen erin zitten weet ik niet, iets baasgerichts met een tikkeltje onafhankelijkheid.
Goof is overigens nog steeds op zoek naar die geweldige baas