voor meer informatie kan contact opgenomen worden met ingrid.mirtos@gmail.com

Moderator: moderatorteam
ja en ook op de site van Mirtos http://www.mirtos.nu" onclick="window.open(this.href);return false;marian* schreef:Staat ie ook op fb?
als hij geen leiding krijgt dan neemt hij de leiding over en wordt dominant. Niet als in bijten maar meer als in grommen...Hij zit nu in een gezin met kleine kinderen, andere honden en katten en de baasjes zijn echt de baas en dan is het een superhond! Hij wil alles voor ze doen en is echt een softie!laeken schreef:En hoe is Eros bij een niet leidinggevende baas? Want ik vind zijn beschrijving te ideaal en ik heb het gevoel dat er een adder onder het gras zit. Volgens mij kunnen mensen beter eerlijk zijn. Een hond van deze beschrijving heeft nl helemaal geen duidelijk leidinggevende baas nodig en die wordt wel gevraagd....?
Want is het nu zo dat als Eros een probleemgedrag laat zien er gezegd wordt dat je niet leidinggevend genoeg bent geweest? Bij leiding is hij perfect en zonder leiding is hij?
Klinkt als een prima hond maar dan moeten de nieuwe baasjes dat uiteraard wel ook te horen krijgen. Maar dat komt wel goed denk ik.Ingrid48 schreef:als hij geen leiding krijgt dan neemt hij de leiding over en wordt dominant. Niet als in bijten maar meer als in grommen...Hij zit nu in een gezin met kleine kinderen, andere honden en katten en de baasjes zijn echt de baas en dan is het een superhond! Hij wil alles voor ze doen en is echt een softie!laeken schreef:En hoe is Eros bij een niet leidinggevende baas? Want ik vind zijn beschrijving te ideaal en ik heb het gevoel dat er een adder onder het gras zit. Volgens mij kunnen mensen beter eerlijk zijn. Een hond van deze beschrijving heeft nl helemaal geen duidelijk leidinggevende baas nodig en die wordt wel gevraagd....?
Want is het nu zo dat als Eros een probleemgedrag laat zien er gezegd wordt dat je niet leidinggevend genoeg bent geweest? Bij leiding is hij perfect en zonder leiding is hij?
mosquito1980 schreef:Die is leuk![]()
Beetje ironisch om Eros (god van de liefde) te heten en dan ben je gecastreerd
Ingrid48 schreef:ohh...sorry! Helemaal vergeten door te geven maar Eros is begin deze maand geadopteerd![]()
![]()