Nanna schreef:Maeve schreef:Ik ben ook wel benieuwd hoeveel mensen nou fysiek in staat zijn om een Stafford te wurgen. Ik alvast niet vrees ik

Ik heb er ook helemaal geen zin in. Ik wurg die baas wel.
Daar zal ik ook minder moeite mee hebben.
Helaas heb je daar je hondje niet mee terug
Toen de rottweiler met zijn vette lijf aan mijn rug hing en weer los liet en weer opsprong etc, toen besefte ik wel dat als ik het fysiek op zou proberen te nemen met zo,n zwaar gewicht, ik toch aan het kortste eind trek.
Ik had toen heel erg veel geluk met het bankje zodat hij niet voor mij kon komen. klote beest kwam gewoon van achteren.
Maar als dat bankje er niet had gestaan had hij mij absoluut zeker omver getrokken dan was ik op Toots gevallen en daarna had hij Toots gepakt.
Ik denk dat heel veel mensen het besef niet hebben wat hun hond aan kan richten, uitzonderingen daar gelaten. Maar als eigenaren het zelf al niet weten, Hoe kan er dan verwacht worden dat iemand die helemaal niks met grote honden heeft hem wel even wurgt?
Ik kan me voorstellen dat mensen die werken met honden vaker gevechten zien en ook trainingen doen om dit zo goed mogelijk te begeleiden

It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.