Tineke schreef: Enkel een chronisch teveel aan tijd welke je klaarblijkelijk niet anders kunt opvullen dan met dit soort zaken.

Moderator: moderatorteam
Tineke schreef: Enkel een chronisch teveel aan tijd welke je klaarblijkelijk niet anders kunt opvullen dan met dit soort zaken.
Ik wel. En nee, ik ga niet verklappen wie dat warendagmar88 schreef:Voor meer wel geloof ik, heb geen pbs ontvangen![]()
blondie schreef:Ik loop achter denk, wat is een SPA?
M@scha schreef:blondie schreef:Ik loop achter denk, wat is een SPA?
lieve naam voor klapkaak. ik weet alleen de afkorting niet meer
Ohw ok, ik kwam uit de A geen wijs. Zat aan Amerikaans te denken. Klinkt in ieder geval beter dan 'klapkaak'dagmar88 schreef:M@scha schreef:blondie schreef:Ik loop achter denk, wat is een SPA?
lieve naam voor klapkaak. ik weet alleen de afkorting niet meer
Staffords Pitbulls en Aanverwanten was het toch?
Op welke manier?toots schreef:Het is ook wel een beetje zo dat kennelijk de behoefde is altijd om heel fel in discussie te blijven gaan hierover
Je hebt het ras en bent liefhebber van het ras. En hoe een ander daarover denkt is eigenlijk niet belangrijk
Vooroordelen over dit ras zul je blijven houden en worden op deze manier alleen maar sterker
dat wij schreeuwlelijken zijn en vooroordeel bevestigend zijn. ten minste, dat is wat ik ervan begrijp.dagmar88 schreef:Op welke manier?toots schreef:Het is ook wel een beetje zo dat kennelijk de behoefde is altijd om heel fel in discussie te blijven gaan hierover
Je hebt het ras en bent liefhebber van het ras. En hoe een ander daarover denkt is eigenlijk niet belangrijk
Vooroordelen over dit ras zul je blijven houden en worden op deze manier alleen maar sterker
toots schreef:Overal het ras bij halen.
Altijd fel in discussie gaan over hoe sommige mensen over het ras praten.
Zelfs het ras gaan bespreken in toppics die er niet over gaan omdat men zelf kennelijk het idee heeft dat iedereen er mee bezig is.
Zelfs al zou dat zo zijn. Je weet zelf waarom je een hond hebt en de discussies erover zijn echt uitvoerig al besproken, uitspreken kan niet omdat men nou eenmaal andere gedachtes heeftMaar wat kan het jullie schelen??
Dat zijn zélden de SPA-eigenaren die hun rassen in non-topics erbij slepen. En ik zie niemand fel in discussie gaantoots schreef:Overal het ras bij halen.
Zelfs het ras gaan bespreken in toppics die er niet over gaan omdat men zelf kennelijk het idee heeft dat iedereen er mee bezig is.
Zelfs al zou dat zo zijn. Je weet zelf waarom je een hond hebt en de discussies erover zijn echt uitvoerig al besproken, uitspreken kan niet omdat men nou eenmaal andere gedachtes heeftMaar wat kan het jullie schelen??
M@scha schreef:toots schreef:Overal het ras bij halen.
je weet dat er maar één lieve schat op dit forum is die van een champignon nog een klapkaak maakt he?
inderdaad. het hoeft niet zo en gebeurt ook niet zo in mijn ogen. ik denk dat lemuria hierboven het spijkertje op z'n koppie heeft geslagentoots schreef:M@scha schreef:toots schreef:Overal het ras bij halen.
je weet dat er maar één lieve schat op dit forum is die van een champignon nog een klapkaak maakt he?
Haha nee
Maar het hoeft niet zo, dat is wat ik bedoel
Zeg houdt de Duitsers erbuiten wil jeLemuria schreef:Dat zijn zélden de SPA-eigenaren die hun rassen in non-topics erbij slepen. En ik zie niemand fel in discussie gaantoots schreef:Overal het ras bij halen.
Kennelijk mag de anti-klapkaak-club schreeuwen wat ze willen (Duits systeem! Fokverbod! Aanlijnplicht!), maar zodra er weerwoord wordt gegeven, zijn wij kleinzerige zieltjes die snel op onze tenen getrapt zijn. Leg dat eens uit?
M@scha schreef: dat wij schreeuwlelijken zijn en vooroordeel bevestigend zijn. ten minste, dat is wat ik ervan begrijp.
jij nog een pasoa anita?
het moet minimaal 1x over de DH gaan in elk topicblondie schreef:Zeg houdt de Duitsers erbuiten wil jeLemuria schreef:Dat zijn zélden de SPA-eigenaren die hun rassen in non-topics erbij slepen. En ik zie niemand fel in discussie gaantoots schreef:Overal het ras bij halen.
Kennelijk mag de anti-klapkaak-club schreeuwen wat ze willen (Duits systeem! Fokverbod! Aanlijnplicht!), maar zodra er weerwoord wordt gegeven, zijn wij kleinzerige zieltjes die snel op onze tenen getrapt zijn. Leg dat eens uit?
![]()
Dat zeg ik niet. Want ik vind dat ook nergens op slaan.Lemuria schreef:Dat zijn zélden de SPA-eigenaren die hun rassen in non-topics erbij slepen. En ik zie niemand fel in discussie gaantoots schreef:Overal het ras bij halen.
Ja zeg, ik ben Jezus niet. Ik ga m'n andere wang niet aanbieden als iemand een digitale mep geefttoots schreef:.
Laat het gewoon voor wat het is, de echte anti's krijg je nooit om
toots schreef: Dat zeg ik niet. Want ik vind dat ook nergens op slaan.
Ik behoor niet tot de anti club maar ook niet tot de fan club.
En echt ik zie het bij beide kanten steeds aangewakkerd worden.
toots schreef: Dat zeg ik niet. Want ik vind dat ook nergens op slaan.
Ik behoor niet tot de anti club maar ook niet tot de fan club.
En echt ik zie het bij beide kanten steeds aangewakkerd worden.
M@scha schreef: de "SPA" eigenaren op dit forum hebben nog niet eens als laatste doel in hun leven het overhalen van mensen die onze rassen niet leuk vinden. wél reageren wij op volkomen bullshit of overfeeden van reeds lang uitgemolken onderwerpen. zoals iedereen doet op onderwerpen die hem aan het hart gaan. daarom heeft het een forum en niet een alleen op uitzenden staand blog
Hoeft ook niet. Je kan ook het hier nogal vaak gegeven advies aanhouden: negeren.Lemuria schreef:Ja zeg, ik ben Jezus niet. Ik ga m'n andere wang niet aanbieden als iemand een digitale mep geefttoots schreef:.
Geloof niet dat ik zeg dat je jezelf moet censureren. Maar ik verspil geen energie aan mensen die zich toch niet laten overtuigen.Lemuria schreef:Mezelf censureren dus? Nee bedanktIk heb een mening, net als de 'anti-club'. En dit onderwerp is geplaatst in het 'discussieforum', dus daar maak ik gewoon gebruik van tot ik het weer eens beu ben.
Dank jeLemuria schreef:Edit: En witte Goldens zijn imo de mooiste Goldens. Oh.
Kutherders worden die genoemd ja.M@scha schreef:het moet minimaal 1x over de DH gaan in elk topicblondie schreef:Zeg houdt de Duitsers erbuiten wil jeLemuria schreef:Dat zijn zélden de SPA-eigenaren die hun rassen in non-topics erbij slepen. En ik zie niemand fel in discussie gaantoots schreef:Overal het ras bij halen.
![]()
"jamaar, jamaar, die zijn ook stom!"
Amen eigenlijk. En ik heb geen "SPA", maar ook een ras dat nu niet bepaald leuk speelt met andere honden. Maar ik hou van dit type hond, weet waar rekening mee te houden en dat ik niet snel met anderen een leuke losloopwandeling mee kan doen op strand omdat dat misschien wel kat op het spek binden is.Lemuria schreef:De andere kant is al vaak belicht omdat mensen blijven vragen 'waarom je in godsnaam zou kiezen voor een potentieel hond-agressief ras - dan loop je toch continue met stijf-samengeknepen billen?'. Alleen wordt er over het algemeen over de antwoorden heen gelezen want natúúrlijk heeft iedere klapkaak-eigenaar met een beetje verstand achteraf spijt van z'n raskeuze. Ze willen het alleen nie toegeven nie.
Is verder geen aanval naar iemand, maar het schijnt lastig te accepteren dat (en dan neem ik mezelf even als voorbeeld) het voor sommigen véel beter te pruimen is dat een hond mogelijk niet met soortgenoten kan, dan wanneer hij bijvoorbeeld continue z'n neus achteraan gaat om een spoor uit te werkenVan dat laatste zou ik smorend gek worden.