Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond opgehangen aan boom, update pag 2
Moderator: moderatorteam
- Perle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
- Aantal honden: 5
Re: Hond opgehangen aan boom, update pag 2
Ik zou ongeveer tot een moord in staat zijn, als dit met een door mij gefokte hond gebeurde... Vreselijk.
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
Just like the moon, you're always there, watching.
- Cinnepin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerenfox en border collie
- Aantal honden: 2
2 jaar geledenEasy_Rider schreef:Wat vreselijk. Je begrijpt toch niet dat mensen hiertoe in staat zijn.
In Rhenen is op 2 maart een duitse herder van 5 maanden uit een rijdende auto gegooid. Hij heeft het niet overleefd.
Kotsmisselijk word ik van dit soort berichten.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Nou idd. Tjees.... beestje was nog geen jaar als ik de goede op bl heb gezien...Perle schreef:Ik zou ongeveer tot een moord in staat zijn, als dit met een door mij gefokte hond gebeurde... Vreselijk.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
malinois schreef:Nou idd. Tjees.... beestje was nog geen jaar als ik de goede op bl heb gezien...Perle schreef:Ik zou ongeveer tot een moord in staat zijn, als dit met een door mij gefokte hond gebeurde... Vreselijk.
10 Maanden toch?
Je zult bij zo'n baas terecht komen

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
is het hoe en waarom al bekend, of is dat nog steeds het betere gokwerk?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
2 dagen ouder als mijn Xygan....marian* schreef:malinois schreef:Nou idd. Tjees.... beestje was nog geen jaar als ik de goede op bl heb gezien...Perle schreef:Ik zou ongeveer tot een moord in staat zijn, als dit met een door mij gefokte hond gebeurde... Vreselijk.
10 Maanden toch?
Je zult bij zo'n baas terecht komen

Dus net 9 maanden...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Re: Hond opgehangen aan boom, getuigen gezocht
Mooi staaltje journalistiek weer van de Televaag. Duitse Herder? Welja joh, het heeft puntoren. Echt, houd het dan gewoon op "hond." En "beest" vind ik in deze ook geen term.Lizzie. schreef:OLDENZAAL - De politie heeft dinsdagavond een 27-jarige man uit Oldenzaal gerresteerd die ervan verdacht wordt zijn Duitse herder te hebben opgehangen aan een boom.marian* schreef:Kells schreef:Heb je een linkje?Yara schreef:Er schijnt een man uit Oldenzaal gearresteerd te zijn. Hij zou zijn hond hebben opgehangen. Stond op het nieuws net.
Meldpunt 144 op fb.
Het dier werd vrijdag ontdekt hangend aan een boom in een bosperceel aan de Coulissenweg in Oldenzaal. Een vrouw zag de hond en schakelde de politie in. De hond was toen al overleden. Ze ging overstuur naar huis. Toen ze samen met de politie terugkeerde bij de plek, was de hond al weggehaald. Het is niet bekend waar het beest nu is.
De man zit nog vast. Of hij de eigenaar van de hond was, is niet bekend.
bron Telegraaf
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Jeetje als fokker is dit ook echt niet te bevatten denk ik.
Ik denk dat ik werkelijk in alle staten zou zijn.
Ik denk dat ik werkelijk in alle staten zou zijn.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
- Zeer actief
je leest vaker dat jonge honden worden vastgebonden aan een boom of uit een auto gegooid etc..etc..
Ik hoor zelfs wel eens van vrienden en zelfs beschaafste kennissen: "Ik kon mijn hond wel vermoorden..."
Maar dan hebben ze bijv. iPad kapotgebeten, laptop kapotgeknabbeld, dure gsm vernield, foto's van emotionele waarde kapotgebeten etc etc...
maar dan nog.....
Ik hoor zelfs wel eens van vrienden en zelfs beschaafste kennissen: "Ik kon mijn hond wel vermoorden..."
Maar dan hebben ze bijv. iPad kapotgebeten, laptop kapotgeknabbeld, dure gsm vernield, foto's van emotionele waarde kapotgebeten etc etc...
maar dan nog.....
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
En hij is weer op vrije voeten...
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... vrij.dhtml
vanwege de privacy van de man zeggen ze niet of hij de eigenaar was en ook niet over waar die hond naartoe gesleept is toen hij van de boom afgehaald is...
Yeah... het land van Maas en Waal...het land waar privacy van dit soort figuren hoger in het vaandel staan dan de manier waarop een hond van kant gemaakt is.
Nah, de rest van het verhaal komt op andere wijze wel in de media gok ik zo, of het is straks nog zo'n klein artikeltje over een jaar, waarbij je lezen mag dat hij een voorwaardelijke geldboete of taakstraf gekregen heeft en dat hij in een vlaag van verstandsverbijstering, boos over het 1 of ander, de hond opgehangen heeft - blah, spijt - boehoe.
As always
vanwege de privacy van de man zeggen ze niet of hij de eigenaar was en ook niet over waar die hond naartoe gesleept is toen hij van de boom afgehaald is...
Yeah... het land van Maas en Waal...het land waar privacy van dit soort figuren hoger in het vaandel staan dan de manier waarop een hond van kant gemaakt is.
Nah, de rest van het verhaal komt op andere wijze wel in de media gok ik zo, of het is straks nog zo'n klein artikeltje over een jaar, waarbij je lezen mag dat hij een voorwaardelijke geldboete of taakstraf gekregen heeft en dat hij in een vlaag van verstandsverbijstering, boos over het 1 of ander, de hond opgehangen heeft - blah, spijt - boehoe.
As always
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Helaas is de eerder zo boze fokker ook niet meer zo kwaad. De geplaatste foto is bij een ander gespot als omslag foto op Facebook. De fokker wil niet aangeven of die persoon (die zelf ook fokt) ook daadwerkelijk de eigenaar is. De naam gaat wel rond en schijnen al bedreigingen geuit te zijn aan adres van die persoon en zijn familie. De omslag foto en persoonlijke foto's op fb zijn verwijderd.mercedes2803 schreef:En hij is weer op vrije voeten...
As always
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Arme hond, ziet er naar uit dat er geen justitie is voor haar
Rust zacht hond, jij lijdt niet meer bij je baasje

Rust zacht hond, jij lijdt niet meer bij je baasje

- mercedes2803
- Zeer actief
Nou idd...crutz schreef:mercedes2803 schreef:En hij is weer op vrije voeten...
As always
Helaas is de eerder zo boze fokker ook niet meer zo kwaad. De geplaatste foto is bij een ander gespot als omslag foto op Facebook. De fokker wil niet aangeven of die persoon (die zelf ook fokt) ook daadwerkelijk de eigenaar is. De naam gaat wel rond en schijnen al bedreigingen geuit te zijn aan adres van die persoon en zijn familie. De omslag foto en persoonlijke foto's op fb zijn verwijderd.
So far de immense betrokkenheid van de fokker ook

Alsof betrokkenheid en woede na twee dagen ook zomaar weg sijpelen...

Tenzij ik over twee dagen lees dat er achter de schermen wat geregeld is om de dader komend weekend te ontdoen van zijn gebit ga ik er maar vanuit dat de boosheid tijdelijk was
- Izzers
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse dwarslopende tokkel
Taakstraf na ophangen hond in bos Oldenzaal
De 27-jarige man die verdacht werd van het ophangen van een hond in Oldenzaal, is veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur, waarvan 40 voorwaardelijk. Dat meldt de politie in Oldenzaal vandaag.
De zaak veroorzaakte in maart dit jaar veel beroering, aldus de politie. De verdachte moest vandaag voorkomen bij de rechtbank in Almelo. De verdachte heeft twee weken om tegen het vonnis in beroep te gaan.
De persoon die de gruwelijke ontdekking destijds deed, schakelde de politie in en ging samen met agenten terug naar de plek, maar de hond bleek op dat moment alweer weggehaald te zijn. De man had wel een foto van de dode hond gemaakt.
bron: http://www.rtvoost.mobi/nieuws/nieuwsIt ... 1464364148
De 27-jarige man die verdacht werd van het ophangen van een hond in Oldenzaal, is veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur, waarvan 40 voorwaardelijk. Dat meldt de politie in Oldenzaal vandaag.
De zaak veroorzaakte in maart dit jaar veel beroering, aldus de politie. De verdachte moest vandaag voorkomen bij de rechtbank in Almelo. De verdachte heeft twee weken om tegen het vonnis in beroep te gaan.
De persoon die de gruwelijke ontdekking destijds deed, schakelde de politie in en ging samen met agenten terug naar de plek, maar de hond bleek op dat moment alweer weggehaald te zijn. De man had wel een foto van de dode hond gemaakt.
bron: http://www.rtvoost.mobi/nieuws/nieuwsIt ... 1464364148

Ik hou van je! Met heel mijn kont.
Met mijn hart ook wel, maar mijn kont is groter
- mercedes2803
- Zeer actief
Goh.... ik had mijn blauwe jurk blijkbaar aan in maart ?
Wat verrassend weer...
Wat verrassend weer...