Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hilde schreef:Waarschijnlijk geschoren omdat de vacht zo slecht was, dan is het soms beter om te scheren. En naar buiten moet toch om een plas te doen, dus waarschijnlijk is de hond geen úren buiten. Dingen als lekker snuffelen werken voor veel honden ook stressverlagend en ik kan me zo maar voorstellen dat deze hond dat wel kan gebruiken. Paar maal daags even scharrelen in de tuin, snuffelen, frisse lucht... Wie weet hoe lang hij dat al niet gedaan en gehad heeft Dan kun je zeggen, jas aan, maar ik denk dat dat gedoe aan zo'n lijfje ook onprettig is. Gewoon lekker doen wat de hond prettig vindt en ze houden vast in de gaten of hij geen kou vat
Doe 'm dan in ieder geval een dekje om tegen de kou.
Op het filmpje wat alinelaila heeft geplaatst, heeft hij nu een dekje om.
Ik vind het een wonder dat deze hond nog kan lopen zonder door zijn brakke pootjes te zakken.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Shedmans Sheperd Blanca Lady Fayen(1998-2010) Wodan Of The First Choice (2000-2015) Winterstorm`s Yuma mijn zielsmaatje(2007-2011) Yuno uit het Noorden (2011) Jonah`s White Joy Taran (2013)
Volgens het laatste bericht op twitter knapt deze hond langzaam maar zeker weer op, ik vraag mij alleen af hoe het dan geestelijk gesteld met zo`n dier na deze ongetwijfeld trieste ervaring. Waarom zou je een dier willen als je er niet voor wil en/of kan zorgen.
Groetjes Yvonne. "Kennis is macht, karakter is meer" Silly: 24-06-04. ✞ Misty: 18-01-10. ✞ Kim: 04-02-13. ✞ Melanie: 11-02-15. ✞
Hij heeft ook gewoon truien aan ed; maar tijdens verbanden verschonen en wonden verzorgen gaat alles even uit.
Hij woog bij binnenkomst 23.5 kg en nu 25.4 kg.
Fijn dat hij bij komt hij ziet er ook levendig uit op de foto
Oortjes omhoog
Buster woog ook 26 kilo toen ik hem uit het asiel haalde en was graat mager , nu is hij 40 kilo maar nog voel je zijn ribben en ruggengraat . Zijn heup beenderen zit nu wel een klein vetje op .
Ik hoop wel dat de hond niet ziek blijkt. Zo'n witte herder van 8 jaar kan zomaar niet meer op te knappen zijn helaas. Als die spieren op die achterpoten weg zijn en hij blijkt spondylose en HD te hebben is het de vraag of je hem nog goed krijgt. Ik hoop voor het beest dat het lukt.
Ik zou zelf hetzelfde doen als Cleva. Lekker veel voeren en een heel normaal leven aanbieden. Niet teveel tutten en doen want dat past niet bij de hond begrijp ik? Hoe minder stress hoe beter voor hem.
Tjonge, waren ze lekker op tijd bij. En wat is ditmaal het excuus zodat we `begrip` moeten opbrengen?
Eigenaar had geen centjes meer voor dierenarts en voer? Eigenaar was spontaan dement geworden? Of het was de straf voor die hond omdat hij gebeten had?
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Shedmans Sheperd Blanca Lady Fayen(1998-2010) Wodan Of The First Choice (2000-2015) Winterstorm`s Yuma mijn zielsmaatje(2007-2011) Yuno uit het Noorden (2011) Jonah`s White Joy Taran (2013)
Dit is geweldig. Ik vind dit ook een compliment waard voor de mensen waar hij zit, Hij was volgens mij op sterven na dood.
Ik hoop dat hij naar een fijn permanent huis kan en dat hij nog vele strandwandelingen mee mag maken.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Geweldig hoe hij er nu uit ziet.
Als je het hele filmpje kijkt zie je dat hij inmiddels een nieuwe familie heeft!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Fabiola17 schreef:Geweldig hoe hij er nu uit ziet.
Als je het hele filmpje kijkt zie je dat hij inmiddels een nieuwe familie heeft!
Huh bij mij stopte hij bij, hij is klaar om geplaats te worden, ik ga morgen nog eens kijken, ik heb dat wel vaker dat een filmpje niet helemaal afspeelt.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
hij is met zijn billen in een gouden mandje gevallen.
woont nu bij een super goed gezin.