Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Meisje (3) zwaargewond na aanval door hond
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: Meisje (3) zwaargewond na aanval door hond
Bij ons in de buurt zit ook zo'n agressieve rotzak in een tuin. Die straat vermijd ik nu want laatst kwam hij bijna door de heg heen toen ik langs wandelde met de jongste. 

- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hier lopen er twee. De een valt uit aan de lijn, maar daar loopt nog wel een sterke baas naast die zijn best doet om het tegen te gaan. De andere is een grote intacte reu, waarvan de baas hooguit een kop groter is, die moet in de bosjes gaan staan ermee, als ik aankom. Als ik dan langsloop staat de hond grommend, grauwend, springend en met zijn achterpoten de bodem in de rondte te schoppen. Deze hond loopt ook vaak los, en altijd hoop ik maar dat zijn baas op tijd ziet dat ik er aan kom. 

Groetjes Marja
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Er stond een hek van 2 meter.
Mogelijk stond er idd een tafel het wordt lente en mogelijk is baasje bezig geweest.
Het is verschrikkelijk, had nooit mogen gebeuren.
Een moment van onoplettendheid hebben we allemaal wel eens.
Dit is heel fout gegaan maar ik maak nergens uit op dat de hond aan zijn lot over werd gelaten, vals was.
Ik denk dat dit beschouwd moet worden als tragisch ongeluk. Ik vind het heel sneu voor moeder en dochter maar ook voor de baas vannde hond. Want ik denk dat dit echt echt heel erg is als je hiermee moet leven!
Mogelijk stond er idd een tafel het wordt lente en mogelijk is baasje bezig geweest.
Het is verschrikkelijk, had nooit mogen gebeuren.
Een moment van onoplettendheid hebben we allemaal wel eens.
Dit is heel fout gegaan maar ik maak nergens uit op dat de hond aan zijn lot over werd gelaten, vals was.
Ik denk dat dit beschouwd moet worden als tragisch ongeluk. Ik vind het heel sneu voor moeder en dochter maar ook voor de baas vannde hond. Want ik denk dat dit echt echt heel erg is als je hiermee moet leven!
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
O ja hier loopt een sociale teef.
En zo,n stuk of 6 valse rotbeesten.
Er liepen nog 2 reuen die hebben helaas de roze spuit gehad ivm agressie problemen. Met eentje daarvan heb ik kennis mogen maken op onaangename manier
En zo,n stuk of 6 valse rotbeesten.
Er liepen nog 2 reuen die hebben helaas de roze spuit gehad ivm agressie problemen. Met eentje daarvan heb ik kennis mogen maken op onaangename manier

It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Wat een afschuwelijk ongeluk... 
Ik ken zowel leuke, sociale rotties als van die verschrikkelijk onbetrouwbare fixeerders. Ik kom tijdens het wandelen geregeld een leuke jonge teef tegen, luistert goed en is heel vriendelijk naar mensen en andere honden. Bij ons op de training zat ook een tijd een Rottweilerreu die ik fantastisch vond, die hond werkte heel mooi samen met de baas, was heel leergierig en reageerde kalm en vriendelijk op andere mensen en honden. Daarentegen zit ik nu met Amoz in een groepje bij een Rottweilerreu die nogal heftig op alles en iedereen reageert, zelfs de trainer blijft op gepaste afstand. Dan vind ik ze toch wel erg groot, indrukwekkend en wat onvoorspelbaar en blijf ik zelf ook liever een eind uit de buurt.

Ik ken zowel leuke, sociale rotties als van die verschrikkelijk onbetrouwbare fixeerders. Ik kom tijdens het wandelen geregeld een leuke jonge teef tegen, luistert goed en is heel vriendelijk naar mensen en andere honden. Bij ons op de training zat ook een tijd een Rottweilerreu die ik fantastisch vond, die hond werkte heel mooi samen met de baas, was heel leergierig en reageerde kalm en vriendelijk op andere mensen en honden. Daarentegen zit ik nu met Amoz in een groepje bij een Rottweilerreu die nogal heftig op alles en iedereen reageert, zelfs de trainer blijft op gepaste afstand. Dan vind ik ze toch wel erg groot, indrukwekkend en wat onvoorspelbaar en blijf ik zelf ook liever een eind uit de buurt.
- Ody
- Zeer actief
Ik hoorde gisterenavond dat 1 oog van het meisje waarschijnlijk niet meer te redden is (van iemand die in de buurt woont). Hoop maar dat het een vette buurtroddel is. 

Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Until you meet again one day......