Van 3 juni t/'m 11 juni zijn wij uitgenodigd door mijn ouders op een cruise ter ere van hun 40 jarig huwelijk.
Voor die periode zoek ik oppas voor de honden, hetzij iemand die bij ons thuis kan verblijven of iemand waar de honden kunnen verblijven.
Voor Malamutes zijn Misty en Shadow best makkelijk, maar het blijven Malamutes dus er zit een flinke gebruiksaanwijzing bij.
Misty is een kenau naar andere honden, maar kan aardig luisteren. Shadow is een goedsul van een intacte reu, maar lomp en luisteren wordt gehinderd door zijn beperkte concentratievermogen.
Met katten of andere huisdieren gaan ze niet (vermits je de katten in leven wilt houden).
Thuis leven mijn honden buiten, maar ze kunnen ook binnen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Malamutes met vakantie
Moderator: moderatorteam
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Malamutes met vakantie
Onvoldoende reclame?
Mocht iemand het overwegen, hier verblijven heeft zo zijn voordelen. Wij wonen riant met in de tuin een zwembad en buitenkeuken en een huis met zeer ruime woonkamer en volledig uitgeruste keuken. Op 5 minuten rijden is er een losloopgebied met hondenstrandje en een Happy Italy waar de honden welkom zijn op het terras.
Mocht iemand het overwegen, hier verblijven heeft zo zijn voordelen. Wij wonen riant met in de tuin een zwembad en buitenkeuken en een huis met zeer ruime woonkamer en volledig uitgeruste keuken. Op 5 minuten rijden is er een losloopgebied met hondenstrandje en een Happy Italy waar de honden welkom zijn op het terras.
- Feather__
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Malamutes met vakantie
Ik zou het zo willen doen ware het niet dat hier 2 katten zitten en 2 honden zitten waarvan 1 niet goed met andere honden omgaat. Dus helaas is het geen optie