Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Inside a champion
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Inside a champion
In een kooitje zetten en naar kijken

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Nanna schreef:Ze zitten apart in hokjes, mogen niet bij elkaar 'want dan sabbelen ze op elkaars oren' en dát kunnen we niet hebben. Buiten lopen en een stokje in de vacht krijgen verruïnneert ook het haar dus dat doen we ook niet. Volgens mij worden ze zelfs op gaas gehouden. Alles voor het prijsje op de show.mosquito1980 schreef: Wat ik me afvraag is, wat doen zulke mensen de hele dag met hun hond![]()
Je kunt er geen eind mee wandelen, je kunt er niet mee spelen..... waarom heb je dan een hond?

- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Hoe triest... drama
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Meen je dat?Nanna schreef:Ze zitten apart in hokjes, mogen niet bij elkaar 'want dan sabbelen ze op elkaars oren' en dát kunnen we niet hebben. Buiten lopen en een stokje in de vacht krijgen verruïnneert ook het haar dus dat doen we ook niet. Volgens mij worden ze zelfs op gaas gehouden. Alles voor het prijsje op de show.mosquito1980 schreef: Wat ik me afvraag is, wat doen zulke mensen de hele dag met hun hond![]()
Je kunt er geen eind mee wandelen, je kunt er niet mee spelen..... waarom heb je dan een hond?

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Je kent vast die broodfokfoto's wel van hondjes op gaas.?ranetje schreef:Meen je dat?Nanna schreef:Ze zitten apart in hokjes, mogen niet bij elkaar 'want dan sabbelen ze op elkaars oren' en dát kunnen we niet hebben. Buiten lopen en een stokje in de vacht krijgen verruïnneert ook het haar dus dat doen we ook niet. Volgens mij worden ze zelfs op gaas gehouden. Alles voor het prijsje op de show.mosquito1980 schreef: Wat ik me afvraag is, wat doen zulke mensen de hele dag met hun hond![]()
Nou veel van de georganiseerde kynologie van nette fokkers zit er tegenwoordig ook niet ver vanaf.
Hier in NL wonen ook al veel kleine rassen op roosters het grootste gedeelte van hun leven.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Kunnen ze niet beter cavia's houden? ....Nanna schreef:Ja. Dat heb ik zelfs uit eerste hand.ranetje schreef:Meen je dat?Nanna schreef: Volgens mij worden ze zelfs op gaas gehouden. Alles voor het prijsje op de show.

Die moeten natuurlijk ook niet op gaas

Ik heb een hond... oh, leuk voor de kinderen... Nee de kinderen mogen er niet aankomen want dan gaat ie stuk

- ranetje
- Zeer actief
Varkens mogen niet meer op rasters, daar wordt tenminste voor geijverd, maar die hondjes mogen op gaas?Nanna schreef:Ja. Dat heb ik zelfs uit eerste hand.ranetje schreef:Meen je dat?Nanna schreef: Volgens mij worden ze zelfs op gaas gehouden. Alles voor het prijsje op de show.

- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 2
Nanna schreef:Wie controleert dat?ranetje schreef: Varkens mogen niet meer op rasters, daar wordt tenminste voor geijverd, maar die hondjes mogen op gaas?![]()
Bij katten doen ze het ook, vooral perzen. Blijft dat haar mooi lang en onbeschadigd en de zwarte Perzen blijven, omdat ze nooit zon zien en in het donker leven, zo práchtig op kleur

Echt afschuwelijk

- ranetje
- Zeer actief
Accessoires dus, kennelijk geen dieren meer, want die behandel je niet zo .......... toch?Nanna schreef:Wie controleert dat?ranetje schreef: Varkens mogen niet meer op rasters, daar wordt tenminste voor geijverd, maar die hondjes mogen op gaas?![]()
Bij katten doen ze het ook, vooral perzen. Blijft dat haar mooi lang en onbeschadigd en de zwarte Perzen blijven, omdat ze nooit zon zien en in het donker leven, zo práchtig op kleur

Bahbahbah