Daarna ging het steeds beetje makkelijker en nu heb ik 200% geen spijt dat ik haar toch gehouden heb..wereldhond is het het.
Weet van mezelf dat ik geen mens ben voor een pup, vind ze leuk, schattig, cute en noem maar op maar dan vooral bij een ander.
Keuze pup was meer omdat die het beste bij mijn 2 andere honden zou passen, kon kiezen uit 4 of 5 pups, was een nest uit spanje die met hun moeder naar nederland was gekomen, 1 pup bij moeders gebleven en de rest onder verdeeld bij andere pleeggezinnen.
Goed gekeken naar de meest open pup en alle adviezen die die je altijd leest en meekrijgt... dus het werd Bowie.
Vanaf het begin had ze al vreemd gedrag maar dacht dat het kwam doordat ze nog moest wennen etc
Helaas bleef dat gedrag aanhouden en werd erger, Bowie kon bv als ze perse naar buiten wilde met haar kop tegen de deur aan blijven bonken, was regelmatig onbereikbaar , had momenten dat ze agressief gedrag vertoonde, redirectie agressie en mij daarin ook te grazen nam.. en meer van dat soort rare dingen die ik dus echt niet verwacht had.
Gelukkig heel veel steun en begeleiding gehad aan de hondenschool en door veel trainen en leren over gedrag en wat te doen toch volgehouden... en af en toe flink potje janken

Toen ze 1,5 werd ging het langzamerhand stukje bij beetje beter, meer te bereiken, beter reageren op mij zodat ik haar goede gedrag kon belonen want daar reageerde ze dus ook nooit op.
Achteraf hoorde ik van de stichting uit dat uit het hele nest er 4 of 5 honden al waren herplaatst, en dat er nog meer mensen waren die echt agressie problemen hadden met hun hond.. dus er is ergens toch iets niet helemaal lekker gegaan in of met de nest.
Inmiddels kan ik zeggen dat alle energie die ik in Bowie hebt gestopt zich ook uitbetalen, ik heb al jaren een super fijne hond die los kan lopen, die heerlijk mee wandelt en voor ons een super fijne en lieve hond is en die hopelijk nog een jaar of 5 bij ons mag zijn... ze is inmiddels 9 ( april 2016) en kan me nu echt geen betere hond voorstellen.. al een jaar of 7 niet meer trouwens