Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Als ik Ivan en Kira met z'n 2en meeneem vallen ze altijd uit naar andere honden. Kira begint en Ivan doet vrolijk mee. Ieder apart doen ze het niet. Nu was ik al heel lang van plan om es stukjes kaas mee te nemen op een wandeling maar vergat het iedere keer, andere beloningsnoepjes werken niet. Vandaag eraan gedacht om kaas mee te nemen, en het wonder geschiedde Er kwam een andere hond, ik liet ze zitten, en liet ze de kaas zien. En het wonder geschiedde... de andere hond werdt wel hevig naar geloerd, maar ze hielden hun bekkies dicht! Nadat andere hond voorbij was gelijk stukje kaas gegeven en hevig bejubeld. Knappe hondjes
Ook mijn hond valt uit, flink aan het trainen en het wordt gelukkig al wat minder
Wat een heerlijk gevoel geeft het he als het lukt! Mica heeft vooral last als honden op ons af komen van voren. Honden die blaffen is ook erg moeilijk.
Ik loop ook met de clicker, belonen voor goed gedrag. Kaas neem ik wel mee met de training maar niet op straat. Ga dat ook maar eens proberen of dat beter effect heeft dan wat ik nu meeneem. Ik gebruik nu kleine pensbotjes of kipbotjes. Speciaal om te trainen is dat.
Als ik Belle iets nieuws wil leren of iets moeilijks wil trainen, neem ik ook altijd kaas, voor kaas doet ze alles, daar kan geen andere beloning tegen op. En op deze manier kom ik ook mooi van de laatste restjes kaas af, die de kinderen niet meer willen eten of die ze te lastig vinden om te snijden.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012