Ik vond het een fijne dierentuin. De dieren hebben best heel wat ruimte en waren allemaal relax voor zover ik daarover kan oordelen

Moderator: moderatorteam

Oh ik ga even lezen!-Lilo- schreef:Wauw, wat een mooie foto's heb je! Ik vond het ook een leuk park geworden. Ik heb samen met een medewerkster een ochtend door het park gestruind kort voor de opening, zij lichtte vanalles toe. Dat ze minder diersoorten hebben dan voorheen, omdat ze bijv alleen maar groepsdieren hebben nu. Ze legde ook dingen over gedrag van sommige dieren uit en dat klonk allemaal ook wel relaxed. Ik zou er zo heengaan als ik kinderen had.
Edit: dit heb ik erover geschreven
https://lizannewesselink.files.wordpres ... dlands.pdf
*Wolf* schreef:Zijn dit nou chimps? Wat een bizarre hoofdjes, vooral van die grotereIets uit een animatiefilmpje of zo, ik weet niet goed waar ze me aan doen denken.
Verder mooie foto's, de dieren zien er zeker niet ongelukkig uit.
Ah ja, dat klopt. Die zitten met z'n drieën samen-maar-toch-apart. Ze waren nog niet in hun verblijven toen ik er was, dat vond ik wel erg jammerMachie schreef:Oh ik ga even lezen!-Lilo- schreef:Wauw, wat een mooie foto's heb je! Ik vond het ook een leuk park geworden. Ik heb samen met een medewerkster een ochtend door het park gestruind kort voor de opening, zij lichtte vanalles toe. Dat ze minder diersoorten hebben dan voorheen, omdat ze bijv alleen maar groepsdieren hebben nu. Ze legde ook dingen over gedrag van sommige dieren uit en dat klonk allemaal ook wel relaxed. Ik zou er zo heengaan als ik kinderen had.
Edit: dit heb ik erover geschreven
https://lizannewesselink.files.wordpres ... dlands.pdf
De ijsbeer leeft trouwens nooit in groepen, in de natuur dan
O, oké, leuk dat te wetenMachie schreef:*Wolf* schreef:Zijn dit nou chimps? Wat een bizarre hoofdjes, vooral van die grotereIets uit een animatiefilmpje of zo, ik weet niet goed waar ze me aan doen denken.
Verder mooie foto's, de dieren zien er zeker niet ongelukkig uit.
Nee dat zijn bavianen
Al jaren, maar had een jaar of 2 een beetje mijn zin in het maken van foto's verloren. Maar dat is nu weer terug-Lilo- schreef:
Ik wist helemaal niet dat jij fotografeert, echt heel mooi gedaan

Ja het is echt een leuk park. Gisteren ook heerlijk rustig!Gimmick schreef:He wij liepen er gisteren ook.
We wonen om de hoek dus ben er nu al 2x geweest ik vind het een heerlijk park om in rond te lopen. En de kinderen ook...
Ik vind het wel redelijk af, alleen op sommige plekken nog niet zo groen. Maarja, mijn tuin is ook niet heel groen nogveertje schreef: Is het park al een beetje af? Of is het nog vrij kaal met bomen en planten die nog moeten aangroeien?
Een thema park. Idd met wat attracties, maar niet extreem veel.bouvierpoedel schreef:Hebben ze daar nu een half pretpark van gemaakt.?
Nou, houden zo danMachie schreef:Al jaren, maar had een jaar of 2 een beetje mijn zin in het maken van foto's verloren. Maar dat is nu weer terug-Lilo- schreef:
Ik wist helemaal niet dat jij fotografeert, echt heel mooi gedaan