Suzanne19 schreef:Vandaag kwam ik hier in de buurd een oudere mevrouw tegen met een hele lieve maar een moeilijke jack russel.. Maak vaak praatjes met dr en dan verteld ze hoeveel moeite ze heeft met haar jack op te voeden.. Nu stelde ik haar voor om op curcus te gaan. Keek ze me heel verbaast aan en zei kan dat dan????? Ik zei waarom niet? Ja zegt ze een vriendin van mijn zei dat je niet met een jack russel op curcus kan gaan omdat ze die honden niet toelaten omdat ze niks kunnen leren :? Ik heb die vrouw maar even uitgelegd dat je een jack russel degelijk wel wat kan leren en dat het juist goed is dat ze op een curcus gaan zodat een keertje leren te gedragen ectra..
Ik zit er nu nog aan te denken hoe ze dat vertelde.Het is tog eigelijk raar hoe mensen tog zo kunnen denken he?? Of ze denken juist meestal kleine honden hebben geen opvoeding nodig die worden vanzelf opgevoed :piew . Ik snap dat gewoon.
Moest ik ff kwijt :mrgreen:
Hoe denken jullie hier nou over?
Ik heb een poedel en als ik zeg dat ik met hem naar de hondenschool ga dan zie je ze al in hun binnenste lachen, of dan vragen ze (sarcastisch).och en die slaapt zeker in je bedje
Wil dat dan zeggen dat Luka niets moet leren, omdat hij klein is en de meeste mensen hem als een schoothondje zien.
Hij moet geen circushond worden, maar niet trekken aan de lijn en luisteren als ik roep,Gaan zitten en niet op iedereen springen, dat zijn toch wel basisregels.
Trouwens, ik vind het leuk om te doen. Hij komt onder de mensen en honden.
Sanneke