Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Curcus

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Suzanne19
Actief

Curcus

Ongelezen bericht door Suzanne19 »

Vandaag kwam ik hier in de buurd een oudere mevrouw tegen met een hele lieve maar een moeilijke jack russel.. Maak vaak praatjes met dr en dan verteld ze hoeveel moeite ze heeft met haar jack op te voeden.. Nu stelde ik haar voor om op curcus te gaan. Keek ze me heel verbaast aan en zei kan dat dan????? Ik zei waarom niet? Ja zegt ze een vriendin van mijn zei dat je niet met een jack russel op curcus kan gaan omdat ze die honden niet toelaten omdat ze niks kunnen leren :? Ik heb die vrouw maar even uitgelegd dat je een jack russel degelijk wel wat kan leren en dat het juist goed is dat ze op een curcus gaan zodat een keertje leren te gedragen ectra..

Ik zit er nu nog aan te denken hoe ze dat vertelde.Het is tog eigelijk raar hoe mensen tog zo kunnen denken he?? Of ze denken juist meestal kleine honden hebben geen opvoeding nodig die worden vanzelf opgevoed :piew . Ik snap dat gewoon.

Moest ik ff kwijt :mrgreen:
Hoe denken jullie hier nou over?
Afbeelding

Groetjes Suzanne
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

pfffffff gestoort ja zeker een jr kan je veel leren het zijn slimme onderneemende honden en leren makkelijk
trouwens inderdaat ook kleine hondjes kan je op voeden
ik snap niet hoe mensen op dat idee komen hoor het inderdaat vaak
is gewoon weer zo dom bakker praatje
Afbeelding
Sietske*
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sietske* »

Ik zou zeggen met een JR moet je JUIST naar een cursus gaan. Het zijn zo'n verduveld slimme hondjes en veel mensen hebben geen idee wat ze met zo'n hondje in huis hebben gehaald. Door met zo'n hondje op cursus te gaan kun je veel problemen voorkomen.
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

AfbeeldingAfbeelding
Suzanne19
Actief

Sietske* schreef:Ik zou zeggen met een JR moet je JUIST naar een cursus gaan. Het zijn zo'n verduveld slimme hondjes en veel mensen hebben geen idee wat ze met zo'n hondje in huis hebben gehaald. Door met zo'n hondje op cursus te gaan kun je veel problemen voorkomen.
:ok: En niet alleen problemen voorkomen wat d8 je wat voor lol ze hebben
Afbeelding

Groetjes Suzanne
nici
Actief

Ongelezen bericht door nici »

Sietske* schreef:Ik zou zeggen met een JR moet je JUIST naar een cursus gaan. Het zijn zo'n verduveld slimme hondjes en veel mensen hebben geen idee wat ze met zo'n hondje in huis hebben gehaald. Door met zo'n hondje op cursus te gaan kun je veel problemen voorkomen.
haha inderdaad. Breezer is half jack russel en ik ben blij dat we cursus met haar naar cursus zijn gegaan. En slim zijn ze zeker dat kreeg ik daar ook te horen. Om te kijke of de hond naar je ging zoeken en naar je toe kwam werden ze even opgsloten. Breezer wist de volgende keer al meteen wat die deur betekende :roll: .

groetjes nicole
doggies for ever
Mama Sanneke
Zeer actief

Re: Curcus

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Suzanne19 schreef:Vandaag kwam ik hier in de buurd een oudere mevrouw tegen met een hele lieve maar een moeilijke jack russel.. Maak vaak praatjes met dr en dan verteld ze hoeveel moeite ze heeft met haar jack op te voeden.. Nu stelde ik haar voor om op curcus te gaan. Keek ze me heel verbaast aan en zei kan dat dan????? Ik zei waarom niet? Ja zegt ze een vriendin van mijn zei dat je niet met een jack russel op curcus kan gaan omdat ze die honden niet toelaten omdat ze niks kunnen leren :? Ik heb die vrouw maar even uitgelegd dat je een jack russel degelijk wel wat kan leren en dat het juist goed is dat ze op een curcus gaan zodat een keertje leren te gedragen ectra..

Ik zit er nu nog aan te denken hoe ze dat vertelde.Het is tog eigelijk raar hoe mensen tog zo kunnen denken he?? Of ze denken juist meestal kleine honden hebben geen opvoeding nodig die worden vanzelf opgevoed :piew . Ik snap dat gewoon.

Ik heb een poedel en als ik zeg dat ik met hem naar de hondenschool ga dan zie je ze al in hun binnenste lachen, of dan vragen ze (sarcastisch).och en die slaapt zeker in je bedje
Wil dat dan zeggen dat Luka niets moet leren, omdat hij klein is en de meeste mensen hem als een schoothondje zien.
Hij moet geen circushond worden, maar niet trekken aan de lijn en luisteren als ik roep,Gaan zitten en niet op iedereen springen, dat zijn toch wel basisregels.
Trouwens, ik vind het leuk om te doen. Hij komt onder de mensen en honden.
Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Suzanne19
Actief

Mama Sanneke schreef:
Suzanne19 schreef:Vandaag kwam ik hier in de buurd een oudere mevrouw tegen met een hele lieve maar een moeilijke jack russel.. Maak vaak praatjes met dr en dan verteld ze hoeveel moeite ze heeft met haar jack op te voeden.. Nu stelde ik haar voor om op curcus te gaan. Keek ze me heel verbaast aan en zei kan dat dan????? Ik zei waarom niet? Ja zegt ze een vriendin van mijn zei dat je niet met een jack russel op curcus kan gaan omdat ze die honden niet toelaten omdat ze niks kunnen leren :? Ik heb die vrouw maar even uitgelegd dat je een jack russel degelijk wel wat kan leren en dat het juist goed is dat ze op een curcus gaan zodat een keertje leren te gedragen ectra..

Ik heb een poedel en als ik zeg dat ik met hem naar de hondenschool ga dan zie je ze al in hun binnenste lachen, of dan vragen ze (sarcastisch).och en die slaapt zeker in je bedje
Wil dat dan zeggen dat Luka niets moet leren, omdat hij klein is en de meeste mensen hem als een schoothondje zien.
Hij moet geen circushond worden, maar niet trekken aan de lijn en luisteren als ik roep,Gaan zitten en niet op iedereen springen, dat zijn toch wel basisregels.
Sanneke
Helemaal mee eens :ok:

Toen ik met lana bij ons naar de training ging zag je haast geen 1 kleinere honden ik zit nu in een groep waarin ik de kleinste hond heb.. Ik wil de hond wat bij brengen vindt het leuk om te doen en mijn honden ook.
Afbeelding

Groetjes Suzanne
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Suzanne19 schreef:
Mama Sanneke schreef:

Sanneke
Helemaal mee eens :ok:

Toen ik met lana bij ons naar de training ging zag je haast geen 1 kleinere honden ik zit nu in een groep waarin ik de kleinste hond heb.. Ik wil de hond wat bij brengen vindt het leuk om te doen en mijn honden ook.
Er zit een hondje in de les, die is nog veel kleiner, en je moet zien wat een flinkerd dat is !!.
Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”