Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

"Doet ze dat vaker?"

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Habibi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)
Aantal honden: 1

Re: "Doet ze dat vaker?"

Ongelezen bericht door Habibi »

De Duitse Herder die we vroeger thuis hadden ving ze, en dan hap slik weg. Voor mijn gevoel verdwenen ze intact, nog piepend die slokdarm in.

Habibi vangt ze, heeft haar pootjes erop staan. Kijkt dan wat verbouwereerd onder haar poot, en laat ze weer gaan.... Muts.
Ze vindt het jagen en vangen wel leuk geloof ik, en ik vind die jacht ook een mooi gezicht.
Maar meer dan jagen en vangen, daar moet ze dan weer niets van weten. Ze kijkt ze vrolijk na, als ze nog wat versufd wegtuffen.
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Izzy kijkt wel eens naar klein spul, maar meer uit etiquette want ze weet dat ze een terrier is en dat ze er iéts mee zou moeten. Maar ze begrijpt het niet. Jagen kan ze niet. Snapt ze niet. Want andere beestjes doe je geen pijn. Ze kijkt wel heel Disney uit d'r ogen als ze toevallig langs een duif loopt in het bos.
Jits90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jits90 »

Noa vindt de tuin ook altijd feest. Overal muizenholletjes, molshopen en insecten :blauwoog: Ze neemt dagelijks een stuk of 5 slakken mee naar binnen, de muizen worden afgepakt door Damy (waarna er uiteraard ruzie komt) en laatst lag ze aan een mol te knagen :ugh: Ze neemt meer mee dan m'n drie katten..
marian* schreef:
bram en thijs schreef:En daarom zoenen we wat minder.
Tijdelijk ja.
Dit dus.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”