Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ineens bang voor grote honden
Moderator: moderatorteam
-
CillyNL
- Actief
- Aantal honden: 1
Ineens bang voor grote honden
We hebben hier vlakbij zo'n hondenveld in het grote park. Ik ga daar vaak met Bobby heen en er was nooit een probleem. Tot afgelopen weekend, dat veld zat vol met één of andere meeting. Echt wel 40 man.
Sinds die tijd is Bobby bang voor grote honden. Tenminste, ik denk sinds die tijd. Honden een slag groter dan hij, even groot of kleiner zijn geen probleem. Zijn angst begint rond het formaat labrador en daarboven.
Hij gaat er gewoon niet langs. Behalve aan de riem. Ik doe hem aan de riep en loop langs de grote honden, dan loopt ie gewoon mee. Rent niet weg en trekt ook niet. Als we voorbij de grote honden zijn, gaat ie weer los en is weer blij.
Enig idee waar dit vandaan komt? Voor zover ik weet is er niets gebeurd. Hij heeft niet gevochten, is niet aangevallen of weet ik veel wat. Ik vind het zo opvallend omdat het voor het weekend prima ging. Hij liep grote honden gewoon voorbij.
Sinds die tijd is Bobby bang voor grote honden. Tenminste, ik denk sinds die tijd. Honden een slag groter dan hij, even groot of kleiner zijn geen probleem. Zijn angst begint rond het formaat labrador en daarboven.
Hij gaat er gewoon niet langs. Behalve aan de riem. Ik doe hem aan de riep en loop langs de grote honden, dan loopt ie gewoon mee. Rent niet weg en trekt ook niet. Als we voorbij de grote honden zijn, gaat ie weer los en is weer blij.
Enig idee waar dit vandaan komt? Voor zover ik weet is er niets gebeurd. Hij heeft niet gevochten, is niet aangevallen of weet ik veel wat. Ik vind het zo opvallend omdat het voor het weekend prima ging. Hij liep grote honden gewoon voorbij.
Groetjes,
Cil
Cil
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
CillyNL
- Actief
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Ineens bang voor grote honden
Persoonlijk zou ik bij een plotselinge gedragsverandering bij een volwassen hond even naar de dierenarts gaan voor een check. Hij kan wel ergens pijn of last hebben, sommige honden laten dan alleen een gedragsverandering merken.
-
CillyNL
- Actief
Ik ga volgende week naar de dierenarts voor een kennismaking en consult. Ik heb nog wel wat vragen, hopelijk kan zij die beantwoorden.
Ik denk dat ik al weet wat het is. We waren vorige week zaterdag in het park en daar zaten ineens heel veel van die "emo's", een stuk of 40. En aan de andere kant waren 2 grote herders (hij had ze al wel vaker gezien) die met hem wilde spelen. Misschien dat ie daar zó van geschrokken is dat ie nu een beetje bang is.
Ik denk dat ik al weet wat het is. We waren vorige week zaterdag in het park en daar zaten ineens heel veel van die "emo's", een stuk of 40. En aan de andere kant waren 2 grote herders (hij had ze al wel vaker gezien) die met hem wilde spelen. Misschien dat ie daar zó van geschrokken is dat ie nu een beetje bang is.
Groetjes,
Cil
Cil
-
CillyNL
- Actief
https://nl.wikipedia.org/wiki/Emo_(subcultuur)
Het waren er een stuk 40, waarvan één verkleed was als Pikachu (Van Pokémon). Van die laatste schrok mijn zoon meer dan de hond, geloof ik.
Het waren er een stuk 40, waarvan één verkleed was als Pikachu (Van Pokémon). Van die laatste schrok mijn zoon meer dan de hond, geloof ik.
Groetjes,
Cil
Cil
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Als je hier op klikt krijg je de mededeling dat Wikipedia geen artikel heeft met de naam emoCillyNL schreef:https://nl.wikipedia.org/wiki/Emo_(subcultuur)
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
https://nl.wikipedia.org/wiki/Emo_(subcultuur)ranetje schreef:Als je hier op klikt krijg je de mededeling dat Wikipedia geen artikel heeft met de naam emoCillyNL schreef:https://nl.wikipedia.org/wiki/Emo_(subcultuur)![]()
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Dat is dezelfde linkMachie schreef:https://nl.wikipedia.org/wiki/Emo_(subcultuur)ranetje schreef:Als je hier op klikt krijg je de mededeling dat Wikipedia geen artikel heeft met de naam emoCillyNL schreef:https://nl.wikipedia.org/wiki/Emo_(subcultuur)![]()
En wikipedia wil ook geld zien zo te lezen
Eerst betalen en dan pas zien of zo?
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ohh hij pakt het haakje niet mee, haakje sluiten moet je er ff achter plaatsen 
-
CillyNL
- Actief
Vage links.
Maar goed. Dat soort mensen dus (Klinkt wel bijzonder lullig, maar voor het beeld) en dan 40 stuks.
Maar goed. Dat soort mensen dus (Klinkt wel bijzonder lullig, maar voor het beeld) en dan 40 stuks.
Groetjes,
Cil
Cil