Er was net een speciale wedstrijd van het elftal van mijn vriend. Stukje fietsen erheen, en Aki naast de fiets, de kapotte bal op het achterbankje mee.
Daar aangekomen was hij nog mak, fietsen was al erg druk en leuk natuurlijk.
Vervolgens had hij mij vriend gespot. High alert! Toen hij naar de kant kwam was het feest compleet. Maar hé, toen ging baasje vlaggen.
Dat is leuk! Een heen en weer rennend baasje die ook nog eens met een gekleurd stokje gaat zwaaien
Hij stelde bijna het stokje
Rust. Even gek doen met de baas, maar hé rollende ballen
Dus heb ik Aki maar even op doel gezet en ben met de kapotte bal gaan spelen, goede keeper overigens! Dat ging goed, tot hij de baas weer spotte en wilde laten zien hoe goed hij de bal gevangen had
Sjoef, weg Aki, richting baas, maar vlak voor de baas waren er een viertal teamleden aan het overtikken.
Aki maakte er dat ezel spelletje van.. hij was de ezel
En die gasten probeerden de bal maar weer zo snel mogelijk bij ze weg te krijgen..
De gejatte en geperforeerde bidon (klein detail wat ik heb overgeslagen) bood uitkomst. "Aki kijk!" onderwijl de bidon in de lucht houdend
Kon ik de lijn in ieder geval weer in mijn handen pakken. Baasje was inmiddels ook weer interessant, vooral de voetbalkuiten en de aparte voetbalschoenen moesten het ontgelden. Ik zweer het je, net alsof je weer met een pup aan de lijn loopt soms
Tweede helft begon en baasje begon fanatiek te schreeuwen en opmerkingen te geven over spel. Hyper baas, dus ook hyper Aki, die ging lekker mee lopen joelen. Toen besloot ik maar naar huis te gaan. Het was weer leuk geweest
De weg naar huis naast de fiets verliep zonder verdere ongelukken, in aanvang hyper de pieper
Bluf had ook ooit eens zo'n actie, daar moet ik nog even aan wennen
En van te voren had hij al gepoept en geplast, schijtbak dat beest