Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gezocht: deskundige ringtraining omg. Apeldoorn
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Aantal honden: 3
Gezocht: deskundige ringtraining omg. Apeldoorn
Al bij een paar ringtrainingen in de omgeving wezen kijken, maar het is het allemaal nét niet. Iemand tips?
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Re: Gezocht: deskundige ringtraining omg. Apeldoorn
Niet in de directe omgeving van Apeldoorn maar ook niet enorm ver rijden: hondenschool Lingewaard in Bemmel. Ik weet niet of er daar nog steeds ringtraining wordt gegeven maar voorheen was dit wel het geval.
-
- nieuw lid
Klopt, daar ben ik ook al eens wezen kijken, maar helaas viel mij dat ook tegen. Er een stukje voor moeten rijden is echter geen probleem, dus tips zijn welkom 

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Misschien is het handig als je dan wat meer aangeeft wat het is dat je exact zoekt in een dergelijke training?
-
- nieuw lid
Ik zoek een training waar tips en trucs worden gegeven met betrekking tot het gangwerk, waarbij de handler tips en trucs krijgt en waarbij aandacht wordt geschonken aan de combinatie in zijn totaliteit. En waarbij we dan niet met zijn allen op elkaar gepropt staan 

- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
In Zwolle zit het Showdogcentre. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb goede verhalen gehoord. Misschien is dat iets?
http://www.showdogcentre.nl
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Bij Josee? kleinere groepjes kan je niet snel vinden...daar zijn er 6 in een groep. In Zwolle is de ruimte sowieso kleiner. Josee geeft super training en als je een bepaald iets wil leren of wil weten kun je dat altijd aan haar vragen.pbeikes schreef:Klopt, daar ben ik ook al eens wezen kijken, maar helaas viel mij dat ook tegen. Er een stukje voor moeten rijden is echter geen probleem, dus tips zijn welkom

- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
Helemaal mee eens! Heb laatst een privé les gehad van haar met onze jongste Ridgeback (net 1 jaar) en heel veel geleerd!!_Jules_ schreef:Bij Josee? kleinere groepjes kan je niet snel vinden...daar zijn er 6 in een groep. In Zwolle is de ruimte sowieso kleiner. Josee geeft super training en als je een bepaald iets wil leren of wil weten kun je dat altijd aan haar vragen.pbeikes schreef:Klopt, daar ben ik ook al eens wezen kijken, maar helaas viel mij dat ook tegen. Er een stukje voor moeten rijden is echter geen probleem, dus tips zijn welkom
-
- nieuw lid
Ja, in Bemmel bij Josee ben ik toen wezen kijken, maar op het gebied van Akita's vind ik haar naar mijn mening niet zo sterk. Bij die in Zwolle ga ik dan maar eens een bezoekje brengen, ben benieuwd!
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kan de fokker van je Akita je die tips en trucs eigenlijk niet geven? Rasspecifieke showinfo is het beste te vergaren bij de bron lijkt me.
Ik heb een paar lessen ringtraining gevolgd op een blauwe maandag toen ik met mijn Laekense showde, maar heb mezelf door goed te kijken bij anderen met Belgische Herders en door vragen te stellen aan meer ervaren handlers in het ras. En door het zelf te doen op shows ging het steeds beter en gemakkelijker.
Ik heb een paar lessen ringtraining gevolgd op een blauwe maandag toen ik met mijn Laekense showde, maar heb mezelf door goed te kijken bij anderen met Belgische Herders en door vragen te stellen aan meer ervaren handlers in het ras. En door het zelf te doen op shows ging het steeds beter en gemakkelijker.
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Wendy, geeft ook les in Amerongen. Ik weet niet wat qua reistijd handig is. In Amerongen zijn de groepjes in ieder geval (nog) echt klein omdat het daar net opstart.wolvster schreef:In Zwolle zit het Showdogcentre. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb goede verhalen gehoord. Misschien is dat iets?
-
- nieuw lid
Ja, ik heb ondertussen ook al veel geleerd van de fokker van mijn teef. Mijn teefje heeft ook al meerdere titels behaald (en nee, niet omdat zij alleen stond in haar klasse, verre van zelfs), dus ik neem dan maar aan dat wij het ook niet slecht doen. Het is daarom ook niet noodzakelijk om op korte termijn een goede ringtraining te vinden en voorlopig gaat zij nu nog niet de shows weer in (heeft net een nest gehad). Maar ik wil het niet te veel laten verslonzen 

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Ik vind het ook een leuke manier om met, een deel van, mijn honden bezig te zijn. De honden hebben er ook duidelijk plezier in.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik train in Amerongen met Jet. Wendy is echt heel erg goed, ik rijd er met plezier een uur voor.Rosita Compagner schreef:Wendy, geeft ook les in Amerongen. Ik weet niet wat qua reistijd handig is. In Amerongen zijn de groepjes in ieder geval (nog) echt klein omdat het daar net opstart.wolvster schreef:In Zwolle zit het Showdogcentre. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb goede verhalen gehoord. Misschien is dat iets?