Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Hier ook in het vennetje , waar ik foto's van plaatste
Alleen dat ligt wel erg dicht tegen de kant dus ik ben bang dat als het een paar dagen droog is het dril ook op het droge komt te liggen en gaat het denk ik mis
Hier ook in het vennetje , waar ik foto's van plaatste
Alleen dat ligt wel erg dicht tegen de kant dus ik ben bang dat als het een paar dagen droog is het dril ook op het droge komt te liggen en gaat het denk ik mis
Dan moet je al die baby's maar redden, wat verder het water in duwen
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Ik wil bij ons ook de kikker terug, jarenlang genoten van het geluid als ik langs de sloten liep. Nu zijn ze er al een paar jaar niet meer en dat mis ik best.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Ik wil bij ons ook de kikker terug, jarenlang genoten van het geluid als ik langs de sloten liep. Nu zijn ze er al een paar jaar niet meer en dat mis ik best.
Wat jammer, ik kan ook zo genieten van die geluiden, vooral die van de groene kikkers.
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Wat jammer, ik kan ook zo genieten van die geluiden, vooral die van de groene kikkers.
Ik denk ook dat het door bebouwing komt, toen het nog grote deels landerijen waren hadden we er echt honderdtallen.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010