Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mirriejj schreef:Ik zal vanmiddag even nieuwe foto's maken. Vandaag is ze 2 weken oud, oogjes zijn nog niet open maar voor de rest groeit en drinkt ze goed! Dus weinig te klagen eigenlijk, ze is een zoet meisje.
Zelf breekt het mij wel op, alle stress en gebroken nachten die ik om haar heb gehad en toen kwam mijn vriend vanmorgen naar onder dat Semmie het hele bed + vloer + zichzelf onder geplast had En dat was net even te veel voor me.. Dus dat opgeruimd en toen ik onder kwam ( hij was al buiten geweest en hij kan door het hondenluik ook altijd buiten ) had hij nogmaals in huis geplast, heel geconcentreerd. Dus maar meteen even een plasje naar de DA gebracht.
Oh shit zeg, dan zijn dan van die dingen wat je er net even niet bij kunt hebben als je op je tandvlees loopt. Hopelijk is het niks bijzonders(en ook geen jaloezie).
Wat fijn dat het goed gaat met Roosje, ik kan helaas die andere foto ook niet zien. Gaat het drinken met de nieuwe speen nu goed?
mirriejj schreef:Ik zal vanmiddag even nieuwe foto's maken. Vandaag is ze 2 weken oud, oogjes zijn nog niet open maar voor de rest groeit en drinkt ze goed! Dus weinig te klagen eigenlijk, ze is een zoet meisje.
Zelf breekt het mij wel op, alle stress en gebroken nachten die ik om haar heb gehad en toen kwam mijn vriend vanmorgen naar onder dat Semmie het hele bed + vloer + zichzelf onder geplast had En dat was net even te veel voor me.. Dus dat opgeruimd en toen ik onder kwam ( hij was al buiten geweest en hij kan door het hondenluik ook altijd buiten ) had hij nogmaals in huis geplast, heel geconcentreerd. Dus maar meteen even een plasje naar de DA gebracht.
Oh shit zeg, dan zijn dan van die dingen wat je er net even niet bij kunt hebben als je op je tandvlees loopt. Hopelijk is het niks bijzonders(en ook geen jaloezie).
Wat fijn dat het goed gaat met Roosje, ik kan helaas die andere foto ook niet zien. Gaat het drinken met de nieuwe speen nu goed?
We zijn terug naar de oude speen, daar drinkt ze toch wel het beste op! Vanmorgen woog ze 291 gram en is ze voor het eerst ontwormd. Ze begint ook zelf te plassen en poepen, dus ipv dat ze op mijn dure orthopedisch kussen ligt, moet ze het nu doen met een vetbed met plasmatjes eronder
amelie schreef:Kan ze niet hardstikke klem komen zitten in die bench?
Tis wel een ongelofelijk droppie zeg!
Ik moet nog even op zoek naar de tierips, bij het dikke kussen kon ik mooi het karton ertussen klemmen, hier niet bij. Dus dat wordt nog opgelost voor vanavond
M@scha schreef:helpt je vriend je wel? ik lees dat hij ziet dat sammie geplast heeft en dat jij het opruimt?
Dat was precies wat ik me afvroeg .
Ja hoor, hij heeft mee helpen opruimen, maar moest zelf ook gaan werken. Hij doet zoveel mogelijk zijn best als hij tijd heeft! Maar hij is helaas veel weg voor werk. Vanavond mag ik wel in bed slapen en doet hij de nachtvoedingen!
Ik moet nog even op zoek naar de tierips, bij het dikke kussen kon ik mooi het karton ertussen klemmen, hier niet bij. Dus dat wordt nog opgelost voor vanavond
Meet het even op, laat je bij de gamma een dun plaatje mdf in stroken op maat zagen. Is het veilig voor een tientje.
Ik vind dit echt heel eng.
Meet het even op, laat je bij de gamma een dun plaatje mdf in stroken op maat zagen. Is het veilig voor een tientje.
Ik vind dit echt heel eng.