Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Sirene - wat bedoelt Lola?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Aantal honden: 1

Sirene - wat bedoelt Lola?

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Tjeses, wij hadden ook weer feest vanmiddag hoor. De hond van m'n schoonouders hoorde een sirene en zie (en hoor) hier wat Lola daarvan vindt. Die weet niet echt wat ze daarmee moet :P

Toen Mailo begon waren de sirenes er al een tijdje en was ze al een keer bij hem wezen kijken. Toen hij begon te loeien liep ze eerst wat rusteloos heen en weer, maar na twee keer loeien deed ze een soort van mee.

Ik weet dat ze net zo voluit kan loeien als Mailo, maar ze doet het niet. Het lijkt wel of ze vooral niet weet waar Mailo toch mee bezig is en wat hij bedoelt. Ze snapt het niet en weet niet of ze er iets mee moet en zo ja wat dan.

Mailo is er niet zo moeilijk in, zelfs bij afspelen van het filmpje begint hij weer :mrgreen:

Laatst gewijzigd door -Lilo- op 08 mei 2016 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Yeufke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer

Re: Sirene

Ongelezen bericht door Yeufke »

Ha, ha, Yessie kwam ook aangedribbeld. Wat is dat????? :80:
Polly kijkt niet op of om.
Het is ook wel een erg imposant geluid. :schrik:
Afbeelding
Polly 22 jan 2007 - 15 mei 2018 ❤️
Yessie 28 april 2010 -13 juli 2020
slaap zacht lieve meid
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer

Re: Sirene - wat bedoelt Lola?

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Er waren ook nogal wat sirenes vandaag :-/

Hier kijken ze even op, maar ze gaan niet mee loeien.
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

-Lilo- schreef:Tjeses, wij hadden ook weer feest vanmiddag hoor. De hond van m'n schoonouders hoorde een sirene en zie (en hoor) hier wat Lola daarvan vindt. Die weet niet echt wat ze daarmee moet :P

Toen Mailo begon waren de sirenes er al een tijdje en was ze al een keer bij hem wezen kijken. Toen hij begon te loeien liep ze eerst wat rusteloos heen en weer, maar na twee keer loeien deed ze een soort van mee.

Ik weet dat ze net zo voluit kan loeien als Mailo, maar ze doet het niet. Het lijkt wel of ze vooral niet weet waar Mailo toch mee bezig is en wat hij bedoelt. Ze snapt het niet en weet niet of ze er iets mee moet en zo ja wat dan.

Mailo is er niet zo moeilijk in, zelfs bij afspelen van het filmpje begint hij weer :mrgreen:

Je moet zelf mee doen, dan gaat ze het wel snappen. Kop in je nek en huilen als een wolf. En steeds even contact maken, want in het beste geval betekent het 'hier ben ik en ik ben thuis'.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Mowgli doet dit altijd als als in het dorp de torenklok een tijdje blijft luiden b.v.b. tijdens dodenherdenking of een begrafenis, Balou doet inmiddels uit volle borst mee.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje

Ongelezen bericht door -Lilo- »

@Yeufke, wat grappig om dat verschil te zien he? Lola reageert ook niet op geluid uit speakers, Mailo hoorde zichzelf en begon zo weer opnieuw :LOL:
@Hanneke Haha, zelf mee doen, wie weet probeer ik dat de volgende keer even :P
@Sandra, mijn schoonouders wonen vlakbij een snelweg en daarop aansluitende provinciale weg, dus dat gaat ook wel lekker daar ja.
@Antonetta, tijdens dodenherdenking :80: dan sta je ook wel even te kijken, hahaha.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Mijn honden doen nooit met andere honden mee.

Hier bleven ze beide gewoon liggen, alleen Nikkie keek even op en toen ze zag dat er niks was ging ze weer verder pitten.

Mijn honden beginnen te huilen als ik zeg: waar is Truus. Zo heet mijn hondentrainster.

En als ik zelf begin, als bijvoorbeeld een van de honden weg is en ik wil dat ze terug komt, kan ik de andere laten huilen door zelf te beginnen.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”