Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

boze zus en zwager

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Re: boze zus en zwager

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Lab Jelka schreef:Ik heb het een paar dagen op 't beloop gelaten en toen kwam de vraag, wil je oppassen? De pup kon dan wel naar "oma".

Geantwoord dat ze m'n neefje dan maar naar de opvang moeten doen. Toen ging het om geld, dus snel bekeken. Donderdag krijg ik m'n neefje op visite :mrgreen:
Verzamel je alvast wat haar? Dan kun je zo hier en daar nog een beetje extra toevoegen. Als verrassing als ze met neef thuis zijn. Plukje in de luier, zeg maar.
AfbeeldingAfbeelding
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

bram en thijs schreef:
Lab Jelka schreef:Ik heb het een paar dagen op 't beloop gelaten en toen kwam de vraag, wil je oppassen? De pup kon dan wel naar "oma".

Geantwoord dat ze m'n neefje dan maar naar de opvang moeten doen. Toen ging het om geld, dus snel bekeken. Donderdag krijg ik m'n neefje op visite :mrgreen:
Verzamel je alvast wat haar? Dan kun je zo hier en daar nog een beetje extra toevoegen. Als verrassing als ze met neef thuis zijn. Plukje in de luier, zeg maar.
Haha, jij bent echt erg. Maar het zou ook in mij opkomen :F:
aletta
Actief
Mijn ras(sen): grote witte kees
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door aletta »

Virussen, bacteriën en allergie zijn rare dingen. Mijn moeder, opgegroeid in de jaren dertig had er meerdere. Mijn derde zoon is getest als heel klein kind en heeft een hele aanleg voor het ontwikkelen van allergieën, dus niet dat hij nu ergens last van heeft maar dat de kans dat hij later wel last krijgt groot is (reden was zeer zeer grote bulten bij maar een enkel muggenbultje , iets dat nu juist veel minder heftig is). Ik zelf heb flink last van hooikoorts en huisstof maar altijd in een stoffig huis gewoond, veel buiten gespeeld, met veel soorten dieren. Als kind ben ik veel ziek geweest, juist die ziektes die een ander maar 1x kreeg. Dus 3x bof, 3x mazelen, 2x rode hond en de tel van het aantal keren waterpokken ben ik kwijt. Na inenten geen last meer gehad en ook geen waterpokken meer gehad toen mijn eigen kinderen het hadden (was ik bang voor). Van schoondochter vond ik zwaar overdreven om niet bij ons in huis te willen komen zolang ze zwanger was ivm onze katten.
Tenmashi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tenmashi »

aletta schreef:Virussen, bacteriën en allergie zijn rare dingen. Mijn moeder, opgegroeid in de jaren dertig had er meerdere. Mijn derde zoon is getest als heel klein kind en heeft een hele aanleg voor het ontwikkelen van allergieën, dus niet dat hij nu ergens last van heeft maar dat de kans dat hij later wel last krijgt groot is (reden was zeer zeer grote bulten bij maar een enkel muggenbultje , iets dat nu juist veel minder heftig is). Ik zelf heb flink last van hooikoorts en huisstof maar altijd in een stoffig huis gewoond, veel buiten gespeeld, met veel soorten dieren. Als kind ben ik veel ziek geweest, juist die ziektes die een ander maar 1x kreeg. Dus 3x bof, 3x mazelen, 2x rode hond en de tel van het aantal keren waterpokken ben ik kwijt. Na inenten geen last meer gehad en ook geen waterpokken meer gehad toen mijn eigen kinderen het hadden (was ik bang voor). Van schoondochter vond ik zwaar overdreven om niet bij ons in huis te willen komen zolang ze zwanger was ivm onze katten.
Kwam ze ook bij niemand meer in de tuin? :LOL:
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

aletta schreef:Van schoondochter vond ik zwaar overdreven om niet bij ons in huis te willen komen zolang ze zwanger was ivm onze katten.
Moest ze als ze op visite was dan kattenbakken verschonen? (Dat is toch het enige waar je als je zwanger bent mee op moet passen?)
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Lekker rustig toch hoef je ook niet allemaal aan te horen hoe zwaar en uniek haar bevalling is en ze er van alles en nog wat voor laat
plus geen gezeik hoe vies en stoffig je huis is en hoe goor je katten.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Nanna schreef:
bouvierpoedel schreef:Lekker rustig toch hoef je ook niet allemaal aan te horen hoe zwaar en uniek haar bevalling is en ze er van alles en nog wat voor laat
Psies. Als je alleen maar kunt zeiken en mauwen blijf dan maar lekker weg, des te beter :ok: Hell, ik zou er zelfs nog een roedel katten voor aanschaffen :engel:
De stofzuigerzak ging ook acuut leeg in de gang als ze voor de deur stond. :mann:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

bouvierpoedel schreef:
Nanna schreef:
bouvierpoedel schreef:Lekker rustig toch hoef je ook niet allemaal aan te horen hoe zwaar en uniek haar bevalling is en ze er van alles en nog wat voor laat
Psies. Als je alleen maar kunt zeiken en mauwen blijf dan maar lekker weg, des te beter :ok: Hell, ik zou er zelfs nog een roedel katten voor aanschaffen :engel:
De stofzuigerzak ging ook acuut leeg in de gang als ze voor de deur stond. :mann:
:LOL:
Afbeelding
aletta
Actief
Mijn ras(sen): grote witte kees

Ongelezen bericht door aletta »

Ze komen nu wel geregeld langs. Ze zou heel bang geweest zijn voor een miskraam, iets dat haar moeder meerdere keren gehad zou hebben.
Tja , ik heb altijd katten gehad, ook bakken schoongemaakt toen ik zwanger was. Beetje extra opletten waar je je handen zet en extra goed handenwassen nadien.
PitBullit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Pitbull
Contacteer:

Ongelezen bericht door PitBullit »

Ik heb ook een kat, tijdens zwangerschap kattenbak verschoond hoor , met handschoentjes;-)

Als mensen mijn hond niet waarderen dan wel om de voeding, ras, of wat dan ook .... met of zonder kinderen blijven ze weg, toedeloe...
Dan blijf je lekker weg, hun gemis!
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”