Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Frolic schreef:Vanaf vanochtend 6.44 uur is ze officieel niet meer schattig. Rust, reinheid en regelmaat!!! Orde en netheid!!! Vanaf bestaat de rangordetheorie weer.
Om 7.00 uur een spoed huisvergadering belegd. Drie kinderen op een rijtje op de bank en de regels aangescherpt
Wie zich er niet aan houdt, die vliegt eruit, ongeacht of het hond of kind is
Ik denk dat vannacht iemand ons huis binnengedrongen is en haar omgewisseld heeft
Frolic schreef:Vanaf vanochtend 6.44 uur is ze officieel niet meer schattig. Rust, reinheid en regelmaat!!! Orde en netheid!!! Vanaf bestaat de rangordetheorie weer.
Om 7.00 uur een spoed huisvergadering belegd. Drie kinderen op een rijtje op de bank en de regels aangescherpt
Wie zich er niet aan houdt, die vliegt eruit, ongeacht of het hond of kind is
Ik denk dat vannacht iemand ons huis binnengedrongen is en haar omgewisseld heeft
Vannacht? Of was het gisteravond om 20.00u, toen DeDiana haar op zou komen halen?
Jammer dat ze geen reu is al had ik het dan nog niet gedaan denk ik. Bas als enige hond bevalt haar volgens mij best prima. Ik ben bang dat ik de dynamiek verstoor en ze doet zelf zo weinig met andere honden.
laeken schreef:Jammer dat ze geen reu is al had ik het dan nog niet gedaan denk ik. Bas als enige hond bevalt haar volgens mij best prima. Ik ben bang dat ik de dynamiek verstoor en ze doet zelf zo weinig met andere honden.
Dat dacht ik dus ook van Gol, die is 6 jaar de enige hond in huis geweest. Toch heeft ze een hele leuke interactie met de andere twee, ik had nooit gedacht dat ze ooit nog eens met twee andere teven gezellig in een mand zou liggen
Dat zie je aan het uiterlijk. Als je het mij vraagt een uitermate slim, duidelijk en vriendelijk hondje. Maar geen hondje dat zich het kaas van het brood laat eten. En ik denk ook geen hondje dat zich zal schikken naar een ander teefje dat haar bij lange na niet aan kan. Je hebt volgers en onderzoekers en aftastens. Mij lijkt dit een hondje met ambitie. Een prachtig leuk diertje naar Veel beter naast een lieve reu dan een ouder kalm en op haar Rust en orde gesteld teefje. Dat laatste kan wel maar dan moet dat teefje wel de kracht en mogelijkheden hebben de regels te maken.