Maar Teun.. buitenshuis negeert hij nog steeds iedereen dus dat is prima. Binnenhuis is het een ander verhaal, hij blaft altijd als er mensen komen dat is niet gelijk een probleem maar hij snept/hapt en dat is wel een probleem.
Het begon bij de bouwvakkers die hier weken in huis bezig zijn geweest, op een gegeven moment hapte hij ze in de kuiten. Hij raakte niet maar duwde meer.
Een paar weken terug een jong meisje die redelijk bang was voor de honden, Teun snuffelde aan haar schoenen en hapte. En nu vandaag een man die hij springend in zijn vinger hapte en nu raakte hij dus wel. Niet doorgebeten maar die man voelde wel zijn tanden.
Al deze keren ben ik echt héél erg boos geworden, daar was hij ook echt van onder de indruk en dan is het ook klaar maar ja, voor deze keer.
Ik snap het ook gewoon niet, Kiwi en Jamie vinden iedereen leuk die hier binnenkomt, waar haalt Teun dat vandaan?
Nu denken de meeste vast, verwende chihuahua, krijgt geen opvoeding enz.. Hij is wel verwend
Hij gaat ook mee naar mijn werk, daar lopen continue mensen en daar heeft hij dit nog nooit geflikt het is dus echt alleen in huis.
Hoe zouden jullie dit aanpakken? Wie heeft er goede tips.. ?